Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 411 013
  • 67 124

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Astuin ravitsemusliikkeeseen sisään ja täällä alkoi heti soimaan Paul McCartneyn Live and let die. Onko tämä sattumaa? Mitä epäilee veli @CuJo#31 ?
Se ei voi olla sattumaa. Jos illan aikana soi Carly Simonin Nobody Does it Better, kyseessä on selkeästi kunnianosoitus ravitsemusliikettä olemuksellaan kunnioittavalle agentille.

Vedä joku Bond-tunnari karaokessa. Vaikkapa juuri Live and Let Die. Ja videokin pitää tietenkin suorituksesta kuvata.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei nyt oikein onnistu miun luonnosta ravinnon haku reissut. Toissa päivänä kävin kalassa saamatta tärppiäkään. Samalla reissulla kävin Lemillä ennen niin takuuvarmassa kanttarellipaikassa. Jokunen hassu vahvero vain matkaan. Tänään aikaisen aamuvuoron jälkeen lähdin parin ämpärin kanssa mustikoita hakemaan. Eihän tuolla ollut marjoja juuri lainkaan. Toissa kesänä samoilta mestoilta kuitenkin sen 50 litraa keräsin
Kohtuu lenkin heitin ja ilman puhelinta harhailisin eksyksissä varmaan vieläkin. Ötököitä taasen oli niin helkkaristi, joten aivan yksin ei tarvinnut metsässä rämpiä.

Otanpa nyt muutaman lonkeron samalla kun nautin auringosta. Makkaroita voisi jossain vaiheessa rillailla, kun mustikkapiirakkaakaan ei tarvia tehdä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Yllä mainittuun viestiini liittyen, pari työkaveria olivat käyneet eilen eräällä suolla, josta olivat molemmat kertomansa mukaan keränneet ämpärillisen lakkoja henkeä kohti 3 tunnissa. Pitkällisen ja uuvuttavan utelun seurauksena sain ongittua paikan sijainnin. Ainakin luulen niin. Maanantaina seuraava vapaa, joten voinette arvata, minne suunnistan tuona aamuna. Sen verran perso mie olen kyseiselle marjalle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yllä mainittuun viestiini liittyen, pari työkaveria olivat käyneet eilen eräällä suolla, josta olivat molemmat kertomansa mukaan keränneet ämpärillisen lakkoja henkeä kohti 3 tunnissa. Pitkällisen ja uuvuttavan utelun seurauksena sain ongittua paikan sijainnin. Ainakin luulen niin. Maanantaina seuraava vapaa, joten voinette arvata, minne suunnistan tuona aamuna. Sen verran perso mie olen kyseiselle marjalle.
Voihan ne lakat syödä itsekin, mutta joku varmaan myös kaupittelisi niitä. Melko arvokkaita marjoja, ja jos jostain niitä löytyy ämpärikaupalla, niin siinä voisi päästä ihan tuloillekin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Voihan ne lakat syödä itsekin, mutta joku varmaan myös kaupittelisi niitä. Melko arvokkaita marjoja, ja jos jostain niitä löytyy ämpärikaupalla, niin siinä voisi päästä ihan tuloillekin.
Ensinnäkin, onnittelut kakun lusimisesta!

Parin ämpärin taktiikalla lähdetään tuonnekin liikenteeseen. Ei haittaa, vaikka työpäivän verran kuluisi aikaa noiden täyttämiseen. Tarkkaillaan tilannetta nuo kerättyäni ja hillottuani.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensinnäkin, onnittelut kakun lusimisesta!

Parin ämpärin taktiikalla lähdetään tuonnekin liikenteeseen. Ei haittaa, vaikka työpäivän verran kuluisi aikaa noiden täyttämiseen. Tarkkaillaan tilannetta nuo kerättyäni ja hillottuani.
Kiitoksia! Banaanikakku on tässä taloudessa perinteinen kesäherkku.

Ja äijä selvästi tykkää lakoista enemmän kuin rahasta. Kallis maku. Mutta hyviähän ne ovat.

Itse olen punaisten viinimarjojen ystävä. Eivät nekään ole ostettuna mitenkään halpoja, mutta vanhemmat ovat jaksaneet aina kerätä ja antaa minulle. Se on oikeasti ylellisyyttä.

Ylipäänsä nyt iso peukku kotimaisten marjojen ystäville.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kiitoksia! Banaanikakku on tässä taloudessa perinteinen kesäherkku.
Helpottaa huomattavasti kakun leipomista, kun tuttavapiiristä löytyy banaaninviljelijä....

Viinimarjoja saan itse ihan tästä omalta pihalta. Löytyy mustat, punaiset, pinkit, valkoiset ja vihreät pensaat. Pari karhunvatukkaa ostin tuossa pari vuotta sitten, ja leviävät näemmä juurien kautta todella vahvasti. Uutta vartta puskee todella kovin. Toki näissä vanhemmissa näyttää olevan raakileita ns. Hitokseen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jaahas. Utin jääkärit kävi kahdella NH-90:llä katsomassa etten huku. Tosta niitä yli kulkee matalla muutaman kerran kesässä, harvemmin kahta kerralla.
”Harjoituksia tukee Utin Jääkärirykmentin johtama lentotoimintaharjoitus, johon osallistuu suomalaisten ohella Yhdysvaltojen maavoimien ilmailun ja Iso-Britannian kuninkaallisten ilmavoimien joukkoja.”

Ilmankos tossa on mennyt kaikenlaista helikopteria useampaan otteeseen. Kyllä ne liittolaiset jo täällä ovat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voihan ne lakat syödä itsekin, mutta joku varmaan myös kaupittelisi niitä. Melko arvokkaita marjoja, ja jos jostain niitä löytyy ämpärikaupalla, niin siinä voisi päästä ihan tuloillekin.
Tervetuloa takaisin.
 

Glove

Jäsen
Jaa täällä puhutaan kivimarjoista. Saa mun puolesta jäädä suolle.

Ok, tunnustan, kyllä minä niitä syön jos niitä tarjotaan tai jostain saan, mutta suolle asti en lähde niiden takia. Jouduin äidin mukana kulkemaan pohjoisen hillasuot kun se raukka ei osannut pois metsästä kun sinne meni. Minä taas partiopoikana osasin suunnistaa pois sieltä suolta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletko tehnyt uusia havaintoja haalareita käyttävistä opiskelijalikoista ja näiden perseistä?
Varustus on selvästi keventynyt, eikä haalareita ole enää kesäkuumilla ollut. Ehdottaisinkin tähän tilanteeseen uutta innovaatiota naisopiskelijoille eli sellaisia kokovartalo-trikoohaalareita. Niissä voisi painella koko kesän.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei tainnut herra nummis löytää edullista lippua tänne? Kyllä festareilla on tällä kelillä silmänruokaa niin paljon että kassit täyttyvät.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
”Harjoituksia tukee Utin Jääkärirykmentin johtama lentotoimintaharjoitus, johon osallistuu suomalaisten ohella Yhdysvaltojen maavoimien ilmailun ja Iso-Britannian kuninkaallisten ilmavoimien joukkoja.”

Ilmankos tossa on mennyt kaikenlaista helikopteria useampaan otteeseen. Kyllä ne liittolaiset jo täällä ovat.
Jos ne sotilaat tulee näyttämään helikoptereitaan sulle, niin näytä sinäkin omasi niille. Vaikka laiturinnokasta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Helpottaa huomattavasti kakun leipomista, kun tuttavapiiristä löytyy banaaninviljelijä....

Viinimarjoja saan itse ihan tästä omalta pihalta. Löytyy mustat, punaiset, pinkit, valkoiset ja vihreät pensaat. Pari karhunvatukkaa ostin tuossa pari vuotta sitten, ja leviävät näemmä juurien kautta todella vahvasti. Uutta vartta puskee todella kovin. Toki näissä vanhemmissa näyttää olevan raakileita ns. Hitokseen.

Heh. Sitä ollaan vitsikkäällä päällä perjantai-iltana. Ite lähden kohta poreileen ja kattoon oisko komei miähii saaren.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Herra nummis kävi kuuntelemassa Tamaraa.

Somessa lisää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Herra Czescku kotìutui juuri tiksin festareilta. Aivan mahtava meno, mutta viikon päästä kesäringissä pistetään paremmaksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Motomobiili kruisasi puolestaan edes takaisin Tampereelle, kun Tullikamarin neljän bändin ilta osui kohtuuttoman hyvin omiin uusiin, keskivanhoihin ja enemmän vanhempiin suosikkeihin. Von Hertzen Brothers, Lasten Hautausmaa, Stoned Statues ja Luukas Oja. Oli vissiin liikaa tapahtumaa Tampereella yhdeksi päiväksi, kun kovin oli väljää jopa VHB:n keikalla.

Niin ja kiittäkää minua, jos Tampereella onkin huomenna hyvä sää. Piti alunperin olla siellä aina maanantaihin asti, kun Queen ja Lampertti kutsuu sunnuntai-iltana. Huomiseksi kuitenkin luvataan edelleen koko päiväksi sadetta ja ukkosta, niin päätinpä peruuttaa hotellin, kun niin pystyi maksutta tekemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös