Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 226
  • 68 303

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko kuinka usein muuten poliisia vastaan näin rajusti käyty? Jos nyt ei lasketa jotain yliajoja. Joo varmaan oikea ketjukin tätä vasten löytyy

Pihtiputaan mum-- eikun poliisisurmat, Steen Christensen, Jussi Murikka...

Näin leikkisällä ololla voisi tietysti varioida tätä:
- Oluen silmää kylmä maito
- Oluen nenää kylmä maito
- Oluen suuta kylmä maito jne

Katso tarkasti:

kop-kop. heh-heh. ping. Tirsk. Arvaatko?

Koitan ottaa, kosken korvaa. Haa-ha-ha-haa!!!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Menin takapihalle ihastelemaan siiliä, joka tepsutteli nurmikollamme. Samalla kuulin luja äänistä puhelaulua. No Palefacen ulkoilmakonsertti on tuossa muutaman sadan metrin päässä. Suomi voitti potkupallossa Turkin. Omituinen kymmenminuuttinen tähän hetkeen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana. Viikon olin taas Oulussa ja nyt mun pierut haisee sille samalle paskalle, mikä Oulussa aina haisee. Yks tyttö varoitteli, että se Oulun haju tarttuu vaatteisiin, mutta kyllä se on nyt päässyt mun sisälle asti.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään Poliisiopistot pyörivät taas toosassa. Onkohan koskaan kukaan MTV:n tai Nelosen suunnittelupalavereissa edes varovasti ehdottanut, että "Poliisiopistot, Bondit, Frendit ja Simpsonit on uusittu jo niin moneen kertaan, että näytettäisiinkö välillä jotain muuta?". Ja miten jäätäviä katseita kyseinen henkilö olisi saanut?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Näköjään Poliisiopistot pyörivät taas toosassa. Onkohan koskaan kukaan MTV:n tai Nelosen suunnittelupalavereissa edes varovasti ehdottanut, että "Poliisiopistot, Bondit, Frendit ja Simpsonit on uusittu jo niin moneen kertaan, että näytettäisiinkö välillä jotain muuta?". Ja miten jäätäviä katseita kyseinen henkilö olisi saanut?

Simpsonit on ihan jees ja ne nyt vaan kuuluu televisioon. Simpsoneissa on jaksojakin sen verran paljon, että ihan mielellään niitä katsoo, vaikka useampaan kertaan olen ne nähnyt. Frendien suosiota en kyllä itse ymmärrä. Tuo leffojen kierrätys on kyllä maikkarilla todella suuri ongelma. Poliisiopistot eivät ole ainoita, jotka on nähty maikkarilta/subilta n+1 kertaa. Yhtään James Bond elokuvaa en ole katsonut, enkä katso. Nelosella en ole samaa leffojen kierrätystä huomannut ja tuntuu kyllä, että siltä kanavalta tulee eniten itse katsottua leffoja.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nelosella en ole samaa leffojen kierrätystä huomannut ja tuntuu kyllä, että siltä kanavalta tulee eniten itse katsottua leffoja.
Onkohan se nyt Nelonen vai mikä joka uusii kerran kuussa Notting Hillin ja Con Airin? Joku varmaan löytää jostain montako kertaa ne on Suomen tv:ssä nähty. Ei varmaan kymmenen riitä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onkohan se nyt Nelonen vai mikä joka uusii kerran kuussa Notting Hillin ja Con Airin? Joku varmaan löytää jostain montako kertaa ne on Suomen tv:ssä nähty. Ei varmaan kymmenen riitä.

Jaa niin taitaa muuten olla. Enpä tuota muistanutkaan, kun yleensä leffat tulee tallennettua digiboksille ja sieltä sitten katsottua pl. Showtime, jota Elisa Viihde ei anna tallentaa koska maksukanava jne. Pari kertaa on tullut huomattua, että Nelonen näyttää leffan X ja noin kuukauden päästä MTV3 tai Sub näyttää saman elokuvan. Tässä ei kyllä ole mitään järkeä ja luulisi, että kilpailevat kanavat kyttäilisivät tarkemmin toistensa ohjelmakarttoja.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eihän tästä ole kuin muutama päivä, kun Nelonen päätti näyttää Crocodile Dundeen seikkailut viikonlopun leffaputkessa. Kyseessä oli kuudes kerta vuoden sisällä. Joku kyseisen kanavan pikkujohtajista kertoi jossain iltapäivälehdessä, että kanava oli ostanut Hesarista tai vastaavasta peräti yhden sivun ilmoituksen mainostaakseen nimenomaan Dundeen leffaa, vaikka tuntuu vaikealta uskoa, että tästä maasta löytyisi enää sellaista henkilöä, joka ei olisi kyseistä leffaa nähnyt.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En uskalla edes avata Osuuspankin verkkopankin viestejä, joissa mainitaan, että uusia haittaohjelmia on liikenteessä. Mistä vitusta sitä voi tietää, että onko niissä viesteissä haittaohjelmia.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllä huomaa, että tulee kesä. Kauniita naisia joka puolella ja tyypillinen kesäkeli. Vettä tulee kuin Esterin perseestä.

Meinasin jäädä hissiin jumiin, kun tulin kotiin. Hissi rupesi jostain syystä valittamaan ylipainosta ja mikään ei tepsinyt, että hissi johonkin liikkuisi. Onneksi oli kuitenkin minun kerroksessa ja hissin ovi aukesi juuri ennen tuota virheilmoitusta. Mikälie sensori hississä rikki, kun luulee että 78 kiloinen kaveri painaa yli hissin sallittujen rajojen. Eiköhän tuosta joku naapuri kohta ilmoita johonkin, jos ei, niin sitten kai se on pakko itse.

Sambody

Jäsen
Eipä kestänyt maukan comeback banaania kärsimästä järin kauan. Ei mulla muuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy