Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 959
  • 67 283

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt on Tekniikan maailma uusien tutkimustulosten äärellä.

Naisen ejakulaatiossa eli ”squirttauksessa” neste on peräisin virtsarakosta, tutkijat osoittivat
Tekisi mieli sanoa että vanha uutinen, kun muistan lukeneeni samanlaisen aiemminkin. Jopa useasti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt on Tekniikan maailma uusien tutkimustulosten äärellä.

Naisen ejakulaatiossa eli ”squirttauksessa” neste on peräisin virtsarakosta, tutkijat osoittivat
On ne ajaat muuttunu siitä kun nuari Johnny luki iskän Teknareista maastoautovertailuja, talvirengastestejä sekä pc-käyttötestejä...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta luulisi että tuon squirttaus-asiankin tutkiminen on suoritettu nimenomaan käyttötestillä.
No niinhän siinä uutisessa kerrotaankin:

"Nyt tutkijat ovat edelleen vieneet tutkimusta eteenpäin Japanissa, jossa urologi Miyabi Inouen johtama tutkijaryhmä injektoi sinistä nestettä squirttaamiseen kykenevien naisten virtsarakkoon. Sen jälkeen vapaaehtoisille naisille tuotettiin orgasmi."

Nimimerkille @Ollakseni totean, että v. 2014 asiasta oli jo saatu vihiä, uutisessa sekin mainitaan, mutta varmuus asialle saatiin vasta nyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nimimerkille @Ollakseni totean, että v. 2014 asiasta oli jo saatu vihiä, uutisessa sekin mainitaan, mutta varmuus asialle saatiin vasta nyt.
"Ranskalaistutkija", veli Samuel Salama ollut projektin veturina tuolloin. Kuulostaa luotettavalta.

edit. Mitenkähän muuten noitten tutkimukseen osallistuneitten mirkkujen ukot on suhtautunu tähän toimintaan?

"Hei Nils, mä kun tykkään tieteestä niin meillon semmonen projekti jossa mun kusisäkkiin pumpataan jotain sinistä smegmaa. Sitten Horobugi ja Himofuki tulee ja nussii mulle vuasisadan orkut. Sitten siivotaan sotku ja opiskellaan näytteitä. Eks kuulosta Nisse jännältä?"

"Tottakai, bääbä. Tuakko Iltasanomat ja muutaman saunakaljan tullessas?"
 
Viimeksi muokattu:

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin opettajat saavat OTO(oman työn ohella)-korvauksia jos joutuvat joskus vahtimaan/hoitamaan/vastaamaan vaikka toista ryhmää jos sijaista ei jostain syystä ole saatu. 30% muistaakseni laskennallisesta tuntiansiosta.
Tästäpä tuli mieleen lapsuus ja OTOus.

Opettajani pyysi minua kaksi eri kertaa valvomaan ja opettamaan pienempiäni laskennon tunnille: minä kolmannella 9-10v, opetettavat 7-8v.

En saanut mitään korvauksia. En toki ollut opettaja enkä siis saanut palkkaakaan joten 0,3x0,00=0,00. Sehän meni aivan oikein.

Olin siis aika "fiksu" lapsena, ainakin opettajan mielestä. Aika on tehnyt tehtävänsä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Nimimerkille @Ollakseni totean, että v. 2014 asiasta oli jo saatu vihiä, uutisessa sekin mainitaan, mutta varmuus asialle saatiin vasta nyt.
Miten musta tuntuu, että aika moni meistä on saanut asiasta vihiä jo aikapäiviä sitten...

Noh, toki, jonnet vielä ihmettelevät, mutta pitkän ja peräänantamattoman yrittämisen tuloksena asia, muun muassa, voi avautua - "Ahkeruus kovankin onnen voittaa"...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yksityisajattelutoimistosta huomenta.

Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24.2.2022. Suomi oli voittanut Venäjän jääkiekon olympiafinaalissa neljää päivää aiemmin. Nyt esim. Haukiputaalla ei ole avattu jäähallia korkeiden sähkönhintojen vuoksi, eikä olla avaamassa vielä ainakaan lokakuussakaan. Näin ollen suomalainen jääkiekkojunioritoiminta taantuu.

