Kaikki Kalmankoura-elokuvassa esiintyneet näyttelijät ovat muuten jo kuolleet! Aika pelottavaaNäinköhän löytäjä söisi vai veisikö viranomaisten tutkittavaksi. Juustoon voisi olla ujutettu
vaikka minkälainen Kalmankoura.
©Alistair MacLean
Kaikki Kalmankoura-elokuvassa esiintyneet näyttelijät ovat muuten jo kuolleet! Aika pelottavaaNäinköhän löytäjä söisi vai veisikö viranomaisten tutkittavaksi. Juustoon voisi olla ujutettu
vaikka minkälainen Kalmankoura.
©Alistair MacLean
Se on tuo "War of The Worlds" sarjan puolimekaaninen tappokone selvästi.Viime yönä riistakameran kuviin jäi jokin otus. Nyt on ihmetelty että mikä...
Kissa on saanut monta ääntä
Joku meinasi että on ilves
Kettu on myös mainittu
Supikoira tuo ei ole...
Sutta ei ole mainittu.
Olisiko puuma? Ei, en se minä ollut.
Eikös Karate-Kid vaan leikannu kärpiseltä hepin poikki?Kuis monta kertaa oli Karate kid katottu?
Itse olen montakin kertaa lopettanut keittiöveitsellä kärpäsiä.
Pyydysti syömäpuikoilla ja Mr. Miyagi hermostui kun sai vähemmin kuin Daniel-San!!Eikös Karate-Kid vaan leikannu kärpiseltä hepin poikki?
Kävin eilen kaupassa ja siinä hyllyjen välissä hakiessani elintarvikkeita joku koputti yllättäen olalleni. Koputtaja oli ilm. kuuromykkä, ei ehkä suomalainen kaveri, joka esitti minulle keräyslomakkeen kuuromykkien toiminnan tukemiseksi. Hetken mielijohteesta otin lomakkeen, kirjoitin siihen tarvittavat tiedot, jätin summan auki ja rupesin kaivelemaan lompakostani kaksikymppistä, jonka muistin siellä olevan.Pöh. Tänään ajattelin olla mukava, ja ostaa Isonumero -lehden sitä tyrkyttävältä kaverilta. Onhan se siihen nähden arvokas (10 €), ettei siinä juuri mitään kovin kiinnostavaa ole. Kunhan nyt tykkäilin, että saavat siitä vähän avustusta nuokin tyypit. No, kaupat tehtiin ja kävelin takaisin autolle heittämään lehden autoon, en viitsinyt ottaa lounaspöytään. Käännyin ympäri, ja siinähän se myyjä olikin ihan tuntumassa. Osoitteli kovasti laminoitua kylttiä jossa englanniksi tarinaa siitä, että rahaa tarvitsisi perheelle ja lapsia ja sukua ja monenlaista murhetta kotipuolessa. Helvetti. Jos meillä olisi ollut joku yhteinen kieli, niin olisin sanonut että "pidä lehtes, ja pidä kymppi." Mutta nyt meni vaikeaksi, enkä halunnut nyt sitten enää enempää antaa kaverille rahaa.
Lopulta jäi siis tympeä fiilis.
He olivat kokoontuneet Löllö-nimisen dinosauruksen muistotilaisuuteen. Löllön mahaan oli tullut edellisviikolla reikä eikä sen korjaaminen ollut enää mahdollista. Siksi lapsille rakkaasta Löllöstä oli luovuttava.
Muistotilaisuuden ohjelmassa oli ensin tervetulotoivotukset, sitten hiljainen hetki, sitten yhdessä kuunneltu musiikkikappale (Rajaton: Hyvin hiljaa) ja sen perään vapaata muistelua sekä aivan lopuksi keksitarjoilu mehun kera.
Tällästen viestien takia toivois että jatkoajassa olis sydänreaktio olemassa. Kyllä lämmitti sydäntä lukea tämä.Nyt oli kova veto. Kohta jo ysikymppiset Lasse ja vaimonsa Tellu olivat tulleet mummin oven taakse yhdentoista aikaan. Kukkapuska mukanaan. Mummi täyttää tänään 92 vuotta ja Lasse on papan lapsuudenkaveri. Lohjalta saakka tulivat Jyväskylään. Pakko arvostaa.
Valavuoren anti-midaan kosketus harvoin pettää. Otan osaa että jouduitte tänään Hanen uhriksi.En osaa sanoin kuvailla kuinka en yllättynyt olin nähdessäni IFK:n hävinneen Tampereella.