Hoppoti hoppoti hoi!
Nyt aihellinen kysymys: Mites ne hevoset? Kas kuidas ne hobused?
Älä koske mun hevoon.
Hoppoti hoppoti hoi!
Nyt aihellinen kysymys: Mites ne hevoset? Kas kuidas ne hobused?
Se olin minä.Joku huuteli Tavastialla nummenkallio. Kyllä olin, ilmoittaudu itse!
Laajentaisin tuon käytännön koskemaan kaikkia mahdollisia onnettomuuksia, joissa on uhreja, ei pelkästään kolareita. Sairasta touhua mennä kuvaamaan kuolleita tai pahoin loukkaantuneita ihmisiä kuin jotkut korppikotkat. Ei vaan mene jakeluun sellainen.Ihan oikein sakottaa tuollaista idioottia. Saisi ottaa ihan vakiokäytännöksi.
Kolaripaikalla kuvanneelle isot sakot – näin poliisi perustelee
Poliisi määräsi 12 päiväsakkoa onnettomuuspaikalla ajaessaan kuvanneelle autoilijalle.www.mtvuutiset.fi
Olenkohan ihan väärässä siitä, että mekin tänään kohdattiin?Se olin minä.
Se olin minä.Olenkohan ihan väärässä siitä, että mekin tänään kohdattiin?
Joku tänään Kyyrian keikan jälkeen tuli kertomaan, että tunnisti miut Krepoksi. Aika hämmentävä tilanne kieltämättä.
Menikö ihon alle?Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.
Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.
Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.
Juu sitä oli täälläkin. Vissiin muutaman tunnin oli poikki tuossa klo 5-8 välillä, mutta ainakin täällä on puoli ysistä alkaen toiminut normaalisti.Vessan hanasta tuli aamulla ilmaa. Oletin heti, että nyt talovanhuksen putket on haljenneet ja edessä on satojen tuhansien putkiremppa. Olin jo sovittamassa köyttä kaulaani, kun huomasin Mullikan sivuilta että kaupungissa oli laajempi putkirikko.
Elämä siis jatkuu.
Oli mulle uusi tieto. Luulin, että joku viikko maksimissaan.Kuinka pitkään pullokuitteja voi palauttaa? Näin Kesko, S-ryhmä ja Lidl vastaavat – Janne oli jäädä ilman rahoja
Pullonpalautuskuitit saattavat helposti jäädä taskuun, mutta se ei kannata. Näin isot kauppaketjut vastaavat, kuinka pitkään vanhoja kuitteja voidaan ottaa vastaan.www.helsinginuutiset.fi
@pettter varmaan tietää tämän, mutta olen aika varma siitä, että joillekin tämä tieto voi tulla uutena.
On mulla nytkin tossa neljä pullokuittia. Aina ei vaan halua pitää tyhjiä repussa ettei kalja valu, eikä heti ole asiaa kauppaan.Kuinka pitkään pullokuitteja voi palauttaa? Näin Kesko, S-ryhmä ja Lidl vastaavat – Janne oli jäädä ilman rahoja
Pullonpalautuskuitit saattavat helposti jäädä taskuun, mutta se ei kannata. Näin isot kauppaketjut vastaavat, kuinka pitkään vanhoja kuitteja voidaan ottaa vastaan.www.helsinginuutiset.fi
@pettter varmaan tietää tämän, mutta olen aika varma siitä, että joillekin tämä tieto voi tulla uutena.
Monesti näitä kaliatölkkejä kasaantuu kotiini niin vien niitä pois ja asioin toisessa kaupassa. Täällä on Supermarket missä pullopalautus ja Tokmanni.Ihmettelen silti ihmisiä, jotka eivät lunasta rahoja samalla kerralla, kun palauttavat. Miksi?
Ihmettelen silti ihmisiä, jotka eivät lunasta rahoja samalla kerralla, kun palauttavat. Miksi?