Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 381 050
  • 66 968

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kyllä mukava pakkaspäivä tänään kun aurinkokin paistoi. Käytiin miehen kanssa vähän hiihtelemässä metsässä. Ja mikä on ihanampaa kun pirteän reippailun jälkeen voi sitten kellistyä lampaantaljalle rakastelemaan takkatulen loimussa...
Tai no on se lampaantalja vähän pieni ja kova alusta mutta kun ei ole ultrapehmeää karhuntaljaa niin pitää tyytyä lampaantaljaan (patjan päällä). Mukavuus ennen kaikkea, ei tässä enää mitään nuoria olla... ;-)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaivoin repusta harjaa saunan jälkeen. Oli eilisen saunareissun pyyhe siellä, dödö ja harjakin. Ja naisen pikkuhousut. Jaha, oli ilmeisesti kivaa eilen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oli kyllä mukava pakkaspäivä tänään kun aurinkokin paistoi. Käytiin miehen kanssa vähän hiihtelemässä metsässä. Ja mikä on ihanampaa kun pirteän reippailun jälkeen voi sitten kellistyä lampaantaljalle rakastelemaan takkatulen loimussa...
Tai no on se lampaantalja vähän pieni ja kova alusta mutta kun ei ole ultrapehmeää karhuntaljaa niin pitää tyytyä lampaantaljaan (patjan päällä). Mukavuus ennen kaikkea, ei tässä enää mitään nuoria olla... ;-)
Kaivoin repusta harjaa saunan jälkeen. Oli eilisen saunareissun pyyhe siellä, dödö ja harjakin. Ja naisen pikkuhousut. Jaha, oli ilmeisesti kivaa eilen.
No, oli mullakin kielijänne kipeänä aamulla...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oli kyllä mukava pakkaspäivä tänään kun aurinkokin paistoi. Käytiin miehen kanssa vähän hiihtelemässä metsässä. Ja mikä on ihanampaa kun pirteän reippailun jälkeen voi sitten kellistyä lampaantaljalle rakastelemaan takkatulen loimussa...
Tai no on se lampaantalja vähän pieni ja kova alusta mutta kun ei ole ultrapehmeää karhuntaljaa niin pitää tyytyä lampaantaljaan (patjan päällä). Mukavuus ennen kaikkea, ei tässä enää mitään nuoria olla... ;-)
Kyllä minä tykkäilen kun @Iisoppi saa mitä ansaitsee.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kerran tullu harrastettua tätä kauneinta paljaan kylmän lattian päällä ja se riitti. On se mukavampi touhuta vaikka patjan tai muun pehmukkeen päällä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo @jypinfani on oma negatiivinen itsensä muualla somessa, ehkä ihan virkistävää pitää taukoa täältä.

Missäs on seuraavat?
@JHag
@Ted Raikas
@Solomon
@Hazardipakki
@-Niks-
@Twite
@Huerzo
@Saikka
@Jack Daniel's
@Evil
@TML
@AnaMasa
@eagle
@Gags
@TM
@Footless
@tutzba
@HIFK
@Noosebleed 68686
@Wrighter
@Muhkea
@Museoesine
@Hokileidi

Sitä samaa paskaa, ainaki omalta osalta. Mutta tervetuloa takasin vahvuuteen.




Tätä se mun uneni tiesi. Ensin @Johnny B. Goode, sitten itse pahuus. Mitä seuraavaksi? @muaddib? @scholl?

Ei Vittu, vanha pieru ilmoittautuu... Tervetuloa!
Tack you vaan evribadi. Tässä ollaan nyt laina-ajalla silleen, että pitää olla kiltisti. Ja osaanhan mie olla, aikamies. En enää provosoi enkä provosoidu. Olen Evil 2.0. By the Grace of the Almighty Moderators. Eli sitä vanhaa paskaa ette tule lukemaan. Oikeasti, silloin kun minut häivytettiin niin mopo keuli kyllä raskaasti ja ymmärrän täysin ulostamiseni. Ei mitään katkeruutta puoleltani, modet teki vaan työnsä ja tekivät sen hyvin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yövuorossa saatana. Yllättävän hissukkaa lauantaiyöksi. Jospa se tästä vielä eskaloituu.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä sana pitäisi kriminalisoida, tai ainakin määrätä luvanvaraiseksi.

Olipa hölmö ilmaus, myönnetään. Mutta olenhan valtion virkamies, voin tehdä mitä vain.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Oletteko arvon kanssakeskustelijat huomanneet sitä että mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet tuntuvat vierivän? AJankulussa tapahtuu siis jotakin tai ainakin se siltä tuntuu. Vähän hirvittääkin se kuinka nopeaa tulevat vuodet tulevat kulumaan kun nykyäänkin tuntuu vuodet etenevän luikauksella.

Tuosta tuli myös eilen mieleeni juolahtanut ajatus asioista ylipäänsä. Kun vuodet etenevät, alkaa ajattelemaan asioita yhä syvemmin. Tuo osittain ahdistaa mutta toisaalta se voi tuoda hyvääkin kun pystyy kenties antamaan neuvoja niitä tarvitseville kun ajatusmaailma on ikääntymisen myötä "laajentunut". Se vain vähän kuumottaa että miten paljon sitä vielä kerkeääkään ajattelemaan kun ikää on mittarissa vasta reilut 30 vuotta. Ei edes kykene hahmottamaan ajatuskeloja esim. 80-vuotiailla ihmisillä.

Edit: Pahoittelut jos teksti on epäselvää. Olen huono ilmaisemaan itseäni.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oletteko arvon kanssakeskustelijat huomanneet sitä että mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet tuntuvat vierivän? AJankulussa tapahtuu siis jotakin tai ainakin se siltä tuntuu. Vähän hirvittääkin se kuinka nopeaa tulevat vuodet tulevat kulumaan kun nykyäänkin tuntuu vuodet etenevän luikauksella.
Olen kyllä huomannut tämän asian ja konkreettisena esimerkkinä tästä pidän sitä, kuinka nopeasti ainakin minun ohitseni vilahti koko 2010 -luku. Mitään merkittävää muistikuvaa minulla ei tuosta ajasta ole: muutama matka ulkomaille, valtava vitutus duunissa sekä henkilökohtaisessa elämässä ja pian sitä huomasinkin, että samaa kaavaa toistavat päivät olivat valuneet ohitseni kuin hiekka tiimalasissa. Tylsyys ja samankaltaisuus ovat juuri niitä elementtejä, jotka saavat ajan kulumaan huomattavan nopeaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli taas pullapäivä. Pidän kyllä pullaan tekemistä vähän työläänä ja aikaavievänä leivontana. Mutta tulipahan taas muutama väsättyä...
 

Liitteet

  • IMG_20230123_125500_HDR.jpg
    IMG_20230123_125500_HDR.jpg
    870,2 KB · kertaa luettu: 50

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös