Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 701
  • 68 302

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vltavassa yritti joku humalainen samaan pöytään. Käskin häipyä. En ole koskaan tykännyt humalaisista.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onkohan @pettter tehnyt Jatkoajan tunnuksena humalassa? Miksi yksi ylimääräinen "t"?

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaha. Pitkään odottamani lähetys Amazonilta oli viimein saapunut, joten piti hakea äkkiä kotiin. Mark Frostin teokset The List of 7 sekä The Six Messiahs. On ainakin loppuviikoksi tekemistä, heh.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan @pettter tehnyt Jatkoajan tunnuksena humalassa? Miksi yksi ylimääräinen "t"?
Ennemmin siihen pitäis lisätä neljäs tee kuin poistaa yks. Eiks Petter ole joku ruotsalainen räppärikin. Kuka tahansa voi olla Petter. MC Petri T. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja jos poistaisi kaks niin mä olisin Peter Pano. Mä en koskaan kasva aikuiseksi. Se olis kyllä hyvä.

Tai turkkilainen supersankari Mastürboy.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee. Kunnioitus itseä ja lähimmäistä kohtaan täysin kateissa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Siellä voi olla oikeita duunareitakin, jotka ovat menossa vain kotiin.

Aikoinaan kesätöissä opin ymmärtämään duunareita, kun duunarihommaa tein itsekin. Homma on kovaa eikä ehdi peseytyä.

Yksikin sanoi, että kun menen asioille, niin hiki voi haista, mutta jos tämä raha ei kelpaa, niin vien sen muualle.

Hyvä asenne.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Minun mielessäni on ennemminkin 60-luvun lopulla syntynyt yhtye ja soundi, jonka syntyaikoina Whon Keith Moon totesi: "“You guys will go over like a Zeppelin”. Siihen joku toinen Whon jäsen heitti “No, more like a lead balloon...”

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Voihan peppu sanon minä. Sunnuntaina tarkoitus lähteä perheen kans Turkkiin viikon lomalle. Tänään sitten aamulla mutsi soitti että faijalla ilmeisesti jonkinlainen ”aivohalvaus” menossa. Koko vasen puoli lakannut toimimasta. Viety Hyvinkäälle sairaalaan tutkimuksiin. Ukko muutenkin sairastaa jo aika pitkälle edennyttä Parkinsonin-tautia. Siinä kyselin mutsilta että pitääkö tulla käymään ja katsoo miten homma etenee. Mutsi sanoi että eipä tässä nyt voi kuin odotella ja ihmetellä. Sitten otin puheeksi tuon meidän tulevan loman. Itselläni pikkaisen 2piippuiset tunnelmat nyt loman suhteen. Mieli/kroppa sanoo että lämpöön vain. Sitten jotenkin alitajunnassa junnaa ajatus että ehkä sitä pitäisi sitten jäädä kotio. Pahalle tuntuisi lähettää puoliso yksin 3lapsen kans reissuun. Tuskin puoliso siinä yhtään omasta lomasta nauttisi. Kauan ollaan odotettu juuri tätä reissua. Nyt vain mielessä pyörii ajatus että kuuluuko minun edes lähteä tuonne. Muistan kun isoäiti joutui aikoinaan leikkaukseen josta selviäminen oli luokkaa 10-15% niin kyllä mun vanhemmat silloin reissuun lähtivät.
No just kun piti painaa entter niin selvisi että aivoverenvuoto. Lääkäri sanoi että ei ole hengenlähtö lähellä. Mutsi sanoi kans että mene vaan lomalle

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Pienet on omat ongelmat ylläolevan kirjoittajan vastaaviin mutta täytyy itsekin avautua.

Paikallisesta pizzeriasta hain lätyn ja kassahenkilö sanoi että salaattia saa ottaa. Noh, otin rasian ja menin salaattien ääreen josta pöllähti kymmeniä banaanikärpäsiä tjsp parvena ilmaan. Onko tuo ihan normaalia? Jäi salaatti ottamatta ja nyt mietin syönkö tota pizzaakaan.

Miksi en mennyt kotipizzaan.... En edes tykkää näistä turkkilaisten rasvakäntyistä...

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Nyt ollaan matkalla sairaalaan sanomaan hyvästit. Jotenkin tiesin että tämä ei pääty onnellisesti tänään

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy