Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Anniina Valtonen sanoi äsken säätiedotusta kertoessaan että "Perä toisensa kanaan". Ilmeisesti piti sanoa että peräkanaa, mutta nyt tuli tuollainen kielikukkanen.
Vähän sama juttu nyt. Katsoin että pihalla ihan hyvä keli vaikka vähän tuulee. Astuin ulos niin hirveä kaatosade ja vielä kovan tuulen kera että satoi bussikatoksen sisään. Kiva mennä läpimärkänä toimistolle.Piti käydä verotoimistossa jättämässä kausiveroilmoitus (pakollista aina tämän vuoden loppuun) ja tuolla lyhyellä pätkällä Kurvista Verotoimistoon kastuin täydellisesti. Luonnollisesti sade lakkasi välittömästi sisälle päästyäni ja jatkui sitten yhtä railakkaana, kun olin astunut bussista ulos ja olin palailemassa kotio päin.
Eikös moni tunne tuon tyypin, sehän on se heppu joka tekee aina ihan päättömiä asioita.On muuten todella mystinen hahmo, koska eihän tolla ole ollenkaan päätä.
Poliisi julkaisi kuvan mystisestä hahmosta
Poliisi kertoo tutkivansa vakavaa rikosta. Poliisi kaipaa tietoja henkilöstä, joka tallentui Kiuruveden kaupunkikameran kuviin.www.is.fi
Anniina Valtonen sanoi äsken säätiedotusta kertoessaan että "Perä toisensa kanaan". Ilmeisesti piti sanoa että peräkanaa, mutta nyt tuli tuollainen kielikukkanen.
Kyseessähän oli tällä kertaa tahallisuus ja jonkinlainen haaste The Rasmuksen kitaristin kanssa. Toisti siis tuon kolmen vuoden takaisen kielikukkasensa. Tuossa vielä juttua aiheesta.Anniina Valtonen sanoi äsken säätiedotusta kertoessaan että "Perä toisensa kanaan". Ilmeisesti piti sanoa että peräkanaa, mutta nyt tuli tuollainen kielikukkanen.
Eipä vaadittu paljoa, jotta saatiin aina valveutuneille toimittajille tekemistä ja uutta jutun tynkää. Seuraavaksi saamme nähdä maikkarin vastaiskun eli Kirsi Alm-Siira putoaa tuolilta.Kyseessähän oli tällä kertaa tahallisuus ja jonkinlainen haaste The Rasmuksen kitaristin kanssa. Toisti siis tuon kolmen vuoden takaisen kielikukkasensa. Tuossa vielä juttua aiheesta.
Huomasitko? Meteorologi Anniina Valtonen uusi legendaarisen mokansa Ylen suorassa lähetyksessä
Valtonen kertoo saaneensa haasteen lausahdukseen liittyen.www.is.fi
Leppoisaa lomaa!3 viikon loma alkoi hetki sitten. Nyt viime yön jenkkifutista ja ehkä hieman olutta. Ei pöllömpi fiilis juuri nyt.
Joo ja IFK:stakin lähti ykkösveskari Ruotsiin. Kovaa on peli.Kärppien päävalmentaja vaihtuu. Tuossa se sivun yläreunassa on, Jatkoajan uutinen. Tsekkaa jos et usko.
Kunpa vaihtuisikin.Kärppien päävalmentaja vaihtuu. Tuossa se sivun yläreunassa on, Jatkoajan uutinen. Tsekkaa jos et usko.
Life is hard an then you die.Kovaa on peli.
Se ei tunnu kovinkaan reilulta. Toinen noista riittäisi.Life is hard an then you die.
Jatkoajan toimituksen kunniaksi on sanottava, että ilmeisiä klikkiotsikkoideoita "Kärppien päävalmentaja vaihtuu" ja "HIFK:n ykkösmaalivahti siirtyy Ruotsiin" ei käytetty.Joo ja IFK:stakin lähti ykkösveskari Ruotsiin. Kovaa on peli.
Tuskin olen koskaan kuullut kyseistä sanaa missään. Ekana tuosta tuli mieleen pillu.Minulle tuli mieleen sana ´hitusvinkula´.
Pitkään aikaan en ole kuullut sanaa käytettävän missään yhteydessä.
Mitä se sanoo sinulle vai sanooko mitään?
Peteliushan se tuota sanaa käytti jossain sketsiohjelmassaan. Näin välihuutona täältä Kymppitonnin kopista.Minulle tuli mieleen sana ´hitusvinkula´.
Pitkään aikaan en ole kuullut sanaa käytettävän missään yhteydessä.
Mitä se sanoo sinulle vai sanooko mitään?