Viimeksi muokattu:
Vittu kun vituttaa(säv/sov/san: Ismo Alanko)
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,Onhan tää nyt yhtä perkelettä. Muista tehdään täällä ylistyslauluja, vaan ei minusta, vapaan ketjun vapaimmasta luojasta. Soitan äitille.
Pitäisi kyllä olla ihan spesifit sanat, ei mukaelmia. Laitan kohta ketjun lukkoon, en Rauman.Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,
ne suuren ikavan pieneen sydameen tuottaa.
Mut ikkunaan, tuijottaa, kai pienikin poika illoin saa,
sielta katsoo banaaninviljelijä unelmain.
Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttoni katsoo vain.
Minulla on älypuhelin, tabletti ja kannettava kotonani.Mietin tuota kannettavan tietokoneen ostoa. Sellainen kun puuttuu minulta. Täytyisi olla vaan tieto siitä että sille tulee käyttöä eikä jää vain pölyttymään pöydälle niin kuin tuo tabletti on jäänyt.
Aika paljon tulee käytettyä nyt tätä älypuhelinta myös netin selailuun. Tai kotona käytän vain tätä älypuhelinta. Onhan tässä pieni ruutu ja voisi olla muutenkin sujuvampaa selata kotona tietokoneella nettiä. Mutta onko tämän älypuhelimen käyttöön sitten tottunut niin että ei siltikään käytä muuta laitetta netin selaamiseen kuten kannettavaa tietokonetta vaikka muu laite olisi käytössä.
Tällaista olen ruvennut pohtimaan. Tuon tabletin kohdalta vaan huonot muistot kun se on jäänyt minulla turhaksi, ei ole paljoa sille tullut käyttöä.
Itse tykkään kyllä paljon läppärin käytöstä. Esim. Youtubessa ei tule mainoksia ollenkaan, kun käyttää adblockeria.. Jatkoaikaakin on kivempi käyttää kuin puhelimella ja paljon helpompi kirjoittaa/lukea viestejä. Lisäksi katselen suoratoistopalveluita usein läppäriltä, vaikka telkkarissakin ne on. Läppäri on vaan jotenkin mukavampi ja kuluttaahan se vähemmän sähköäkin kuin tv. Läppärillä on helpompi tehdä useampaa asiaa samanaikaisesti kuin puhelimella. Jos hommaat läppärin, niin muista ottaa sellainen, jossa on nopeampaa SSD muistia. HDD muistisilla läppäreillä ei tee yhtään mitään.Mietin tuota kannettavan tietokoneen ostoa. Sellainen kun puuttuu minulta. Täytyisi olla vaan tieto siitä että sille tulee käyttöä eikä jää vain pölyttymään pöydälle niin kuin tuo tabletti on jäänyt.
Aika paljon tulee käytettyä nyt tätä älypuhelinta myös netin selailuun. Tai kotona käytän vain tätä älypuhelinta. Onhan tässä pieni ruutu ja voisi olla muutenkin sujuvampaa selata kotona tietokoneella nettiä. Mutta onko tämän älypuhelimen käyttöön sitten tottunut niin että ei siltikään käytä muuta laitetta netin selaamiseen kuten kannettavaa tietokonetta vaikka muu laite olisi käytössä.
Tällaista olen ruvennut pohtimaan. Tuon tabletin kohdalta vaan huonot muistot kun se on jäänyt minulla turhaksi, ei ole paljoa sille tullut käyttöä.
Mulla on sentään kaksi tablettia. Toinen meni rikki joku vuosi sitten ja ostin tuon uuden kun ei ne siellä merkkiliikkeessäkään osanneet tehdä muuta kuin myydä uutta tilalle. En ostanut sieltä. Tuon merkkiliikevierailun jälkeen kyseinen tabletti kulki auton hansikaslokerossa, kunnes muutama viikko sitten töissä etsin jotain sieltä ja näytin tabletin työkaverille ja sanoin sen olevan rikki. No eikös mitä, tämä Pelle Peloton otti tablettini mukaan ja palautti sen parin päivän päästä toimivana. Nyt on sitten kaksi toimivaa.Minulla on älypuhelin, tabletti ja kannettava kotonani.
No, ihan tarkkaan ottaen meidän taloudessamme on kyllä kaksi tablettia, kun vaimollakin on omansa, jota ei kyllä enää oikein käytetä mihinkään. Omanikin on lähinnä venekäytössä karttaplotterina/kaikuluotaimen näyttönä, aina tarpeen mukaan.Mulla on sentään kaksi tablettia. Toinen meni rikki joku vuosi sitten ja ostin tuon uuden kun ei ne siellä merkkiliikkeessäkään osanneet tehdä muuta kuin myydä uutta tilalle. En ostanut sieltä. Tuon merkkiliikevierailun jälkeen kyseinen tabletti kulki auton hansikaslokerossa, kunnes muutama viikko sitten töissä etsin jotain sieltä ja näytin tabletin työkaverille ja sanoin sen olevan rikki. No eikös mitä, tämä Pelle Peloton otti tablettini mukaan ja palautti sen parin päivän päästä toimivana. Nyt on sitten kaksi toimivaa.
Miettikää mikä sattuma, että Findus on löytänyt mainokseensa kalastavan merikapteenin, jonka sukunimi on Findus.
Kalat haastavat herraa aina huutelemalla sille:"Find us!"Miettikää mikä sattuma, että Findus on löytänyt mainokseensa kalastavan merikapteenin, jonka sukunimi on Findus.
Ei toi vielä mitään. Mun yks frendi vetää päivässä parikymmentä tablettia. Kerralla.Mulla on sentään kaksi tablettia.
Minulla tulee vreilun kuukauden päästä 43 vuotta ekasta pelista, joka oli 2.10.1980 Kärpät - Lukko 20-4. Mikä taitaa olal edelleenkin Liigan yhden ottelun maaliennätys.Jumalauta, siitä tulee ens vuonna jo 20 vuotta täyteen kun nähnyt ensimmäisen Kärppä-pelin paikanpäällä. Kärpät - Luulaja Rovaniemellä. Ja vielä ei olla edes veteraani-iässä.
Joo-o, täytyy kyllä ihmetellä, että mihin tämä aika menee. Vastahan sitä oli teini-iässä...Minulla tulee vreilun kuukauden päästä 43 vuotta ekasta pelista, joka oli 2.10.1980 Kärpät - Lukko 20-4. Mikä taitaa olal edelleenkin Liigan yhden ottelun maaliennätys.
Joo niin menee. Oisinkohan nähnyt tuon jälkeen jonkun 2500 peliä.Joo-o, täytyy kyllä ihmetellä, että mihin tämä aika menee. Vastahan sitä oli teini-iässä...
Hattua nostan, on tuossa saanut olla jäähallissa melko paljon.Joo niin menee. Oisinkohan nähnyt tuon jälkeen jonkun 2500 peliä
20 kautta junnujoukkueiden penkin takana, kuusi kautta tuomarina/toimitsijana ja sitten muuten vaan omaksi iloksi katsotut pelit.Hattua nostan, on tuossa saanut olla jäähallissa melko paljon.