Sellainen käsitys minulla on, että Aasiassa, Afrikassa sekä Etelä-Amerikassa on lukuisia paikkoja, joissa tuollaisia kaiteettomia siltoja on vallan runsaasti ja useammat niistä sijaitsevat hengenvaarallisessa paikassa. Eihän tässä tarvitsisi mennä kuin itärajan yli, kun törmäisi vastaavanlaisiin tapauksiin eli sikäli reaalimaailma on joskus fantasiaakin ihmeellisempi.Olen katsellut kesän aikana LOtR ja Hobitti -rainoja ja tarinat sijoittuvat kyllä maailmaan, jossa on digattu kaiteettomista silloista hengenvaarallisissa paikoissa.
Mä olen ollu Mansessa lepakkobaarissa. Oli siä homopoikiakin. Oikein mukavaa sakkia olivat.Mä olen joskus nähnyt ja häätänytkin kaksi lepakkoa miesten vessasta kun itselläni oli niin kova pisuhätä!!
Mä oon kanssa tuolla päin nähnyt, tai en ihan hautausmaan lähellä vaan Longinojan metsiköissä.Aikoinaan tuli asuttua usean vuoden ajan Malmin hautausmaan kupeessa. Monena iltana tuli käytyä ihmettelemässä lepakoiden lentelyä siinä hautausmaan eteläisen päädyn kohdalla. Ei mitään käsitystä lajista, mutta pieniä ne olivat.
Ja pyöräsuunnistus. Vittu pyörä helvettiin ja juosten mars, mars.Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Sano se Kanukeille!!Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Eräällä haavipallon pelaajattarella on kyllä ollut paras perse, minkä olen päässyt näkemään ja kokemaan, joten itse lajia näkemättä, en hauku lajia aivan suohon.Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Jäitkö katsomaan haavi auki?Eräällä haavipallon pelaajattarella on kyllä ollut paras perse, minkä olen päässyt näkemään ja kokemaan, joten itse lajia näkemättä, en hauku lajia aivan suohon.
Jotain on minullakin jäänyt kokematta, nimittäin tuollainen tilanne. Omat lapset ovat kyllä joskus pyytäneet rahaa, kun on ollut tiukkaa... ja olen myös antanutkin.Se vittumainen tunne, kun vanhemmat tai ainakin toinen heistä eli äiskä tulee kerjäämään rahaa "kyllähän sulta nyt muutama tonni löytyy taskunpohjalta" -periaatteella, jotta hän pääsisi ulkomaille kunnolliseen hotelliin jossain kivassa kaupungissa, jossa hän ei ole käynyt pitkään aikaan. Ei löydy, vaan pitää loppukuu elellä kädestä suuhun, ellei joku palkkaa minua töihin.
Jotain on minullakin jäänyt kokematta, nimittäin tuollainen tilanne. Omat lapset ovat kyllä joskus pyytäneet rahaa, kun on ollut tiukkaa... ja olen myös antanutkin.
Ehkä laulaen ”Haaveissa vainko oot mun”.Jäitkö katsomaan haavi auki?
MInä sain parhaat opiskelutulokseni kun menin suorittamaan AMK-opintoja hieman alle kolmekymppisenä. Ei siinä oikeastaan muuta eroa aikaisempiin ( peruskoulu, lukio, ammatti) ollut kuin se, että motivaatio oli kohdillaan. Aiemmat meni läpi kunhan kävi tunneilla, mutta AMK:ssa joutui jo vähän opiskelemaankin. Ja kun motia oli niin alku meni hyvin. Sitten sain vielä opintojen ollessa kesken vakiduunin niin se loppu oli vähän semmoista "kunhan pääsee läpi ja saa todistuksen" meininkiä.Parin viikon päästä edessä palaaminen koulun penkille. Odotukset ovat maltilliset menestyksen suhteen, sillä tässä iässä on jo päässyt tiedostamaan omat vahvuudet ja heikkoudet. Ensimmäisellä jaksolla (vai onko nimi sittenkin periodi) edessä on ruotsia, äidinkieltä sekä psykologiaa.
Ensimmäinen aine lievästi jännittää, koska en ole puhunut ruotsia ainakaan seitsemään tai kahdeksaan vuoteen enkä oikeastaan muista mitään muuta kielestä kuin numerot sekä sen, miten esitellä itsensä ruotsiksi.
Äidinkielen pitäisi sujua hitusen helpommin ja samaten psykologian, jota en tosin ole koskaan aiemmin opiskellut, koska aikoinaan 2000-luvun alussa jättäessä lukion kesken puolentoista vuoden opiskelun jälkeen tuo aine olisi ollut edessä suunnilleen kuukautta myöhemmin.
En ole menossa kouluun hankkimaan uusia kavereita, mutta onhan tuo pätevä keino päästä vihdoin sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa sekä elävöittämään omaa yksinäistä arkea. Lisäksi koulun vahtimestarina toimii suunnilleen 30-vuotias pitkä ja hoikka varsin viehkeä nainen, jossa oli omanlaistaan karismaa.
Hänellä oli se haavi auki, minä heiluttelin palloja se haavin reunoilla.Jäitkö katsomaan haavi auki?
Hänellä oli se haavi auki, minä heiluttelin palloja se haavin reunoilla.