Heh, joku luuli minua Hurrikaani Loimaan faniksi. Piti googlettaa niin kyllähän tuo logo voi äkkiseltään näyttää aika samalta.
Loundgea.Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.
Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
Se tunne kun on matkalla jonnekin. Istua vaikka lattialla ja tuijotella seinää ja fiilistellä ja nauttia. Kaikki ei joo tykkää siitä. Laivoilla on muutenkin iltaisin hyvä fiilis kun ihmiset ympärillä on kännissä.Itse tykkäsin risteilyistä siinä 15-20 vuotiaana. Nykyisin jos joutuu laivaa käyttää niin on kyllä niin ahdistavaa kokemista, ehkä parit bisset alkuillasta trubaduuria kuunnellessa, kannella vähän fiilistelemässä ohi lipuvia saaria ja luotoja, haukkomassa raikasta merituulta. Sitten hyttiin tyyny korville.
Ihan mielenkiinnosta, miten rentoudut laivalla? Jotain gymiä ja spa-osastoa kenties?
No joo, mutta mä oonkin pettter pano, enkä koskaan kasva aikuiseksi. Elän Mikä-Mikä-Maassa. Helinä-keiju vaan puuttuu, tai olishan tossa yks...No joo, sellanen pellemiljoonamainen matkalla tuntemattomaan, mutta mähän jo sanoin, että joo silloin kun olin 15-20.
Ok. Mutta mikä tekee tästä laivaelämästä niin kivaa verrattuna jos menisi vaikka maissa Spa-kylpylään? Hinta varmaan? Tykkäätkö käydä sitten vaikka laivan diskossa loppuyöstä?
Eli ootkin pettterin pano. Tai noin minä tulkitsin.No joo, mutta mä oonkin pettter pano, enkä koskaan kasva aikuiseksi. Elän Mikä-Mikä-Maassa. Helinä-keiju vaan puuttuu, tai olishan tossa yks...
Vastaan tähän uudestaan, pyyhin brassailuni pois.
Kokemuksesi kuulostaa hyvältä. Mites, mitä sulle kertoi mustalaiseukot kansipaikoilla?
Joskus reilu 20 vuotta sitten sain varsinaisen älynväläyksen, kun joku ötökkä oli purrut silmän alapuolelle ja se sitten turposi sekä oli kipeä ja kosketusarka. Päätin kokeilla kylmägeeliä ja sitten ei ollutkaan kovinkaan mukavaa niiden "höyryjen" mennessä silmään. Yksi kerta riitti sitä lajia, enkä suosittele kokeilemaan.Note to my self: muista kun tulet suihkusta ja laitat kylmägeelit selkään. Pese, @vetti, kätesi, ennen kun koskettelet itseäsi edes vahingossa.
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.Juhla Mokka 8,65 ja original lonkero 1,85e täällä kaupassa. No yhteensä taitaa maksaa saman kotona, mutta suhde hieman eri.
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.
Miksi kukaan yleensä juo kahvia? Täysin hyödytön elintarvike.Vielä oleellisempi kysymys on miksi jengi ostaa tuota vaaleapaahtoista kuraa? Suomessa tai Fuengirolassa.
Miksi kukaan yleensä juo kahvia? Täysin hyödytön elintarvike.
Sori, oli pakko.