Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 386
  • 66 850

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Progressiivinen hardrock-bändi 70-luvulta

...
Les Lancaster, soolokitara
...
Kuulostaa hybridikitaralta, jossa on osat Gibsonilta, Landolalta ja Fenderiltä...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kattelin Great Gatsby -rainaa vuodelta 1974 ja näyttelijöille naamat melkein joka kohtauksessa aivan hiessä. Sama homma oli 60-luvulla tehdyssä Tohtori Zhivagossa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa hybridikitaralta, jossa on osat Gibsonilta, Landolalta ja Fenderiltä...
Les Lancasterista on tullut aina mieleen joku 70-luvun kitarasankari. Les Gibson + Stratocaster + Status Quon Alan Lancaster (vaikka basisti onkin) tuon mielleyhtymän sai varmaan aikaan. Sitten rupesin miettimään, että oikeastaan Liigassa on muitakin muusikolta kuulostavia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viisaudenhammas poistetaan huomenna. Vähän jännittää tämä juttu. Ei yleisesti jännitä hammaslääkärillä käynnit, mutta nyt on vähän jännittävää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lähiöbotox on sellainen bändinimi, että haluaisin vetää itseäni turpaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viisaudenhammas poistetaan huomenna. Vähän jännittää tämä juttu. Ei yleisesti jännitä hammaslääkärillä käynnit, mutta nyt on vähän jännittävää.
Vihaan hammaslääkärillä käymistä todella paljon ja monenlaista on niillä käynneillä tehty, mutta on pakko sanoa, että viisaudenhampaiden poistaminen on ollut kivuttominta ja nopeinta mitä olen hammaslääkärillä kokenut. Kolme kertaa tämä on mulle tehty, joista kaksi hammasta lähti pois todella helposti ja yksi vähän vaikeammin, mutta kauaa ei vaikeammassakaan tapauksessa silti kestänyt ja kivuliasta tuo ei ollut. Eikä edes erityisen epämiellyttävää, jos vertaa muihin toimenpiteisiin, mitä hammaslääkärillä usein tehdään.

Ei siis tarvitse liikoja tuota jännittää. Toki näissä on varmasti tapauskohtaisia eroja, sekä jokainen kokee asiat omalla tavallaan, mutta uskallan väittää, että tuon ei pitäisi olla kovinkaan hirvittävä kokemus, kun vertaa muihin hammaslääkärillä koettaviin juttuihin. Hammaslääkärin näkökulmasta viisaudenhampaan poistamiset ovat kuulemma osastoa "clean & simple". Eli helppo ja yleinen toimenpide, joka sujuu yleensä oikein hyvin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sattuipa paska keli mökkireissulle. Vaikka ollaan lähes ryslandiassa (5km rajalle) niin tuulee ihan älyttömästi. Harvoin täällä näkee. Olisi ollut kiva viedä kaveri veneretkelle, mutta ei sähkömoottorilla varustetulla soutuveneellä voi tuohon tuuleen lähteä.
 

Glove

Jäsen
Sattuipa paska keli mökkireissulle. Vaikka ollaan lähes ryslandiassa (5km rajalle) niin tuulee ihan älyttömästi. Harvoin täällä näkee. Olisi ollut kiva viedä kaveri veneretkelle, mutta ei sähkömoottorilla varustetulla soutuveneellä voi tuohon tuuleen lähteä.
Siellä ei sentään satanut lunta. No ei täälläkään, mutta ei tarvi paljoa mennä pohjoiseen. Ainakin Oulussa satanut lunta viime yönä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Iltaroskassa näyttää olevan plussa-artikkeli "Näin paljon seksi maksaa Suomessa". Veikkaan että tuossa aliarvioidaan hinta todella reilusti. Parisuhteessa seksille tulee hintaa paljon enemmän.
Faijan tapana oli sanoa ”pillun hinta on täsmälleen kaikki”.

Tuo nyt ei ihan geeneissä mennyt, kun toinen pojista on homo ja toinen näyttää voivan erittäin hyvin lekurivaimon kanssa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Faijan tapana oli sanoa ”pillun hinta on täsmälleen kaikki”.

Tuo nyt ei ihan geeneissä mennyt, kun toinen pojista on homo ja toinen näyttää voivan erittäin hyvin lekurivaimon kanssa.
Fiksu faija ollut sinulla, joten en ihmettele että sinustakin sellainen tuli.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olisipa lunta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huomasin tossa äsken että olen noussut varmaan useamman vuoden tauon jälkeen takaisin palstan tykätyimpien top listalle.

KIITOS kaikille peukuttajille tasapuolisesti. Olen erittäin otettu tästä kunniasta.

Minä. Olen. Taas. Yksi. Tykätyimmistä.
 

Glove

Jäsen
Huomasin tossa äsken että olen noussut varmaan useamman vuoden tauon jälkeen takaisin palstan tykätyimpien top listalle.

KIITOS kaikille peukuttajille tasapuolisesti. Olen erittäin otettu tästä kunniasta.

Minä. Olen. Taas. Yksi. Tykätyimmistä.
Aioin tykätä viestistäsi, mutta luin sitten vielä viimeisen rivin.

Minä. En. Tykää. Pisteistä. Jokaisen. Sanan. Jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aioin tykätä viestistäsi, mutta luin sitten vielä viimeisen rivin.

Minä. En. Tykää. Pisteistä. Jokaisen. Sanan. Jälkeen.
Mähän kopioin tän kirjoitustyylin törkeästi suoraan @Turha Kaukalo lta. Toivottavasti Turhis ei pahastu. I'm a fan! Olen tuuletin!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen illalla ulkona liikkuessa vallinnut keli sai taas miettimään, että mitä vittua mä täällä teen. Kuitenkin sitten kotona, kun lueskelin noista lähi-idän touhuista, niin ajattelin, että kyllähän ihmisiä näyttää elävän Helsinkiä hullummissakin paikoissa… aurinkoisista ja lämpimistä keleistä huolimatta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisipa lunta.
Talvi 2019-20 oli ainakin täällä etelässä niin mahtava. Ei lunta oikeastaan ollenkaan. Tästä ikuinen todiste ovat Järvenpäässä asuvan kaverin lumityöt: hän sanoi, että kerran joutui tekemään, ja silloinkin lunta oli vähän, aika kevyttä kolaamista. Paras talvi elinaikanani.

Tätä lisää!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Talvi 2019-20 oli ainakin täällä etelässä niin mahtava. Ei lunta oikeastaan ollenkaan. Tästä ikuinen todiste ovat Järvenpäässä asuvan kaverin lumityöt: hän sanoi, että kerran joutui tekemään, ja silloinkin lunta oli vähän, aika kevyttä kolaamista. Paras talvi elinaikanani.

Tätä lisää!
Tuona kyseisenä talvena muun muassa radiossa mainostettiin todella runsaasti Vesivek -kattoremontteja, koska talvi oli kuulemma otollisin hetki tehdä kattoremontti, koska silloin ei kuulemma satanut ollenkaan vettä.
Aikamoinen tuuri kävi firmalla, kun ajoitti mainoskampanjansa juuri tuohon talveen.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Huomasin tossa äsken että olen noussut varmaan useamman vuoden tauon jälkeen takaisin palstan tykätyimpien top listalle.

KIITOS kaikille peukuttajille tasapuolisesti. Olen erittäin otettu tästä kunniasta.

Minä. Olen. Taas. Yksi. Tykätyimmistä.
Minusta ei tykkää kukaan ja kun heitän ½kieliposkessa jonkun ½leuan, niin aina on joku tosikko vinkumassa ja sillä 199 kannatajaa.
Aion tuottaa tuskaa heille tulevaisuudessakin. Maailma ei ole heidän.
Harmikseni olen kyllä toistuvasti banneissa eri foorumeilla, mutta periksi ei anneta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös