Vielä korkeammelle nousee hattu, kun olet jaksanut tuomari/toimitsijahommia noinkin kauan!20 kautta junnujoukkueiden penkin takana, kuusi kautta tuomarina/toimitsijana ja sitten muuten vaan omaksi iloksi katsotut pelit.
Vielä korkeammelle nousee hattu, kun olet jaksanut tuomari/toimitsijahommia noinkin kauan!20 kautta junnujoukkueiden penkin takana, kuusi kautta tuomarina/toimitsijana ja sitten muuten vaan omaksi iloksi katsotut pelit.
Kirkkonummi ja Bansku? On syytäkin ignoorata.Onhan tää nyt yhtä perkelettä. Muista tehdään täällä ylistyslauluja, vaan ei minusta, vapaan ketjun vapaimmasta luojasta. Soitan äitille.
Ei vielä velisein, ei vielä. Lokakuussa vasta.Kirkkonummi ja Bansku? On syytäkin ignoorata.
Kysy vaikka Uunolta:Kiire on historian toimivin keino, kun pitää tuottaa tekstiä.
Ennemmin siihen pitäis lisätä neljäs tee kuin poistaa yks. Eiks Petter ole joku ruotsalainen räppärikin. Kuka tahansa voi olla Petter. MC Petri T. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja jos poistaisi kaks niin mä olisin Peter Pano. Mä en koskaan kasva aikuiseksi. Se olis kyllä hyvä.Onkohan @pettter tehnyt Jatkoajan tunnuksena humalassa? Miksi yksi ylimääräinen "t"?
Mihin sitten menet? ;-)Tahdon pois täältä.
Jonnekin, mistä saan seuraavan työpaikan. Kun ei näytä sitä miljoonapottia lotostakaan tulevan niin kai se on töitä tehtävä, jotta saa rahaa vapaa-ajan viettoon.Mihin sitten menet? ;-)
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.
Siellä voi olla oikeita duunareitakin, jotka ovat menossa vain kotiin.Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Aivan oikein, saksalainen Thrashmetal on hienointa musiikkia.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
Hassuja puhutte. Parasta kun on teknisprogressiivinen brutaali death metal. Ja tietty Stone.Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Minun mielessäni on ennemminkin 60-luvun lopulla syntynyt yhtye ja soundi, jonka syntyaikoina Whon Keith Moon totesi: "“You guys will go over like a Zeppelin”. Siihen joku toinen Whon jäsen heitti “No, more like a lead balloon...”Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Eka demo oli paras, mutta sit ne meni kaupalliseks.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.