Ei Vittu, vanha pieru ilmoittautuu... Tervetuloa!Moi, mites täällä? Long time, no ocean. Pitäny ilmoja?
Ei Vittu, vanha pieru ilmoittautuu... Tervetuloa!Moi, mites täällä? Long time, no ocean. Pitäny ilmoja?
Joo @jypinfani on oma negatiivinen itsensä muualla somessa, ehkä ihan virkistävää pitää taukoa täältä.
Missäs on seuraavat?
@JHag
@Ted Raikas
@Solomon
@Hazardipakki
@-Niks-
@Twite
@Huerzo
@Saikka
@Jack Daniel's
@Evil
@TML
@AnaMasa
@eagle
@Gags
@TM
@Footless
@tutzba
@HIFK
@Noosebleed 68686
@Wrighter
@Muhkea
@Museoesine
@Hokileidi
Sitä samaa paskaa, ainaki omalta osalta. Mutta tervetuloa takasin vahvuuteen.
Tätä se mun uneni tiesi. Ensin @Johnny B. Goode, sitten itse pahuus. Mitä seuraavaksi? @muaddib? @scholl?
Tack you vaan evribadi. Tässä ollaan nyt laina-ajalla silleen, että pitää olla kiltisti. Ja osaanhan mie olla, aikamies. En enää provosoi enkä provosoidu. Olen Evil 2.0. By the Grace of the Almighty Moderators. Eli sitä vanhaa paskaa ette tule lukemaan. Oikeasti, silloin kun minut häivytettiin niin mopo keuli kyllä raskaasti ja ymmärrän täysin ulostamiseni. Ei mitään katkeruutta puoleltani, modet teki vaan työnsä ja tekivät sen hyvin.Ei Vittu, vanha pieru ilmoittautuu... Tervetuloa!
Ihan ok. Sitä samaa vanhaa... Kirjoitellaan ja joskus joku vastaa tai tykkää.Moi, mites täällä?
Pitkä aika mutta mihin se meri hävisi.Long time, no ocean
Kyllä. Oli plussaa ja loskaa. Ja nyt pakkasta ja lunta. Talvi vissiin on...Pitäny ilmoja?
Kylmä ilman pitkiä kalsareita tai sukkahousuja.Pitäny ilmoja?
Mulla oli sukkahousut viime viikolla. En nyt kerro siitä enempää mutta Jukolankadun R-kioskin valvontakamerassa saattaa näkyä jotain.Kylmä ilman pitkiä kalsareita tai sukkahousuja.
Kellopeliappelsiinin tapaan uudelleenkoulutus tehty?modet teki vaan työnsä ja tekivät sen hyvin.
Juuri näin.Kellopeliappelsiinin tapaan uudelleenkoulutus tehty?
Tämä sana pitäisi kriminalisoida, tai ainakin määrätä luvanvaraiseksi.eskaloituu.
Tämä sana pitäisi kriminalisoida, tai ainakin määrätä luvanvaraiseksi.
Olen kyllä huomannut tämän asian ja konkreettisena esimerkkinä tästä pidän sitä, kuinka nopeasti ainakin minun ohitseni vilahti koko 2010 -luku. Mitään merkittävää muistikuvaa minulla ei tuosta ajasta ole: muutama matka ulkomaille, valtava vitutus duunissa sekä henkilökohtaisessa elämässä ja pian sitä huomasinkin, että samaa kaavaa toistavat päivät olivat valuneet ohitseni kuin hiekka tiimalasissa. Tylsyys ja samankaltaisuus ovat juuri niitä elementtejä, jotka saavat ajan kulumaan huomattavan nopeaan.Oletteko arvon kanssakeskustelijat huomanneet sitä että mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet tuntuvat vierivän? AJankulussa tapahtuu siis jotakin tai ainakin se siltä tuntuu. Vähän hirvittääkin se kuinka nopeaa tulevat vuodet tulevat kulumaan kun nykyäänkin tuntuu vuodet etenevän luikauksella.
Tähän kävisi vastaukseksi @Johnny B. Goode vetämässä karaokessa erään tietyn Popedan biisin.Tänään oli taas pullapäivä. Pidän kyllä pullaan tekemistä vähän työläänä ja aikaavievänä leivontana. Mutta tulipahan taas muutama väsättyä...
Ja Pauliakin Rrrassswaisemmalla soundilla. Aii prrrrkeles...Tähän kävisi vastaukseksi @Johnny B. Goode vetämässä karaokessa erään tietyn Popedan biisin.
Joskus olen kokeillut saunassa. Ei helvetti. Hiki siinä tulee, vaikka sen perinteisen kolme sekuntia aikaa käyttäisikin.Kerran tullu harrastettua tätä kauneinta paljaan kylmän lattian päällä ja se riitti. On se mukavampi touhuta vaikka patjan tai muun pehmukkeen päällä...
Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.Kerran tullu harrastettua tätä kauneinta paljaan kylmän lattian päällä ja se riitti. On se mukavampi touhuta vaikka patjan tai muun pehmukkeen päällä...
*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Intissä ollessani alokasaikana yksi hesalainen tupakaveri lähti aina sadeviitan kanssa ulos, kun hänen tyttöystävänsä tuli häntä katsomaan, joka viikonloppu, kun ei ollut itse lomilla. Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Minulla on aina sänky mukana, kun lähden metsään retkelle. Mukavampaa sen hirven kannalta, kun sen selkää ei kävyt paina rakastellessamme.
Minulla on aina sänky mukana, kun lähden metsään retkelle. Mukavampaa sen hirven kannalta, kun sen selkää ei kävyt paina rakastellessamme.
Mikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *
En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.
Minen muuten ole ollut luonnossa silleen. Tai oon jos Kaivarin ranta lasketaan. Onhan sielläkin kasveja. Ja puita. Ötökät oli vähissä. Ja @ÖtökkäMikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...
En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)