Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 365 789
  • 66 907
Liigapelissä oli vissiin huudeltu jotain sopimatonta. Tulipahan siitä mieleen etäs pätkä elokuvasta Lämäri. Reggie Dunlop hiillosti vastustajaa:

Hey Hanrahan! Hanrahan! Hanrahan!
Suzanne sucks pussy!
She's a dyke! I know. I know!
She is a lesbian! A lesbian!

Nykyään tuosta tulisi varmaan puolen vuoden pelikielto.

O tempora. O mores.
Tulikin mieleen, että millaisia ovat ne perinteiset huudot naisten jääkiekkosarjoissa? "Vitun lesbo" ei ehkä toimi vai?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin juuri Semifinalista Lala Salaman keikalta ja olen erittäin juovuksissa. Varastin bändin setlistin, minkä toki aion myöhemmin tunnustaa. Ihailin Roosan pedaaleja ja ihan sattumalta näpistin. Tosi mageet pedaalit muuten Roosalla.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Liigapelissä oli vissiin huudeltu jotain sopimatonta. Tulipahan siitä mieleen etäs pätkä elokuvasta Lämäri. Reggie Dunlop hiillosti vastustajaa:

Hey Hanrahan! Hanrahan! Hanrahan!
Suzanne sucks pussy!
She's a dyke! I know. I know!
She is a lesbian! A lesbian!

Nykyään tuosta tulisi varmaan puolen vuoden pelikielto.

O tempora. O mores.
Kirjoitin toiseen ketjuun aiemmin, että tämäntapaisesta viestittelystä on tietoa jo yli 2000 vuoden takaa. Silloin motivaationa oli pelaamisen sijaan sotiminen.
 

Murskaaja

Jäsen
Meillä on perheenlisäystä tulossa kohtapuoliin ja tänään vaimolla tuli supistuksia niin usein, jotta päätti ottaa aikaa niiden välillä. Minä tarjosin tietenkin apua, koska pääsin näinollen käyttämään vuosikausien odotuksen jälkeen erästä Kummelin lentävää lausetta, jota ei pysty missään muussa tilanteessa käyttämään.

Olo on nyt tyhjä ja tätä kelpaa kiikkustuolissa sitten vanhempana muistella. Josko tuon tulevan pojan nimeäisi myös sen Policen basistin mukaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alakerrassa on kuunneltu jotain epämääräistä musiikkia suunnilleen tunnin verran. Musiikista päätellen asukas on uusi, sillä edellinen asukas tykkäsi suomalaisesta räpistä. Tämä on jotain melodisempaa ja aavistuksen parempaa. Vielä melu ei haittaa, koska kello on noin vähän, mutta myöhemmin voi olla toinen tilanne. Kämppäni lattiaa peittävät matot vaimentavat jonkin verran ääntä, mutta enpä voi sanoa haluavani kuunnella tuollaista mökää koko yötä.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Voitettiin muuten tänään puulaakimestaruus pesäpallossa. Onko missä tori?
Onnittelut voitosta! Tori voi olla lähellä tai kauempana riippuen siitä, missä päin Suomea olette. Yleensä paikalliset tiedottavat voiton jälkeen, missä ja milloin juhlat ja toritapahtumat järjestetään. Voisitte tarkistaa paikallisen tiedonlähteen, kuten kaupungin verkkosivut tai sosiaalisen median kanavat, saadaksenne tietoa juhlintatapahtumasta.

-ChatGPT
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Onnittelut voitosta! Tori voi olla lähellä tai kauempana riippuen siitä, missä päin Suomea olette. Yleensä paikalliset tiedottavat voiton jälkeen, missä ja milloin juhlat ja toritapahtumat järjestetään. Voisitte tarkistaa paikallisen tiedonlähteen, kuten kaupungin verkkosivut tai sosiaalisen median kanavat, saadaksenne tietoa juhlintatapahtumasta.

-ChatGPT
Eli torille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Alakerrassa on kuunneltu jotain epämääräistä musiikkia suunnilleen tunnin verran. Musiikista päätellen asukas on uusi, sillä edellinen asukas tykkäsi suomalaisesta räpistä. Tämä on jotain melodisempaa ja aavistuksen parempaa. Vielä melu ei haittaa, koska kello on noin vähän, mutta myöhemmin voi olla toinen tilanne. Kämppäni lattiaa peittävät matot vaimentavat jonkin verran ääntä, mutta enpä voi sanoa haluavani kuunnella tuollaista mökää koko yötä.
Tämä on niitä Hekan ja Auroranlinnan etuja. Ja jos ei ole, niin lähde nyt äkkiä tuolta.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulikin mieleen, että millaisia ovat ne perinteiset huudot naisten jääkiekkosarjoissa? "Vitun lesbo" ei ehkä toimi vai?
- Vitun hetero!
- Muijas imi isoa kullia!
- Mee takas sinne kaappiin!

Sellainen lisätieto, että ei ne naiset kaikki mitään lesboja ole. Muistan nuoruudestani yhdenkin lätkämimmin, joka kyllä teki hyvin selväksi eräs ilta, että hän haluaa nyt munaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tämä on niitä Hekan ja Auroranlinnan etuja. Ja jos ei ole, niin lähde nyt äkkiä tuolta.
Mökä loppui tasan kello 23 eikä jatkunut enää myöhemmin yön pikkutunteina. Joko asukas ymmärsi talon säännöt tai sitten joku naapureista kävi ilmoittamassa hänelle niistä. Hyvä näin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maksalaatikon himo. En edes pidä maksasta mutta eines maksaloota pannulla voissa paistettuna, ai että. Ja tämäkin vain pari tai kolme kertaa vuodessa. On se jännä.
Olen ottanut tavaksi syödä kerran kuussa maksalaatikkoa ja nimenomaan kuun ensimmäisenä päivänä. Maksapihviä tekee suuresti mieli, koska edellisen kerran olen sellaista syönyt vähintään vuosikymmen sitten. Ehkä myöhemmin tänä syksynä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Maksalaatikon himo. En edes pidä maksasta mutta eines maksaloota pannulla voissa paistettuna, ai että. Ja tämäkin vain pari tai kolme kertaa vuodessa. On se jännä.
Olen ottanut tavaksi syödä kerran kuussa maksalaatikkoa ja nimenomaan kuun ensimmäisenä päivänä. Maksapihviä tekee suuresti mieli, koska edellisen kerran olen sellaista syönyt vähintään vuosikymmen sitten. Ehkä myöhemmin tänä syksynä.
Maksa on hyvää, maksalaatikkokin...
Itselläni on tapana säännöllisesti ostaa maksapala, josta teen maksapihvejä paistetun sipulin ja muusin kera.
Teen joskus myös maksapateeta ja aika harvoin jauhemaksapihvejä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Harmittaa edelleen se, että olisin voinut aloittaa ruotsin opiskelun jo kolmannella luokalla, sillä silloisessa koulussa olivat vaihtoehtoina joko saksa tai ruotsi. Koska omasin helvetinmoiset ennakkoluulot ruotsia kohtaan, koska olin helvetin tyhmä ja koska tuohon aikaan uskottiin, että saksasta tulisi Euroopan tärkein kieli, valitsin sen. Saksasta tuli sitten todella pitkä painajainen, koska en koskaan päässyt sisälle sen kielioppiin ja vasta yläasteella rupesin opiskelemaan ruotsia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harmittaa edelleen se, että olisin voinut aloittaa ruotsin opiskelun jo kolmannella luokalla, sillä silloisessa koulussa olivat vaihtoehtoina joko saksa tai ruotsi. Koska omasin helvetinmoiset ennakkoluulot ruotsia kohtaan, koska olin helvetin tyhmä ja koska tuohon aikaan uskottiin, että saksasta tulisi Euroopan tärkein kieli, valitsin sen. Saksasta tuli sitten todella pitkä painajainen, koska en koskaan päässyt sisälle sen kielioppiin ja vasta yläasteella rupesin opiskelemaan ruotsia.
Saksa on paljon tärkeämpi kieli. Olen saksalla saanut valtavan määrän ruokaa ja etenkin juomaa, mutta en muista ruotsilla olleen vastaavaa käyttöä.

Eins, Zwei, Polizei!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saksa on paljon tärkeämpi kieli. Olen saksaksi tilannut valtavan määrän ruokaa ja etenkin juomaa, mutta en muista ruotsilla olleen vastaavaa käyttöä.

Eins, Zwei, Polizei!
otta otta sju sex!!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saksa on näistä kielistä parempi siinäkin mielessä, että siinä on sellainen vahva huumoriaspekti. Minulle tulee aina iloinen ja hykertelevä olo, kun joku puhuu saksaa. Ja kun sitä itsekin puhuu, siinä on vaikea olla nauramatta. Tämä huumoriaspekti pätee tosin vain Suomessa. Kun olen Saksassa ollut, siellä se ei ole naurattanut, siellä sen hassun kielen puhuminen on ollut ihan luonnollista. Tässä saksaa voisi verrata vaikka viroon. Suomessa virokin kuulostaa hassulta, mutta kun sitä Virossa puhutaan, se kuulostaa ihan luonnolliselta.

Eli ei se Saksalle paha ole, jos siitä kielestä tulee hymy huulille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös