Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 497
  • 66 852

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maailman paras biisi? Minusta se on The Rolling Stones-nimisen nuorisomusiikkiorkesterin levyttämä kappale nimeltä Gimme Shelter.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaikki hyytyi, on vain minä.
Odotan että täytän myös 50 niin jospa minäkin taas jaksan. Nuoremmat muuten eivät tainneet olla edes yhteenlaskettuna viittäkymppiä. No kai kaksi nuoren polven jatkislaista silti vastaa yhtä jatkislaista setämiestä.

Tänään olisi tarkoitus tavata tarkoituksellisen palstaitsemurhan (tiedän syynkin ihan hyvin) tehnyt ex-palstaveli abianos. Jos @pettter sattuu tämän lukemaan ja laivareissulta kykenee niin tervetuloa mukaan (jos Vantaalle uskallat).
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen kuukausi kymmenen kuukauden ehdollisesta on "lusittu". Yhdeksän kuukautta jäljellä sitä tuomiota, kun taas koeaikaa on vielä jäljellä yksi vuosi ja yksitoista kuukautta. Rikosmerkintä vituttaa, mutta muuten elämä on alkanut hymyillä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin eilen täällä Hämeenlinnassa Suistolla Uniklubin keikalla. Suistoa voi luonnehtia tällaiseksi klubiksi, ravintolaksi jossa on alkanut nyt taas olemaan aika usein jonkinlaista elävää musiikkia. Paljon on esiintyjiä jotka eivät nyt ole niin järin tunnettuja mutta on siellä välillä ihan nimekkäitäkin esiintyjiä.

Eilen siellä esiintyi sitten Uniklubi. Uniklubi on jossain määrin jo pitkään kuulunut omiin suosikkeihini. Ei nyt mikään iso suosikki mutta olen pitänyt yhtyeen musiikista. Jo silloin Uniklubi löi isosti läpi Rakkautta ja piikkilankaa kappaleellaan kun olin armeijassa vuonna 2004. Armeija-aikana tuota kappaletta kuunneltiin paljon.

Onhan se hienoa päästä näkemään ensimmäistä kertaa livenä näitä suosikkibändejä. Eilen näin ensimmäistä kertaa livenä Uniklubin ja viime kesänä tämän Viikatteen. Uniklubi soitti niin uudempaa tuotantoaan kuin vanhempia hittejäänkin. Tykkäsin kyllä tästä uudemmasta tuotannostakin mutta kyllähän erityisesti säväytti kuulla livenä näitä hittibiisejä, joista on jo melko pitkään kuitenkin tykännyt melko paljon. Ja kyllähän muukin yleisö syttyi fiiliksiin varsinkin silloin kun yhtye esitti näitä vanhempia hittejään, kuten Huomenna, Näiden tähtien alla, Minulla on kylmä ja Rakkautta ja piikkilankaa.

Kiva ilta oli eilen. Uniklubia ennen lämppärinä toimi noin tunnin keikan vetäen uudempi bändi eli Lulua. Enpä ollut ennen kuullut moisesta bändistä mutta hyvin sekin veti. Josko nyt sitten taas alkaisi aktiivisemmin käymään näillä keikoilla ja muissa vapaa-ajan tapahtumissa. Melko pitkä aika tuossa oli kun en käynyt oikein kuin urheilumatseissa mutta nyt kun taas tarjontaakin alkaa olemaan runsaammin niin voisihan sitä itsekin aktivoitua.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Aikoinaan jotkut kyselivät, miksei olla yhdessä kun se on niin ilmiselvää. Ei se vain aina mene niin, ja tietysti vika löytyy peilistä. Vituttaa tietenkin, että uutta mahdollisuutta ei ole eikä taida tullakaan. Sitä se elämänkokemus on. Typeryys on osa ihmisyyttä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En minä tiedä. Sitähän usein pohtii mitkä valinnat johti mihinkin. Olisiko voinut valita jotain toisin? Hyödytöntä sinänsä pohtia tällaista. Valinnat on aikoinaan tehty ja niillä mennään. Totuutta ei vain voi paeta...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En minä tiedä. Sitähän usein pohtii mitkä valinnat johti mihinkin. Olisiko voinut valita jotain toisin? Hyödytöntä sinänsä pohtia tällaista. Valinnat on aikoinaan tehty ja niillä mennään. Totuutta ei vain voi paeta...
Tuota olen eräälle läheiselle aika montaa kertaa yrittänyt selittää. Menneisyyteen ei voi vaikuttaa. On vain nykyhetki ja tulevaisuus joihin voi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sunnuntaina iskeneen pahemman luokan lorvikatarrin takia tekemättä jääneet hommat sain tehtyä sitten tänään. Siivosin keittiön yläkaapit ja heitin pois tavaraa jota päätin ettemme enää tarvitse. Mankeloin lakanat ja silitin tyynyliinat. Nyt on kaappi taas täysi puhdasta ja sileää liinavaatetta. Kävin myös kävelylenkillä. Oli kyllä kivan aurinkoista mutta aika kylmä viima. Ja jossain kohti tiet oli sulia ja toisessa kohti jäässä. Onneksi oli nastat alla.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sunnuntaina iskeneen pahemman luokan lorvikatarrin takia tekemättä jääneet hommat sain tehtyä sitten tänään. Siivosin keittiön yläkaapit ja heitin pois tavaraa jota päätin ettemme enää tarvitse. Mankeloin lakanat ja silitin tyynyliinat. Nyt on kaappi taas täysi puhdasta ja sileää liinavaatetta. Kävin myös kävelylenkillä. Oli kyllä kivan aurinkoista mutta aika kylmä viima. Ja jossain kohti tiet oli sulia ja toisessa kohti jäässä. Onneksi oli nastat alla.
Lähtivätkö miehen harrastusvälineet siis roskikseen? Heh.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Leningrad Cowboys Ltd Oy on mennyt konkurssiin, tietää kertoa Iltalehti.

Kun Sleepy Sleepers Oy meni aikoinaan konkurssiin, niin Mato Valtonen muisteli jälkeenpäin, että tuon seurauksena keikkamyynti sakkasi, vaikka yhtyeellä ja sen nimeä kantaneella yhtiöllä ei taloudellis-operatiivisessa mielessä mitään yhteistä ollutkaan. Mato sitten kertoi, että saatiinpa tapauksesta ainakin sen verran oppia, että älkää nyt hyvät musikantit nimetkö hallussanne olevia yhtiöitä yhtyeen mukaan. No, Leningrad Cowboys Ltd Oy oli Sakke Järvenpään firma, mutta ehkä Sakke ajatteli asioista eri tavalla kuin Mato.

Tosin Leningrad Cowboys Ltd Oy meni konkkaan eri syistä kuin Sleepy Sleepers Oy. Tai pilkuntarkkaan lukeville sanottakoon täsmennykseksi, että taloudellisessa katsannossa konkurssiin mennään osapuilleen aina samoista syistä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei kai niitä nyt keittiön yläkaapissa säilytetä. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin. Heh...
Irrotin tuon boldatun asiayhteydestä ihan vain hassutellakseni. Toisaalta voihan mies jemmata harrastusvälineitään myös keittiön yläkaappeihin jos ne eivät muualle mahdu. Tai sitten mies voi vaikka harrastaa antiikkiastioiden keräilyä.
 

Glove

Jäsen
Nyt en sitten enää saa ajella ajokorttiluokka C:n vaativia ajoneuvoja. En minä tosin ole tämän 32 vuoden aikana, mitä minulla on ajokortti ollut, ajanut ko. luokan ajoneuvoa kuin kerran jonkun 200 km yhden muuton yhteydessä. Onneksi saa edelleen ajella tuolla omalla DS:llä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Meniskö sitä autolla vai bussilla hallille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös