Charlesilla silti vielä naamataulu, vakava.Bileet ilmeisesti pikkuhiljaa pääsemässä vauhtiin.
En mä tiiä. Luin netist vaa...Ketä?
Nämä on niitä hetkiä, joita varten samettipukusi on suunniteltu.Tässähän minä.
Se varmaan kanssa ajatteli että kiva kun Meghanin perhe päästettiin esiintymään kuitenkin, vaikkei Meghania itseään kirkkoon päästettykään.Prinsessa Katella ei pitänyt pokka tuon gospelkuoron jälkeen.
Kohta pitää kaksin käsin kiinni kruunusta niinku.Charlesilla silti vielä naamataulu, vakava.
Kaarleksellekin tekisi hyvää lähtee tanssimaan, niinku cha cha chaa, eikä pelkäämään tätä maailmaa.Kohta pitää kaksin käsin kiinni kruunusta niinku.
Käy Ruskeasannan Shellillä syömässä.Nyt se kruunu päähän perkele niin pääsen syömään Nesteelle lihapullia. Veikkaan että Karlesi ajattelee samoin.
Andrew kattelee kuorolaisia, ei se nyt ehdi vielä dokaamaan. Harri salee on kirkon ulkopuolella jo, ruskeesta paperipussista juo kaljaa ja vetää röökiä, Meghan vieressä jossain minihameessa keikaroi siideri kädessä ja selittää kuinka hän ei ois sinne kirkkoon halunnutkaan.Ketkähän on jo piilopullolla? Andrew ja Harry, veikkaan.
Siellä ne uhriutuu yhdessä. Pitää juoda, kun ei edes oma suku jaksa ymmärtää mua.Ketkähän on jo piilopullolla? Andrew ja Harry, veikkaan.
Yli 700 vuotta vanha. Sen rakennettu Skotlannin valloittanut Edward I 1200-luvun lopulla Skotlannin kruunajaiskiven säilytyspaikaksi.Valtaistuin taitaa olla melkoisen vanhaa tekoa.