Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 380 649
  • 66 968

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Herra Czescku kotìutui juuri tiksin festareilta. Aivan mahtava meno, mutta viikon päästä kesäringissä pistetään paremmaksi.
Keitä siellä esiintyy? Olen kyllä huomannut, että Arttu Wiskarilla on faneja tälläkin palstalla, mutta jos hän esiintyy Tokoinrannassa, niin vaakakuppini taitaa kääntyä koko eventin missaamisen puolelle. Tällä hetkellä ollaan suunnilleen siinä kuuluisassa fifty-fifty -tilanteessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Keitä siellä esiintyy? Olen kyllä huomannut, että Arttu Wiskarilla on faneja tälläkin palstalla, mutta jos hän esiintyy Tokoinrannassa, niin vaakakuppini taitaa kääntyä koko eventin missaamisen puolelle. Tällä hetkellä ollaan suunnilleen siinä kuuluisassa fifty-fifty -tilanteessa.
Veikkaan että Jatkoajan kesäringissä on todennäköisempää törmätä Anssi Viskariin, ei suinkaan Arttu Wiskariin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Voidaanko MustaKaapua pitää palstalegendana? Oli minulle tähän päivään saakka täysin tuntematon nimimerkki, mutta nyt todella merkittävä. Oliko tämä sellainen tähdenlento?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on harvinaisen paska lämpömittari. Aina kun siihen vaihtaa pariston niin samalla koko kapineen asetukset pitää laittaa uusiksi.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kävin muuten @Krepo hakemassa repullisen, kun kuitenkin kohta pitää katella pesäpalloa.
Itselläni ei ole hetkeen repullisen haku tarpeita, kun posti toi viime viikolla kolme pahvilaatikollista nesteitä saksasta/Kroatiasta. Toki muutenkaan ei voisi repullista nauttia, kun huomenna täytyy 10 tuntia ahertaa työpaikalla.

Työpäivän aikana ajattelin lähteväni Vuokselle perhoa heittämään, mutta aivan liian kova tuuli puhaltelee tuohon harrastukseen. Vettäkin jonkin verran lupailee. Toki kahluuvermeissä sade ei juurikaan haittaa.

Nautitaan nyt sitten omalla terassilla pari lasia punkkua jatkista lukien ja naapurin sirkkelöintiä kuunnellen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suoraan alakerrassani asuu varsin suloisen näköinen nuori naishenkilö, joka ainakin näin puolen vuoden seurannan perusteella vaikuttaa olevan hiljainen naapuri. Vaikea sanoa, mikä on hänen suhdestatuksensa, sillä en ole nähnyt hänen seurassaan ketään niinä kertoina, kun hän on ollut ulkona röökillä.

Hän on blondi, tosin värjätty sellainen, iältään suunnilleen 20 ja 30 ikävuoden välillä (todennäköisesti lähempänä kahtakymppiä), hoikka, hivenen goottimainen ainakin meikiltään ja hieman introvertiltä vaikuttava. Äsken päästin hänet sisälle tullessani kaupasta ja sain palkinnoksi häneltä ensimmäisen hymyn tänä aikana ja hiljaisen kiitoksen.

Oikeastaan ainoa huono puoli hänessä on hänen käyttämänsä röökin ominaislöyhkä, joka on sangen voimakas eikä mitenkään miellyttävällä tavalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pyörävaraston oveen oli laitettu turvalukko sillä välin, kun olin Kaakossa käymässä. Olin kyllä aiemmin huomannut rouhimisen jälkiä ovessa. Eikö nyt saatana Helsingissä edes tällaisella keskiluokkaisella alueella voi asua rauhassa. Oma pyörä oli toki tallessa. Se on vain sellainen keskihintainen hybridi, ei mikään tosi kallis, mutta eiköhän niille varkaille kaikki kelpaa. Tämä on niitä asioita, joka Helsingissä eniten vituttaa.

Täällä päin oli myös varastettu autoista katalysaattoreita. Sen johdosta aloin pysäköidä autoni pihalle perä edeltä niin lähelle seinää, ettei siellä mahdu mikään rosvo mönkimään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pyörävaraston oveen oli laitettu turvalukko sillä välin, kun olin Kaakossa käymässä. Olin kyllä aiemmin huomannut rouhimisen jälkiä ovessa. Eikö nyt saatana Helsingissä edes tällaisella keskiluokkaisella alueella voi asua rauhassa. Oma pyörä oli toki tallessa. Se on vain sellainen keskihintainen hybridi, ei mikään tosi kallis, mutta eiköhän niille varkaille kaikki kelpaa. Tämä on niitä asioita, joka Helsingissä eniten vituttaa.
Itse olen säilyttänyt pyörääni ihan tuossa olkkarin nurkassa siitä lähtien, kun muutin tänne. 33 neliön asunto, jossa ei ole kuin sänky, pöytä ja muutama tuoli takaavat sen, että tilaa riittää. Onhan tässä talossa tietenkin pyöräkellari, mutta se ei vaikuta kovinkaan turvalliselta paikalta, joten siksi toimin näin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olen säilyttänyt pyörääni ihan tuossa olkkarin nurkassa siitä lähtien, kun muutin tänne. 33 neliön asunto, jossa ei ole kuin sänky, pöytä ja muutama tuoli takaavat sen, että tilaa riittää. Onhan tässä talossa tietenkin pyöräkellari, mutta se ei vaikuta kovinkaan turvalliselta paikalta, joten siksi toimin näin.
Juu, pyörät esimerkiksi parvekkeella on hyvin tavallinen näky Helsingissä. Itse en ole lähtenyt siihen. Sisään en pyörää tuo, enkä parvekkeelle, koska siellä on jo iso grilli. Jos varastavat, niin sitten varastavat. Sitä varten on vakuutus.

Vituttaa vain, kun ajattelee, että tuo meidänkin pyörävarasto kiinnostaa varkaita ja ne käyvät yöllä mönkimässä siellä. Suurin osa varastosta ihan tavispyöriä, ei mitään kovin kallista.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On hinnat Viron laivalla noussu myymälässä. Pre-order viä oli halpa mut ei oikein muuten nappaile ostokset. Bonuksena reissulla nähtynä vanha Idols voittaja Koop joka on edelleen sexy äijä.
 

Glove

Jäsen
Kai täällä on päälle 20 lämmintä ja saunassakin kävin, mutta silti minulla on kylmä. Enkä ole edes juonut yhtään kylmää lonkeroa, joten ei voi johtua siitäkään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Perkuleen hyttyset. Imivät arasta paikasta. Raavituttaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Perkuleen hyttyset. Imivät arasta paikasta. Raavituttaa.
Minua puolestaan puri junnuna muurahainen arasta paikasta. Ei muuten tuntunut hyvältä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vain naaraspuoleiset hyttyset imevät verta, joten olet suosittu naisten keskuudessa. Miksi siis valittaa aiheesta?
Kun mä en naisista tuossa mielessä niin välitä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katsoin ensin, että ukkovarpaasi onkin vaihtanut hiippakunnan toiselle laidalle...
Rajasin tarkoituksella kuvasta pois isovarpaani. Se on siis iso ja harittaa erillään muusta varvaspoppoosta. On ihan kunkku. Mieheni sanoo että minulla on "mikkihiiri-varpaat", silleen rakkaudella. Ei tuo turvonnut pikkuvarvas kyllä vedä yhtään vertoja minun kunnon isovarpaalle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkuvarvas lienee ihmisruumiin turhimpia osia. Onko sillä muuta funktiota kuin olla juuri sopivassa kohdassa kolhittavaksi? Minäkin toissailtana monotin oikein kunnolla kylppärinkynnystä vasemmalla pikkuvarpaalla, kun lähdin kiireellä katsomaan, mitä televiossa oikein tapahtuu, kun leffan lopputekstien aikana rupesi kuulumaan jotain mölinää. Ei varmaan murtunut, kun ei ole enää kipeä - kaunis punertava väri kuitenkin edelleen ja vielä eilen varvas muistutteli koko päivän olemassa olostaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pikkuvarvas lienee ihmisruumiin turhimpia osia.
Siitä vie kyllä varmaan voiton umpisuoli, karvankohottajalihakset ja häntäluu yms. Pikkuvarvas on osa ihmisen kävelyn (ja juoksun) biodynamiikkaa. Tottakai sitä ilman selviää mutta se vaatii totuttelua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun se nyt meinaa vissiin koko päivän sataa niin on hyvää aikaa vaikka leipoa pullaa.
 

Liitteet

  • IMG_20220724_110927_HDR.jpg
    IMG_20220724_110927_HDR.jpg
    640,8 KB · kertaa luettu: 51

Glove

Jäsen
Pitäs alkaa laittamaan pukua päälle ja katsoa taas netistä, miten se kravattisolmu tehtiinkään. Kahteen ja puoleen vuoteen ei ole tullut semmoista tehtyä niin päässyt unohtumaan. Sitten voi lähteä juhlimaan kuopuksen rippijuhlia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös