Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 884
  • 66 858
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Matkalla taloon, jota kodiksi kutsutaan, vaikka minulla ei ole siellä mitään.

Tänään, kun itse olen ollut pois kotoa, aikoja sitten "varatun" syyn takia, nuorempi lapsi on muuttanut omilleen asumaan. Tuntuu kohtalaisen oudolta ja kotona ollessa tuntunee varmaan vielä oudommalta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin tuolla punttisaliketjussa. En ymmärtänyt yhtään mistä siellä puhutaan. Hetken kuvittelin olevani osa jotain Ketosen ja Myllyrinteen sketsiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Tuhti jatkopahvi", sanoo Jatkoaika. Kelatkaa sitä näkyä. Se on jo lähellä sitä, kun noustaan vallankahvaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tuolla punttisaliketjussa. En ymmärtänyt yhtään mistä siellä puhutaan. Hetken kuvittelin olevani osa jotain Ketosen ja Myllyrinteen sketsiä.
En minäkään ymmärtänyt siellä mitään. Mutta onneksi ei tarvitse ymmärtääkään. Antaa heidän elää omassa kuplassaan. Kyllä näitä kuplia riittää ja mistä näitä kuplia oikein tuleekaan lisää koko ajan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Moneskohan kerta kun tämä Apulanta-leffa tulee telkkarista? Toki ei siinä, katsonhan mä joka kesä Bonditkin. Mutta tämä tulee kyllä oikeasti varmaan muutaman kuukauden välein.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moneskohan kerta kun tämä Apulanta-leffa tulee telkkarista? Toki ei siinä, katsonhan mä joka kesä Bonditkin. Mutta tämä tulee kyllä oikeasti varmaan muutaman kuukauden välein.

Mä en oo nähnyt. Bondia toki katselee mielikseen, joten ehkä Apulantaakin. Eihän näissä mun jutuissa oo mitään järkeä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen ottanut tavaksi tehdä joka päivä vähintään neljän kilometrin kävelylenkin, koska haluan päästä parempaan fyysiseen kuntoon. Näillä kulmilla on toki pururatoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. Varsinkin Vantaanjoen varrella on paljon hyviä lenkkivaihtoehtoja, joihin olen tutustunut jo vuosituhannen alussa, kun asustelin Pihlajamäessä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen ottanut tavaksi tehdä joka päivä vähintään neljän kilometrin kävelylenkin, koska haluan päästä parempaan fyysiseen kuntoon. Näillä kulmilla on toki pururatoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. Varsinkin Vantaanjoen varrella on paljon hyviä lenkkivaihtoehtoja, joihin olen tutustunut jo vuosituhannen alussa, kun asustelin Pihlajamäessä.

Ai jai tuota Vantaanjoen vartta! Siellä sitä kelpaa painaa menemään. Tässähän on jo lumetonta aikaa ikävä. Tuomarinkylän kartanossa voi käydä syömässä jäätelön ja sitten vähitellen siirtyä Keskuspuistoon. Maunulan majan kahvila sai muuten uuden yrittäjän, joten sinne sopii jälleen poiketa. Eikä pari lenkkiä Töölönlahden ympäri ole koskaan pahitteeksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen ottanut tavaksi tehdä joka päivä vähintään neljän kilometrin kävelylenkin, koska haluan päästä parempaan fyysiseen kuntoon. Näillä kulmilla on toki pururatoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. Varsinkin Vantaanjoen varrella on paljon hyviä lenkkivaihtoehtoja, joihin olen tutustunut jo vuosituhannen alussa, kun asustelin Pihlajamäessä.
Luin yo. lainauksen ensin:

"... Näillä kulmilla on toki puunrunkoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. ..."

Itselläni on tapana korjailla näistä tämän periferian metsistä "tuulenkaatoja", jotka useasti ovat jo valmiiksi aika kuivia ja juurikin lenkeilläni koirien kanssa pongailen noita potentiaalisia "saaliita".
Ajattelin luonnollisesti heti, että veli @alwahla harrastaa samaa keräilytalouteen laskettavaa toimintaa...
 
Suosikkijoukkue
HPK
Ai jai tuota Vantaanjoen vartta! Siellä sitä kelpaa painaa menemään. Tässähän on jo lumetonta aikaa ikävä. Tuomarinkylän kartanossa voi käydä syömässä jäätelön ja sitten vähitellen siirtyä Keskuspuistoon. Maunulan majan kahvila sai muuten uuden yrittäjän, joten sinne sopii jälleen poiketa. Eikä pari lenkkiä Töölönlahden ympäri ole koskaan pahitteeksi.

Tuo on kyllä hieno reitti. Tuli ennen poljettua töihin Kaivokselan suunnalta Voutilan läpi Tuupakkaan. Varsinkin tuo Voutilan seutu todella hienoa vanhoine taloineen ja peltoineen.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jassoo kännissä taas...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eipä tuossa mitään vaarallista ole.

Ehkä minäkin vielä joskus.
Kyllä sinäkin vielä joskus. En minäkään kuvitellut moisen olevan edes enää mahdollista, mutta elämä on onneksi täynnä yllätyksiä. Ja tämä minunkin tilanteeni johtuu ainoastaan siitä, että lähdin toissa vuoden elokuussa homon (@peksa ) kanssa risteilylle. Sinun siis pitää lähteä vaan heteroilemaan jonnekin ja sitten löytyykin vahingossa se oman suuntaumisen mukainen johon saattaa rakastua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä sinäkin vielä joskus. En minäkään kuvitellut moisen olevan edes enää mahdollista, mutta elämä on onneksi täynnä yllätyksiä. Ja tämä minunkin tilanteeni johtuu ainoastaan siitä, että lähdin toissa vuoden elokuussa homon (@peksa ) kanssa risteilylle. Sinun siis pitää lähteä vaan heteroilemaan jonnekin ja sitten löytyykin vahingossa se oman suuntaumisen mukainen johon saattaa rakastua.
Enhän mä muuta tee kun heteroilen. No, se tulee jos on tullakseen. Kun en käy baareissa tms, niin onhan tuo hieman hankalaa.

Mut, mun elo on hyvää näinkin, plussaa parisuhde toki olisi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mistä sitä tietää kenet sinä sieltä löydät. Hannele Lauri tulee ehdottelemaan niin olet yhden illan hetero.
Pyytää Hannelea puhumaan pimeässä rivouksia niin miehestä menee.
(Sori)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Lopetan kahta viikkoa vaille puolivuotisen tipattoman just nyt.

Pahoitteluni jo etukäteen.

Muotoillaan näin että kaikki JYPin fanit eivät ole tämän kauden otteiden vuoksi näin vahvoina säilyneet.

Ei siis syytä pahoitella imo. Harkitsisin patsashanketta ennemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös