Katto, joka mitä ilmeisimmin muuttaa väriään kameleontin tapaan. Avaruuttahan ei ole olemassa, koska muuten taivas olisi musta eikä sininen Anon mukaan.Eli ilmeisesti jokin katto vastassa.
En osaa sanoa muuta kuin että olen pahoillani isäsi poismenosta. Ymmärrän tunteesi, mutta voi hyvinkin olla että ystäväsi eivät oikein tiedä yksinkertaisesti mitä sanoa tässä tilanteessa. Ihmismieli on vähän sellainen.Täällä palattu takaisin arkeen hautajaisten jälkeen. Eilen menikin jo päivällä takaisin toimistolle. Pikkaisen jäi outo fiilinki tuosta käynnistä. Moni tiesi että olin juuri ollut juuri hautaamassa oman isäni. Muutakaan kuvan hautajaisista laitoin myös omaan someen. Ajattelin että tuolla toimistolla joku olisi tullut kysymään vointia / esittämään osaanotot. Eipä kukaan ottanut asiaan millään tasoa esille. En myöskään ole jaksanut asiasta tehdä sen isompaa numeroa ystävilleni. Sitä ihmettelin että moni heistäkin on lukenut tämän uutisen että faijan lähti yläkerran kuoroon. Niin edes ns. Lähimmät ystävätkään eivät ole reagoineet uutiseen millään muotoa. Pakko sanoa että kyllä on pettynyt olo tähän toimintaan ympärillä.
Onko tälle projektille näkyvissä päätöstä?Kävin kaivelemassa varaston nurkista vanhoja lukion oppikirjoja, jotka olin tullut hankkineeksi vuonna 2000, kun aloitin ensimmäisen kerran lukion sekä pari hieman tuoreempaa kirjaa, jotka olin ostanut joskus 2010 -luvun alkupuolella, kun edellisen kerran olin iltalukiossa. Vielä on muutama kirja varastossa pölyä keräämässä ja kaiken lisäksi sellaisessa paikassa, jonne on aivan helvetin hankala päästä eli perimmäisessä nurkassa ja kaikkien kamojen alla. Niiden noutamisen suhteen ei ole mitään kiirettä, koska ruotsin, lyhyen matikan sekä englannin kirjat riittävät ainakin näin ensialkuun.
Lukio-opinnoille vai? Kyllä. Suunnitelmissani on vihdoin saada valkolakki ennen kuin täytän 45.Onko tälle projektille näkyvissä päätöstä?
Olipa vähän kuolinilmoituksia tämän päivän sanomalehdessä. Yleensä on vähintään yksi aukeama ja joskus mennään jopa pitkälle kolmannelle sivulle, mutta nyt oli vaan yhdellä sivulla ilmoitukset.
106 vuotta on jo sellainen ikä, mitä on vaikea käsittää. Olisi mahdollista, että tuon ikäisellä on lapsi, joka on 90-vuotias ja lapsenlapsi, joka on 70-vuotias.Jos on tsaarinvallan aikana syntynyt ja nyt vasta lähtee, niin rispekt. Isoisänikin on ihan junnu vielä näihin tyyppeihin verrattuna.
Tosin 17 ei tainnut enää tsaari heilua vallassa…
Just olin tulossa sanomaan että kyllähän siellä idän ihmemaassa tsaari (tai keisari, you name it) oli vielä vallassa.Jos on tsaarinvallan aikana syntynyt ja nyt vasta lähtee, niin rispekt. Isoisänikin on ihan junnu vielä näihin tyyppeihin verrattuna.
Tosin -17 ei tainnut enää tsaari heilua vallassa…
e. Kyllä on vielä alkuvuodesta -17 Nikke heilunut ainakin nimellisesti pomomiehen asemassa.
Muistaakseni katsoin ohjelman ensimmäisen tuotantokauden melkein kokonaan ja siihen se innostus sitten lopahti. Liian hapokasta, ei kestä.Tanssii tähtien kanssa - ihan hirviä ohjelma.
Meillä kävi niin, että isosiskot repi Neumannin sivut irti ja mulle jäi Ekin palsta. Kyllä, ne jäävät ulkopuolle aktissa.Silloin joskus kun Suosikki-lehti oli Jyrki Hämäläisen jämerässä otteessa, Turbo Timanttia kolisi postilaatikkoon ja Elviksestä oli tarinaa melkein joka lehdessä. Kerran lehdessä oli paparazzikuva Gene Simmonsista ilman naamamaaleja, se oli sitä Kissin mystistä aikaa. Siinäpä oli nuori Ilmari ihmeissään kun kuvassa oli ainakin kuusikymppinen herra jonka harvat hiuksetkin oli harmaat, että tuossako on Kissin verevä Simmons, enpä olisi uskonut. No ei se sitten ollutkaan, Genehän oli tuon ukon takana hämärässä, hyvä kun naama erottui.