Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 777
  • 68 302

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku huuteli Tavastialla nummenkallio. Kyllä olin, ilmoittaudu itse!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Annastiina Heikkilä bändeineen esiintyy sunnuntaina junaradan toisella puolella Käpylän puistossa ja hyvin todennäköisesti itse olen tuona päivänä vuodepotilaana. Lievä vitutus tällä hetkellä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö mihinkään voi enää luottaa? Lauttasaaren yöbussi on niin pitkään kuin muistan lähtenyt keskustasta puolen tunnin välein 23:40 alkaen, vaikka numerokin muuttui pari vuotta sitten. Nyt joku retale on muuttanut aikataulua 7 minuuttia myöhemmäksi. Huomasin sentään ajoissa, niin metrolla oli nopeampaa ja näemmä 21:llä on yksi lähtö enemmän Lauttasaaren metroasemalta, niin olin varmaan kotona aiemmin kuin olisin ollut sillä 23:40 21N:llä, jos olisi edelleen olemassa.

Luulen että bongasin @nummenkallio :n etäisyyden päästä Tavastialla, mutta en ollut huutelija.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan oikein sakottaa tuollaista idioottia. Saisi ottaa ihan vakiokäytännöksi.

Laajentaisin tuon käytännön koskemaan kaikkia mahdollisia onnettomuuksia, joissa on uhreja, ei pelkästään kolareita. Sairasta touhua mennä kuvaamaan kuolleita tai pahoin loukkaantuneita ihmisiä kuin jotkut korppikotkat. Ei vaan mene jakeluun sellainen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helsingin katurock-kuulumisia. Juttelin Suhon kanssa, oli elossa. Tämä lienee tärkeintä.

Kyyria oli loistava! Huutelijoille terveisiä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se Kyyria kyllä niin tiukassa kunnossa, että harmi jos tosiaan laittavat pillit pussiin lauantain jälkeen, eivätkä tee uutta albumia tai edes lisää keikkoja. Mutta nyt oli kamerat ja nauhurit paikalla, niin toivottavasti näistä Tavastian keikoista tulee jonkinlainen tallenne julkaistavaksi.

Mutta jätkät on kuitenkin vasta noin viisikymppisiä, niin onhan tässä vielä aikaa odotella seuraavaa paluuta toiset 25 vuotta, mikäli se nyt loppuu tähän.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.

Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.

Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa se olisi mm-kisat tänään, nimittäin TeräsSika MM-kisat Vantaan Kuusijärvellä.

Ensikertalaisena mukana kisoissa, maaliin pääsy tavoitteena.

Keli olisi voinut olla parempi, mutta eipä tuo liikkuessa haittaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.

Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.

Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.
Menikö ihon alle?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vessan hanasta tuli aamulla ilmaa. Oletin heti, että nyt talovanhuksen putket on haljenneet ja edessä on satojen tuhansien putkiremppa. Olin jo sovittamassa köyttä kaulaani, kun huomasin Mullikan sivuilta että kaupungissa oli laajempi putkirikko.

Elämä siis jatkuu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Vessan hanasta tuli aamulla ilmaa. Oletin heti, että nyt talovanhuksen putket on haljenneet ja edessä on satojen tuhansien putkiremppa. Olin jo sovittamassa köyttä kaulaani, kun huomasin Mullikan sivuilta että kaupungissa oli laajempi putkirikko.

Elämä siis jatkuu.
Juu sitä oli täälläkin. Vissiin muutaman tunnin oli poikki tuossa klo 5-8 välillä, mutta ainakin täällä on puoli ysistä alkaen toiminut normaalisti.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

@pettter varmaan tietää tämän, mutta olen aika varma siitä, että joillekin tämä tieto voi tulla uutena.
Oli mulle uusi tieto. Luulin, että joku viikko maksimissaan.

Porissa (raumalaislähtöinen, myös Huittisissa myymälä) oleva Pick'n Pay ilmoittaa pullopalautuspisteessä, että saman päivän aikana pitää lunastaa.

Ihmettelen silti ihmisiä, jotka eivät lunasta rahoja samalla kerralla, kun palauttavat. Miksi?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

@pettter varmaan tietää tämän, mutta olen aika varma siitä, että joillekin tämä tieto voi tulla uutena.
On mulla nytkin tossa neljä pullokuittia. Aina ei vaan halua pitää tyhjiä repussa ettei kalja valu, eikä heti ole asiaa kauppaan.

Huvittavasti tossa yhdessä ei lue tarkkaa kauppaa, muuta kuin että Lidl ja Alko. Filmi pois siltä illalta. Saattaa olla Pasilan Triplan, missä käyn joku päivä koittaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kylläpä otti Kyyrian keikka koville, kun keittiön pöydän ääreen nukahdin. Tai sitten @Malkkinen vei mehut, kun tämän mukavan miehen kanssa keikan jälkeen höpöteltiin mukavia. Oli kiva tutustua, oikeasti.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ihmettelen silti ihmisiä, jotka eivät lunasta rahoja samalla kerralla, kun palauttavat. Miksi?
Monesti näitä kaliatölkkejä kasaantuu kotiini niin vien niitä pois ja asioin toisessa kaupassa. Täällä on Supermarket missä pullopalautus ja Tokmanni.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, on tämä ensimmäinen päivä tämän perkeleen taudin kanssa se kaikkein pahin. Onneksi jääkaapissa on ruokaa ja teetä löytyy reilusti omaan tarpeeseen. Ainoastaan särkylääkkeen puuttuminen vituttaa. Nyt ei vaan pysty lähtemään yhtään minnekään, joten olen käyttänyt tilanteen hyödykseni ja hakenut taas kolmeen uuteen vapaaseen työpaikkaan sekä katsellut näkemättä jääneitä leffoja, joita on kertynyt parin kolmen päivän aikana seitsemän kappaletta (The Red Shoes, Guardians of the Galaxy Vol. 3, Sisu, The Super Mario Bros. Movie, Spider-Man: Across the Spider-Verse, the Flash ja nyt katseluvuorossa oleva Abre los ojos).

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Tyypillisesti käy niin, että palautat pullot, laitat kuitin lompakkoon/taskuun, käyt ostoksilla, maksat ostokset ja muistat sitten viimeistään ostoksia pakatessa, että se penteleen panttikuitti jäi käyttämättä. No, sitten seuraavalla kauppareissulla! Ja sittenhän sen olemassaolo onkin jo tosi vaikea muistaa.

Itselle käynyt näin niin monta kertaa, että nykyään tulee monesti mentyä suoraan pullonpalautuksesta info-pisteelle ja lunastettua käteisenä jo ennen kuin menee kauppaan. Siinähän lisäksi voittaakin hiukan, sillä jos käyttää panttikuitin ostosten yhteydessä niin menettää sen verran ostostensa plussa/bonus-summastaan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläkertaan ollaan ilmeisesti kuskaamassa joko sohvaa tai jotain muuta isoa tavaraa, joka ei mahdu hissiin. Meidän hissikin kun yleensä ilmoittaa äänimerkillä, jos sinne ei jotain sovi tai jos painoraja menee rikki. Onneksi talossa on vain kolme kerrosta, mutta toisaalta rapuissa käytävä kapenee juuri hissikuilun takia vain hieman yli metrin levyiseksi, joten mielenkiintoisia hetkiä luvassa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää pidän koko kauppareissun sitä kuittia kädessä, että varmasti muistan. Helppo homma!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy