Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 600 083
  • 68 347

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo @jypinfani on oma negatiivinen itsensä muualla somessa, ehkä ihan virkistävää pitää taukoa täältä.

Missäs on seuraavat?
@JHag
@Ted Raikas
@Solomon
@Hazardipakki
@-Niks-
@Twite
@Huerzo
@Saikka
@Jack Daniel's
@Evil
@TML
@AnaMasa
@eagle
@Gags
@TM
@Footless
@tutzba
@HIFK
@Noosebleed 68686
@Wrighter
@Muhkea
@Museoesine
@Hokileidi

Sitä samaa paskaa, ainaki omalta osalta. Mutta tervetuloa takasin vahvuuteen.

Tätä se mun uneni tiesi. Ensin @Johnny B. Goode, sitten itse pahuus. Mitä seuraavaksi? @muaddib? @scholl?

Ei Vittu, vanha pieru ilmoittautuu... Tervetuloa!
Tack you vaan evribadi. Tässä ollaan nyt laina-ajalla silleen, että pitää olla kiltisti. Ja osaanhan mie olla, aikamies. En enää provosoi enkä provosoidu. Olen Evil 2.0. By the Grace of the Almighty Moderators. Eli sitä vanhaa paskaa ette tule lukemaan. Oikeasti, silloin kun minut häivytettiin niin mopo keuli kyllä raskaasti ja ymmärrän täysin ulostamiseni. Ei mitään katkeruutta puoleltani, modet teki vaan työnsä ja tekivät sen hyvin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yövuorossa saatana. Yllättävän hissukkaa lauantaiyöksi. Jospa se tästä vielä eskaloituu.

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä sana pitäisi kriminalisoida, tai ainakin määrätä luvanvaraiseksi.

Olipa hölmö ilmaus, myönnetään. Mutta olenhan valtion virkamies, voin tehdä mitä vain.

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Oletteko arvon kanssakeskustelijat huomanneet sitä että mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet tuntuvat vierivän? AJankulussa tapahtuu siis jotakin tai ainakin se siltä tuntuu. Vähän hirvittääkin se kuinka nopeaa tulevat vuodet tulevat kulumaan kun nykyäänkin tuntuu vuodet etenevän luikauksella.

Tuosta tuli myös eilen mieleeni juolahtanut ajatus asioista ylipäänsä. Kun vuodet etenevät, alkaa ajattelemaan asioita yhä syvemmin. Tuo osittain ahdistaa mutta toisaalta se voi tuoda hyvääkin kun pystyy kenties antamaan neuvoja niitä tarvitseville kun ajatusmaailma on ikääntymisen myötä "laajentunut". Se vain vähän kuumottaa että miten paljon sitä vielä kerkeääkään ajattelemaan kun ikää on mittarissa vasta reilut 30 vuotta. Ei edes kykene hahmottamaan ajatuskeloja esim. 80-vuotiailla ihmisillä.

Edit: Pahoittelut jos teksti on epäselvää. Olen huono ilmaisemaan itseäni.

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Oletteko arvon kanssakeskustelijat huomanneet sitä että mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet tuntuvat vierivän? AJankulussa tapahtuu siis jotakin tai ainakin se siltä tuntuu. Vähän hirvittääkin se kuinka nopeaa tulevat vuodet tulevat kulumaan kun nykyäänkin tuntuu vuodet etenevän luikauksella.
Olen kyllä huomannut tämän asian ja konkreettisena esimerkkinä tästä pidän sitä, kuinka nopeasti ainakin minun ohitseni vilahti koko 2010 -luku. Mitään merkittävää muistikuvaa minulla ei tuosta ajasta ole: muutama matka ulkomaille, valtava vitutus duunissa sekä henkilökohtaisessa elämässä ja pian sitä huomasinkin, että samaa kaavaa toistavat päivät olivat valuneet ohitseni kuin hiekka tiimalasissa. Tylsyys ja samankaltaisuus ovat juuri niitä elementtejä, jotka saavat ajan kulumaan huomattavan nopeaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään oli taas pullapäivä. Pidän kyllä pullaan tekemistä vähän työläänä ja aikaavievänä leivontana. Mutta tulipahan taas muutama väsättyä...

Liitteet

• IMG_20230123_125500_HDR.jpg
    IMG_20230123_125500_HDR.jpg
    870,2 KB · kertaa luettu: 61

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerran tullu harrastettua tätä kauneinta paljaan kylmän lattian päällä ja se riitti. On se mukavampi touhuta vaikka patjan tai muun pehmukkeen päällä...
Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Intissä ollessani alokasaikana yksi hesalainen tupakaveri lähti aina sadeviitan kanssa ulos, kun hänen tyttöystävänsä tuli häntä katsomaan, joka viikonloppu, kun ei ollut itse lomilla. Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.
Tosin, siinä naureskelussa oli tietysti lievää kaipausta ja paljon kateutta matkassa, itse kun ehdin käymään kotona vain n. kerran kuussa pidennetyllä vkl-vapaalla eikä mun tyttöystävä voinut tulla yli 600 kilsan päästä katsomaan viikonloppuna...

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Minulla on aina sänky mukana, kun lähden metsään retkelle. Mukavampaa sen hirven kannalta, kun sen selkää ei kävyt paina rakastellessamme.

Tästä tulee mieleen klassikkovitsi: Mikä on paras asento harrastaa seksiä lampaan kanssa?

Lähetyssaarnaaja. Koska silloin pystyy suutelemaan ja katsomaan silmiin.

In other news: minulla on kotona kaasuhella ja olen ilmeisesti joutunut keskelle Amerikkalaista kulttuurisotaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *
Mikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...

Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.
En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...

En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)
Minen muuten ole ollut luonnossa silleen. Tai oon jos Kaivarin ranta lasketaan. Onhan sielläkin kasveja. Ja puita. Ötökät oli vähissä. Ja @Ötökkä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy