banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Enää ei ole paljosta kiinni. Asunto ja autot löytyneet jo Miamista, seuraavaksi pitää enää voittaa tuleva Eurojackpot. Siis muutto jo lähes varmaa.
Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.Enää ei ole paljosta kiinni. Asunto ja autot löytyneet jo Miamista, seuraavaksi pitää enää voittaa tuleva Eurojackpot. Siis muutto jo lähes varmaa.
Nyt istun Kauppatorilla kahvilla. Pian tästä suunnistan sinne mistä lautta Korkeasaareen lähtee.
Minä olen taaseen tykästynyt vain yhteen vuoden aikaan ja onhan siellä Panthersien jäähallissa vähän vilpoista (jos oikein muistan yhdeksän vuoden takaisesta), jos sitä tarvitsee ja toki niissä peleissä kävisin. Ostettava asunto on noin sadan metrin päässä Miami Heatin kotiareenasta, joten myös pari ottelua koripalloa käyn myös katsomassa.Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.
Colorado voisi olla myös ihan miellyttävä.Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.
Joo. Se voisi olla varteenotettava vaihtoehto, sillä Kalliovuoret tekevät siitä todella vaikuttavan osavaltion. Lisäksi alueella virtaa varsin mukavasti jokia, joten sekin on plussaa.Colorado voisi olla myös ihan miellyttävä.
Kai se olisi Florida tai Kalifornia. Floridassa on tosin hurrikaaneja ja Kalifornia voi massiivisen maanjäristyksen myötä vajota mereen. Pitänee siis valita jotain siltä väliltä. Texas? Tai Arizona. Siellä on käsittääkseni kuivaa ja lämmintäkin.Minä olen taaseen tykästynyt vain yhteen vuoden aikaan ja onhan siellä Panthersien jäähallissa vähän vilpoista (jos oikein muistan yhdeksän vuoden takaisesta), jos sitä tarvitsee ja toki niissä peleissä kävisin. Ostettava asunto on noin sadan metrin päässä Miami Heatin kotiareenasta, joten myös pari ottelua koripalloa käyn myös katsomassa.
Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.Palelee. Joo on kesä ja melko lämmintäkin, mutta silti minulla on kylmä.
Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.
No se nyt on tyhmää jos vittuillaan siitä kun on "liikaa" vaatteita, sehän on vaan yksilöllistä mikä kenellekin on liikaa. Mutta siitä nyt sietääkin vähän palautetta antaa jos oletettavasti aikuinen mies valittaa että on kylmä, siihen kun pystyy pukeutumisella kohtalaisen helposti vaikuttamaan.Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
Joo pitää alkaa etsimään pitkät kalsarit kaapista.Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.
Sormiväreillä?Maalasin oven.
Koko kädellä lätkin menemään.Sormiväreillä?
Itsehän käytän hanskoja maalatessani. Ovat ihan kätevät kun kädet eivät sotkeudu maaliin.Koko kädellä lätkin menemään.
On niin kiire, ettei kerkiä hanskoja käteen laittaa.Itsehän käytän hanskoja maalatessani. Ovat ihan kätevät kun kädet eivät sotkeudu maaliin.
Suosittelen.
Vedä käteen, mulla alkoi loma. Jo perjantaina, enkä vedä käteen. Hanskoja. Kun ne on aina tiellä.On niin kiire, ettei kerkiä hanskoja käteen laittaa.
Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.Maalasin oven.
Minä nöyrästi kiitän.Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.
Kerkesitkö muuten nähdä Tommy Leen IG-kuvaa omasta "jäsenestään"? Tulipahan vain mieleen...Sulla on seksikäs käsi. No noi valkoiset voisi jättää pois. Jos joku ruumiinosa miehessä on seksikäs, se on juuri tuo.
No en. Eikä kiinnosta.Kerkesitkö muuten nähdä Tommy Leen IG-kuvaa omasta "jäsenestään"? Tulipahan vain mieleen...