Nyt ymmärrän millainen erikoisoperaatio putinilla on menossa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ilo on istua kotona villasukat jalassa, sormikkaat käsissä ja kaulahuivi kaulassa, koska lämmitys ei ole vieläkään päällä. Stana.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Osallistuinpa huvikseen tuohon MM-kisojen lippuarvontaan. Halvimmat Suomen klo 16:20 alkavat pelit 19. ja 20.5. pistin tuohon vaihtoehdoiksi. 140€ ja 180€ maksaisi jos osuu tuuri kohdalleen (siis minä ja lapset). Aika tyyristä, mutta ehkä kerran tällä kaudella näkisi sitten livenä kun oma suosikkijoukkue voittaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Osallistuinpa huvikseen tuohon MM-kisojen lippuarvontaan. Halvimmat Suomen klo 16:20 alkavat pelit 19. ja 20.5. pistin tuohon vaihtoehdoiksi. 140€ ja 180€ maksaisi jos osuu tuuri kohdalleen (siis minä ja lapset). Aika tyyristä, mutta ehkä kerran tällä kaudella näkisi sitten livenä kun oma suosikkijoukkue voittaa.
Kyllä se saipakin vielä voittaa. Ja monta kertaa.
Mutta luulempa että Suomen masu alkaa olla jo täynnä, ja näistä kisoista ei käteen jää, muutakuin katsojilta kerätyt rahat.
 

Glove

Jäsen
Osallistuinpa huvikseen tuohon MM-kisojen lippuarvontaan. Halvimmat Suomen klo 16:20 alkavat pelit 19. ja 20.5. pistin tuohon vaihtoehdoiksi. 140€ ja 180€ maksaisi jos osuu tuuri kohdalleen (siis minä ja lapset). Aika tyyristä, mutta ehkä kerran tällä kaudella näkisi sitten livenä kun oma suosikkijoukkue voittaa.
En edes pystynyt osallistumaan. Yhteystiedot täytettyäni ei anna painaa "seuraava" -näppäintä. No, pääsenpähän halvemmalla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Se on kyllä jännä tämä intternetti ja YouTuben algoritmit. Ihan pyytämättä tai yllättäen kun menen etusivulleen minulle tarjotaan sisältöä jossa joku on servattu, jauhotettu ym. (usein naispoliitikko, mahdollisesti yleistyksissä käytetty viher- ja/tai vasemmistolainen) ja vastapuolella tai tarjottu kanava on luokkaa Tynkkynen, Atte Kaleva.

On kyllä melkosta. Mistä mahtaa johtua.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ehkä paras ketju kysyä, mutta kysyn kuitenkin:
Mitä ruokaravintoloita suosittelette Hämeenlinnassa? Pohtinut Uomaa - olisi uusi tuttavuus.
Kohderyhmänä vanhempia (vanhoja) ihmisiä, kokeilunhaluisia, mutta - laadukasta.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Ei ehkä paras ketju kysyä, mutta kysyn kuitenkin:
Mitä ruokaravintoloita suosittelette Hämeenlinnassa? Pohtinut Uomaa - olisi uusi tuttavuus.
Kohderyhmänä vanhempia (vanhoja) ihmisiä, kokeilunhaluisia, mutta - laadukasta.
Lupaan etteivät pety, jos Uomaan eksyvät. Kokemusteni perusteella myös Nepalilainen ravintola Siddartha tarjoaa laadukasta ruokaa hyvän palvelun kera.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Facebook antoi minulle kolmannen kerran 24h bannin. Ihan ihmeellinen lafka kun jaoin vain Dear Boss kirjeen sisällön yksiin kommentteihin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Olen tyhmä. En osannu sulkee whats apin ryhmäpuhelua jossa pääsin tapaamaan eka kerran livenä Punamustan ja @Glove johon @Czescku mut pyysi.

Vanhakin oppii uutta. Instagramin opettelin jo vaikken sitäkään vielä osaa optimisti.... Tiktok ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Mut kyllä tekniikka on ihmeellistä tätä nykyä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Energiakriisin myötä eri mediat ovat keksineet uuden ”mitä pahimmassa mahdollisessa tapauksessa voisi tapahtua” -uutisoinnin. Ja siitä on tullut arkipäivää monelle. Ei edes korona-pandemian aikana tällaista ”mitä jos kaikista pahin mahdollinen skenaario toteutuisi” -pohdiskelua käyty. Pitäisikö meidän muissakin asioissa jollakin tavalla varautua siihen että ”pahin mahdollinen tapahtumien kulku tapahtuu”. Yritän tässä nyt pohtia mihin kaikkeen pitäisi työmatkallani varautua. Ettei sitten joku tule sanomaan, että minähän varoitin; tai olisin varoittanut jos olisin tiennyt mutta kun et kysynyt.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä ihminen voi olla tyhmä eläin. Tai siis allekirjoittanut.

