Tähän tarvittaisiin myös aikakone, mutta senhän voisi lainata Muumipapalta. Kohteeni olisi Claudia Cardinale suunnilleen vuoden 1967 hujakoilla. Tunnetun ja audiovisuaalisella ajalla tallennetun maailman kaunein, ihanin, seksikkäin, puoleensavetävin nainen oli hän.Ihan näin keskustelun käynnistämiseksi: jos salaperäinen Priapus-säätiö testamenttaisi jokaiselle jatkoaikalaiselle miljoona euroa sillä ehdolla, että raha käytetään yhden fantastisen seksintäyteisen yön saamiseen itse valitulta kohteelta, niin kuka tämä kohde olisi?
Onko tuo photoshoppia, vaahtomuovia vai ihan oikea perse??? Goddammit!Perse on ihan uskomaton, kyllä sitä rassaisi jos tilaisuuden saisi.
Onko tuo photoshoppia, vaahtomuovia vai ihan oikea perse??? Goddammit!
Rasvapakaraisuustapaus eli ns. hottentottiperse. Tunnetaan myös nimellä ghetto booty, josta värilliset naiset kärsivät usein.
Rumaa settiä!
Mun viesti vai se perse? Jos eka, nii ei olla samixii, mut jos toka nii ollaan samixii <3 <3
Ei ne välttämättä siitä kärsi. Hoodien leroyt ei ainakaan kärsi niistä vaan nauttii.Tunnetaan myös nimellä ghetto booty, josta värilliset naiset kärsivät usein.
Ei ne välttämättä siitä kärsi. Hoodien leroyt ei ainakaan kärsi niistä vaan nauttii.
Aika yksilökohtaista loppujenlopuksi. Joku BBW esimerkiksi on jo yksinkertaisesti liikaa jos multa kysytään.
Mä käyn nykyään aina Tallinnassa parturissa. Eivät ne naiset siellä monestikaan ymmärrä suomea eikä englantia, joten välillä hieman huvittaa. Vasta ykskin alkoi selailemaan jotain lehteä ja niiden miesten päitä osoitteli samalla kun venäjäksi jotain selitteli. Mä heitin sen lehden pois ja osoitin mun päätäni, mutta se otti uudestaan sen lehden esiin ja taas alkoi sama homma. Viime kerralla se kyllä alkoi suoraan saksimaan. Tietenkin mä ensin näytin käsillä minkä verran pitää saksia. Ja niskaani kun osoitan niin sanon "maziina" ja surisen kuin kone. Kyllä ne varmaan ymmärtää. Eikä se ole niin tarkkaa.Vakioparturiini, jossa on aiemmin työskennellyt muodollisesti päteviä tyttöjä, on palkattu ainakin kaksi miespuolista työntekijää, kun kaksi edellistä kertaa olen joutunut sellaisten saksittavaksi.
Vakioparturiini, jossa on aiemmin työskennellyt muodollisesti päteviä tyttöjä, on palkattu ainakin kaksi miespuolista työntekijää, kun kaksi edellistä kertaa olen joutunut sellaisten saksittavaksi.
Mieluummin tuon korkean ÄO:n vaihtaisi George Clooneyn ulkonäköön ja 25 senttiseen penikseen. Mutta mitäpä näistä, jokainen arpa ei voi voittaa.Älykkyysosamääräni on testin mukaan noin 123. Eli munhan pitäisi olla lähestulkoon joku nero? Vittu, paljon se lohduttaa kun ei näy käytännössä missään.
Mieluummin tuon korkean ÄO:n vaihtaisi George Clooneyn ulkonäköön ja 25 senttiseen penikseen. Mutta mitäpä näistä, jokainen arpa ei voi voittaa.