banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi voi voi, oispa nuuskaa. Olisi jotain tekemistä näin sairaslomalla.
Iso-Sgökellä on kans aina hyvät ödörit ku sillä on jatkuvasti paskat housussa.Mitä hajusteita te muuten käytätte? Jotain Hugo Bossia vai. Mä tota Marlboro rediä vai mitä lie. Hitto noissa juoppokämpissä kun kolme neljä jätkää polttaa ketjussa ja ikkunat teljetty tukkoon. Savusukeltajan diplomi pitäis saada seinälle kun vessaan löytää.
Veliseni, yksi sana: Rimming.Voi voi voi, oispa nuuskaa. Olisi jotain tekemistä näin sairaslomalla.
Mitä tekemistä se nuuska aiheuttaa?Voi voi voi, oispa nuuskaa. Olisi jotain tekemistä näin sairaslomalla.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta olettaisin sen aiheuttavan nuuskaamista.Mitä tekemistä se nuuska aiheuttaa?
No ei, mutta saa sitä silti vastata - varsinkin tähän ketjuun. Kysyin kun mitä isoja poikia olen nähnyt, niin ei siinä paljon tekemistä ole. Paitsi jos käytön jälkeen pyörittelee niistä palleroita ja nakkailee esim kattoon. Mut se on vaan junttia, eikä @banaaninviljelijä ole juntti.Asiahan ei minulle kuulu, mutta olettaisin sen aiheuttavan nuuskaamista.
En millään taitu moiseen asentoon, edes etuveitikkaan en kielellä yllä. Muutoin hyvä ehdotus.Veliseni, yksi sana: Rimming.
Sama kuin olen kuullut isoilta pojilta ja tytöiltä alistujamiehistä tai -naisista - ei siinä paljon ole tekemistä, mutta kivaa on. Ei sitä muuten alistuttaisi - tai alkuperäiseen kysymykseen liittyen - käyttäisi nuuskaa.niin ei siinä paljon tekemistä ole.
Voinko veliseni auttaa jotenkin...?En millään taitu moiseen asentoon, edes etuveitikkaan en kielellä yllä. Muutoin hyvä ehdotus.
Löydä minulle kaunis, minua haluava ja rimmaamaan suostuvainen nainen. Ja mielellään myös rikas.Voinko veliseni auttaa jotenkin...?
Saitko moista koskaan?Vihdoinkin ketju mihin voin kirjoittaa tämän:
Olen aina halunnut "Moi olen lomalla"-lippiksen. Ilmeisesti niitä ei enää myydä. :(
Siinähän sitä on hommaa saikulle kun hyppäät junaan ja ajelet sillä Haaparantaan ostamaan nuuskaa.Voi voi voi, oispa nuuskaa. Olisi jotain tekemistä näin sairaslomalla.
En valitettavasti! :(Saitko moista koskaan?
Ikävää. Teetä itse.En valitettavasti! :(
Maine ja kunnia ovat katoavaista, muistot yhteisistä hetkistä säilyvät mielissämme...Jaaha, jaaha....
.... Ja Iisoppi keittää puuron (pohjaan) ja paistaa piirakat. Äiti kaulii kuoret ja rypyttää piirakat. Tälläinen työnjako täällä. Ja äiti ottaa kunnian...