Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No voi vittu, mulla on vaan 144. Pitää kiivetä takaisin puuhun.
Onko tulos saatu keskihajonnalla 15, 16 vai 24?
No voi vittu, mulla on vaan 144. Pitää kiivetä takaisin puuhun.
Hesari uutisoi taas kuinka henkilöauto ajautui toistaiseksi tuntemattomasta syystä vastaantulevien kaistalle juuri kun vastaan tuli rekka. Voi pahus miten huono tuuri. Kuvasta voi päätellä että kun Ford lyhenee 1,5 metriä niin airbagikään ei auta. Ja sitähän tässä varmaan haettiinkin, taas kerran. Kuva.
Ihan samaa mieltä, hyvä ehdotus kaikkiaan.Eihän tuosta tule perkelettäkään että rekkakuskit ei kohta pysty enää harjoittamaan ammattiaan kun joka yö on joku paskahousu ajamassa alle.
Miksi päättäisit päiväsi epävarmoissa olosuhteissa? Miksi ottaisit vihannekseksi letkuihin päätymisen riskin? Tule Ismon Itsarihuoltoon! Vain 269 € per laaki!
Tuota pitäisi muuten miettiä. Satasen käsiraha, lopuista lasku omaisille?Voiko maksaa osamaksulla?
Tässä aamulla netissä surffaillessa ajattelin, että käydäänpäs katsomassa millainen iltatyttö se tällä kertaa siellä keimailee. Hieman oli "mitä vittua"- fiilis, kun näytöllä oli Johanna 44v.
Ei sitten lähtenytkään se raketti vaan oli suutari. Seuraava yritys on kuulemma tiistaina.
Sitä sun pitää kysyä SpaceX:n komentokeskuksesta.Sillonko vaimolla on seuraavankerran aikaa?
Sitä sun pitää kysyä SpaceX:n komentokeskuksesta.
Ihan samaa mieltä, hyvä ehdotus kaikkiaan.
Miksi päättäisit päiväsi epävarmoissa olosuhteissa? Miksi ottaisit vihannekseksi letkuihin päätymisen riskin? Tule Ismon Itsarihuoltoon! Vain 269 € per laaki!
Töissä parisen päivää sitten tuumasin,Kun työmateriaalista löytyy materiaalia tähän, että pitäisi avata tyyliin Ismon-itsemurhaluuri, jossa kannustetaan epävarmaa itsemurhaajaa ja annettaisiin neuvoja niin maan perhanasti, miten se nirri lähtee varmasti. Puhelun hinta olisi luokkaa 30€/sekunti ja perikunta maksaa laskun.
Tosin voisi Ismon itsemurhaluurin lopputuloksena olla, että itsarikandidaatit jättäisivätkin tekonsa tekemättä ja miettisivät asiaa toisen kerran, ja ainoa seuraus olisi saatanallinen puhelinlasku. Mutta se olisi heille oikein.
Mulla on musta vyö karaokessa, tuossa jalossa japanialaisessa itsensähäpäisylajissa.Karaoke on muuten hieno laji.
Mulla on musta vyö karaokessa, tuossa jalossa japanialaisessa itsensähäpäisylajissa.
Yritin tuossa äsken katsoa jalkapalloa. Vittu, että voi olla tylsä laji, en ymmärrä, mikä tuossa oikein ihmisiä kiehtoo.
Sen harrastaminenkin on tehty ihan helvetin vaikeaksi. Pitää olla kauhea kasa kalliita varusteita ja tarkoin ylläpidetyt suorituspaikat.Älä yritä äläkä koita ymmärtää. Jalkapallo on kuitenkin suht äärilaji jota ei seuraa juuri kukaan.
Mulla on musta vyö karaokessa, tuossa jalossa japanialaisessa itsensähäpäisylajissa.
Musta vyö? Sehän tarkoittaa, että sä olet kovempi kuin Tommi Läntinen.
Kannatetaan tätä sillä lisävaatimuksella, että Ismon itsemurhaluuri kertoo nimen omaan parhaat tavat tappaa vain yksi ihminen eli itsemurhaaja itse.