En päivämäärän perusteella osannut vastata mutta Excel kertoi että siellä olin mukanaOlitko myös 21.9 1994 Nordiksella? Tämä on meikäläisen ensimmäinen ja ainoa kerta siellä.
En päivämäärän perusteella osannut vastata mutta Excel kertoi että siellä olin mukanaOlitko myös 21.9 1994 Nordiksella? Tämä on meikäläisen ensimmäinen ja ainoa kerta siellä.
Tämän vuoksi pyrin välttämään julkisia, joskus kännissä lipsahdan tästä(kin).Helsinki ilmeisesti taas hakenut säästöjä mielenterveyspalveluista. Äsken sporaan hypättyä ihmettelin, miksi porukka on sulloutunut etuosiin ja takana istuu vain yksi, ulkoisesti ihan siisti ja rauhallinen tyyppi. Menin istumaan hänen taakseen kuulokkeet päässä ja huomasin, että kaveri höpisee jotain itsekseen, laitoin musiikin pois ja kuulin kaverin puhuvan täydellisellä suomella "olen kertonut sinulle jo tämän: leikkaan sinun kaulasi auki, laitan sinut roskikseen..." -mantraa. Tää on kyllä toden totta kaikenlaisen kansan kaupunki: toivottavasti kaveri saa apua ja jutut jäävät – ja ovat jääneet – puheen tasolle.
Kännissä mennään aina taksilla, vaikka matka olis 200 metriä.Tämän vuoksi pyrin välttämään julkisia, joskus kännissä lipsahdan tästä(kin).
Niin pitäisi, en ymmärrä miksi välillä eksyn spåraan. Tosin harhapoluista noi on ne helpoimmat...Kännissä mennään aina taksilla, vaikka matka olis 200 metriä.
Joskus 80-luvulla Lieksan syrjäkylillä asuva ukkeli voitti lotossa. Ei nyt ihan pääpottia, mutta kymppitonneja kuitenkin. Päätti sitten lähteä kylille ryyppäämään ja tilasi kolme taksia. Ensimmäiseen meni itse, toiseen laittoi rukkaset ja kolmanteen vesurin, ”siltä varalta jos joku pummii tai vittuilee”.Kännissä mennään aina taksilla, vaikka matka olis 200 metriä
Mitkä lie mietteet sen.Häijy harmajainen hai.
Olispa noita, mutta ei niitä täällä ymmärretä.Tänään on siis laskiaissunnuntai. Rokan keitto jää tiistaille mutta tänään pyöräytin meille pienet laskiaispullat.
Tästä taitaa tulla melko pitkä viikko kun työhaastattelussa sanoivat, että ens viikolla ilmoittavat miten kävi. Noh, kattoo hiihdon MM-kisoja,lukee ja käy lenkillä, niin eiköhän se tämäkin viikko ole kohta jo sunnuntaissa.
Kebabia vois melkein loppuviikolla hakea, millon lie viimeksi edes syöny.Tuohon kun vielä lisää olutta, pizzaa, kebabbia ja lonkeroo niin virkeänä sitten ens viikolla.
Mitä Riki Sorsa sanoi kapakasta lähtiessään?Mitkä lie mietteet sen.
Minä puolestaan olen niin vilukissa että pitkät kalsarit on jalassa suurin piirtein lokakuusta huhtikuuhun.En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
En minäkään. Tosin en pidä pitkiä kalsareita juuri koskaan.En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
-26 oli mittarissa aamulla kun ajelin töihin. Minulla kun on kesälläkin kylmä niin tällä kelillä on kalsarit jalassa.En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
Mulla oli tänään n. tunnin aamulenkillä alinpana bokserit ja t-paita, sen päällä kerrasto ja lämpimät sukat. Lisäksi vielä polvipituiset kalsarit ja korkeakauluksinen fleece-pusero ja koko kattauksen kruunasi toppavuorinen tuulen ja sateen pitävä (pilkki-)haalari sekä vuorellinen pipo + huppu ja nahkarukkaset sekä liukuestekengät.En ole vielä kertaakaan tänä talvena joutunut käyttämään pitkiä kalsareita. Rajana pidän 15 astetta pakkasta, mutta ainakaan toistaiseksi tuollaisia lukemia ei ole täällä etelässä nähty.
Tämä tuli tänään. On kyllä ihan helvetin hieno. Ainut vaan että en ole nyt ihan varma pitäisikö sen näyttää Trumpilta vai joltain kadonneelta Weasleyn veljekseltä.Meillä oli työporukan saunailta eilen. Kattelin sit aamulla kun sähköpostissa oli tilausvahvistus tilaamastani Donald Trump -mallin peruukista. Se oli sellanen ilta sitten se.
Pitäsköhän tää performanssi vetäistä sillä tavalla sitten loppuun asti että alan käyttämään itseruskettavaa (oranssia) ja hankin vielä MAGA-lippiksen?