Lyhyesti tai pidemmästi:

Eilen eeppinen riita faijan kanssa ja itse Alkon kautta JYPin pelin ääreen. No, faija on vakavasti sairas ja haistatin vitut kiittämättömyydelle, JYP hävisi hoopee-vitun-kerholle ja sitten olikin jo positiivinen nousuhumala lähteä kaupungille.

No, kaupungille sitten kakkoskortin(lue: viihdebudjetti) kanssa ja varmistin että frendit kuitanneet velat. Oletin että 500e löytyy ja kappas-vitun-vain olikin 50e. Eli tältä osin täysin vihkoon oma ajattelu ja luottamus. Olisipa vain onnistunut älyluurilla rahan siirtäminen, mutta Nordealta oli siirto tapahtunut vasta aamulla. Yöllä tein. Ja kiitin vielä kavereita mulkkumaisesti.

No, illan posi oli pyöriä kaupungilla ja jotkut hädässä olleet neidit myivät 40e rommipullon 20e minulle. Siinä sitten kävin vain nauttimassa muutaman oluen, jauhoin jonnejen haalarijengin kanssa paskaa ja taksilla kotiin. Ja tietty piti vielä myydä taksikuskille ajatus että haen kortin sisältä. Ei luottanut ja jätin luurin pantiksi. Sitten kiitti.

Lopulta kotiin katsomaan itkevää isää kun minusta ei kuulunut mitään. Ja tuo ukko ei itke tuohon tapaan. Koskaan. Nyt itki.

Eli ZayWest, miten meni noin niinku omasta mielestä? No, vitun hyvin. Tässä tissuttelen rommin loppua ja sain parhaan muistutuksen että se vuosi lisää raittiutta voisi olla kaksi vuotta.

Ei omaishoitajana saa tunteita tai elämää olla. Nyt se kävi selväksi. Enkä uhriudu tällä. Näin sen on mentävä kun tässä koittanut rauhaa hieroa ukon kanssa. Antoi anteeksi ja pyysikin.

Täältä tähän.

PS. Koira onkin sitten antanut rakentavaa palautetta koko päivän ja viime yön. Lojuu faijan kaulan vieressä sängyssä ja tuijottaa minua murhaavasti. Lenkille sentään olen käyttäjäksi kelvannut. Upea otus kyllä ja tämä vilpittömästi sanottu. Uskomaton perheenjäsen ja huolehtija.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä ihminen voi olla tyhmä eläin. Tai siis allekirjoittanut.
...
PS. Koira onkin sitten antanut rakentavaa palautetta koko päivän ja viime yön. Lojuu faijan kaulan vieressä sängyssä ja tuijottaa minua murhaavasti. Lenkille sentään olen käyttäjäksi kelvannut. Upea otus kyllä ja tämä vilpittömästi sanottu. Uskomaton perheenjäsen ja huolehtija.
Mut hei - kaikki (taas) kohtuu kohillaan, mitään peruuttamattoman pahaa ei tapahtunut... ja oppia ikä kaikki... ja mitä näitä nyt onkaan...

PS. Koiralle peukku - ne vaan tietää ja osaa...
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mut hei - kaikki (taas) kohtuu kohillaan, mitään peruuttamattoman pahaa ei tapahtunut... ja oppia ikä kaikki... ja mitä näitä nyt onkaan...

PS. Koiralle peukku - ne vaan tietää ja osaa...

Hiljalleen kaikki kohdillaan, mutta oli kyllä eeppinen lumipallovyöry-efekti. Ihan alkaen riidasta, frendien valehtelusta ja Nordean tilisiirrosta.

Löin myös isääni aiemmin rumasti vyön alle kun riidan yhteydessä syytin äidin itsemurhasta kun olin viiden vanha. Isä teki tuolloin kaikkensa että perhe pysyisi kasassa ja äiti ryyppäsi naapurin naisen kanssa kun ukko painoi 12h duunipäivää.

Eli on tässä vielä helvetisti hyviteltävää vaikka faija toista mieltä olikin.

Ja koira ei edelleen tykkää minusta. Ja ihan oikein.

PS. Nuo vanhat merikarhut omaa luonnetta kylläkin. Isäni sanoi ettei halua kuulla enää pahoitteluja, koska elämä on liian lyhyt toistella moista. Kerta riittää. Nyt tuo hölisee metsäkoneajoistaan ja miten Olavi Virta on ikoni.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös