Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tiedote:
Jäin juuri kesälomalle. Palaan töihin 7.8.2023.
Tiedote päättyy.
Tiedote päättyy.
Sano Q:lle terkut.Tiedote:
Tiedote päättyy.
Itsehän pidin jo kesäkuussa kolme viikkoa. Viimeinen kesälomaviikkoni alkaa juuri kun sinä palaat töihin.Tiedote:
Tiedote päättyy.
Työhakemus pitäisi tehdä. Keksis vaan jotain mitä kirjoittaisi.
Mä jatkan lomaa vielä viikolla sinua kauemmin, lälläslää.Itsehän pidin jo kesäkuussa kolme viikkoa. Viimeinen kesälomaviikkoni alkaa juuri kun sinä palaat töihin.
Minä voitin!
"Alle 5000€ kuukausipalkalla en nosta persettäni penkistä. Haluaisin myös tehdä töitä vain muutamana päivänä viikossa, sekä auto edun."Työhakemus pitäisi tehdä. Keksis vaan jotain mitä kirjoittaisi.
eipä tuosta taida 5000 € saada kuin ehkä kolmessa kuukaudessa ,mutta ilmeisesti muutamana päivänä viikossa kun on 24 h/vko ja niin lähellä, että voin vaikka kävellä töihin. Mihin siinä sillon autoa tarvii kun sitä ei työssäkään tarvi."Alle 5000€ kuukausipalkalla en nosta persettäni penkistä. Haluaisin myös tehdä töitä vain muutamana päivänä viikossa, sekä auto edun."
Kun kylkeä kääntää napa pysyy paikallansa.
Totta helvetissä. Sitä vartenhan se on.Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Ei kannata, saat vaan käskyn ostaa sähköauton koska sellainen nyt vaan kuuluu kaikilla olla. Kannattaa ostaa samantien kaksi kappaletta vaikka et tarvitsisi sitä yhtäkään, vasta silloin olet hyvä ihminen.Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Minulle tuli vain yksi kysymys. Miksi?Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Kumpaan miksi?Minulle tuli vain yksi kysymys. Miksi?
Kumpaan miksi?
Sää oot niin hieno ihminen. Herkkätieteilijä. Arvostan. Ja hattua päästä.Forest Gump on vaan ehkä maailman paras leffa. Nähnyt sen vaikka kuinka monesti ja joka kerta itkettää.