Tottakai jaksat, mutta muista laittaa aika-ajoskraka.Heräsin tänään noin 5.45. Kävin Tampereella hautajaisissa, Hämeenlinnassa rippijuhlissa, Espoossa häissä. Puku oli sama, mutta skraka vaihtui.
Miten pojat ja työt, luulette, kuin käy aika-ajojen katsominen?
Nukahdanko jo ennen kun ne edes alottaa?
Sivistä itseäsi ja katso Jukolan viesti.Heräsin tänään noin 5.45. Kävin Tampereella hautajaisissa, Hämeenlinnassa rippijuhlissa, Espoossa häissä. Puku oli sama, mutta skraka vaihtui.
Miten pojat ja työt, luulette, kuin käy aika-ajojen katsominen?
Nukahdanko jo ennen kun ne edes alottaa?
Taattu uni. Joskus olen yrittänyt.Sivistä itseäsi ja katso Jukolan viesti.
Herroille tarkoitettu sodomiitti on kanssa komeasti kalskahtava.Itse olen vanhoissa teksteissä törmännyt myös termiin "lesbiaani".
Äläkä unohda näillä ilmoilla ilmastointilaitetta... ;-)Laittasinko saunan ja telkkarinkin vielä päälle?
Samaa vuosimallia ollaan ja mun nuorempi lapsi muutti maaliskuun ensimmäinen päivä omilleen. Minä olen nuori edelleen, vain lapseni on kasvaneet.Vanhempi tyttö lähti rippileirille pari tuntia sitten. Minäkö muka vanha? Mihin tämä aika oikein katoaa.
Tollasta Hartwallin ananas lonkkua tuli ostettua, kun jossain niin kehuivat. Ja onhan tuo ihan jäätävän hyvää ahtojäillä nautittuna parveke infernossa.
Ensimmäinen hujahti viisaudenhampaan reikään, mutta onneks on vielä muutama ni riittää vatsan painikkeeksikin...
Ostin viikolla sixpackin ao. juomaa, mutta kyllä meillä ilmeisesti pysytellään jatkossa sinisessä purkissa eli greipissä - ei silti mikään ehdoton ei tuolle ananaksellekaan...Viime lauantaina nautin yhden tuollaisen. Oli niin hyvää, ettei jäänyt kyllä viimeiseksi.
Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.Ostin viikolla sixpackin ao. juomaa, mutta kyllä meillä ilmeisesti pysytellään jatkossa sinisessä purkissa eli greipissä - ei silti mikään ehdoton ei tuolle ananaksellekaan...
Mä luulen, että tuo "lonkeron asema" sotii jonkin verran ananaslonkeroa vastaan. Lonkerolta kun odotetaan yleensä sitä tietynlaista makua ja "kirpeyttä", mitä aito greippilonkero tarjoaa. Ananaslonkero on kuitenkin hyvin erilaista.Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.
Jos tuo Suomen alkoholipolitiikka olisi erilaista, meillä juotaisiin vain "talon lonkeroa" ginistä ja greippilimusta tehtynä - siihen vielä verigreippiviipale ja jäitä niin on hyvää...Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.
Meillä on yksi tyhjä. Voin kusta(piristää varmasti enemmän kuin alkuperäinen tuote) siihen ja postittaa sen. Ei tarvii maksaa mitään. Ole hyvä.Ei kellään ois poistaa pullollista Primeä?