banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, huomenna joutuu herätä aikaiseen, paljon aikaisemmin, mihin olen tottunut puoleen vuoteen. Huomenna alkaa uusi työ.
Lycka till.Jaa, huomenna joutuu herätä aikaiseen, paljon aikaisemmin, mihin olen tottunut puoleen vuoteen. Huomenna alkaa uusi työ.
Eli puolen päivän hujakoissa?Jaa, huomenna joutuu herätä aikaiseen, paljon aikaisemmin, mihin olen tottunut puoleen vuoteen. Huomenna alkaa uusi työ.
Pitää herätä kuuden jälkeen aamulla. Huh.Eli puolen päivän hujakoissa?
Onnittelut duunista, toivottavasti homma natsaa.Pitää herätä kuuden jälkeen aamulla. Huh.
Oma kokemukseni Heinolasta on hyvin erilainen. Aikoinaan kurssikaverin kanssa päätettiin Vierumäeltä poiketa Heinolan yössä ja erittäin miellyttävä ja antelias kokemus Heinolasta jäi.Ei voi pitää paikkaansa. Lapinlahden lintujen dokumenttisarjassa Maailman kahdeksan ihmettä kerrottiin, että Heinola on tyly kaupunki.
Tänään hain postista uudet telian digiboxin ja modeemin. Yllättävän helposti meni noiden vaihto. Aivan helvetisti jäi vituttamaan tämän uuden boxin kaukosäädin. Ei numeronäppäimiä!!! Texti tv löytyy kyllä sovelluksista, mutta ei mitään hajua miten saan urheilusivut näkymään muuten, kun 100 sivusta sivu kerralla rullailemalla. Alapa tässä katsomaan sitten etelä-karjalan uutiset sivulta 501! Onko aamukahvihetkeni pilalla? Auttakee!
Olin jo lenkillä tohon aikaan.Pitää herätä kuuden jälkeen aamulla. Huh.
Heräsin jo viideltä. Kusihätä syypäänä.Olin jo lenkillä tohon aikaan.
Se ei nälkä näköjään paljon kelloa katsele....Olin jo lenkillä tohon aikaan.
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.Tänään kävi ruokajaossa hieman huonompi flaksi. Pääruoaksi soveltuvaa tuli ruokakassissa paketti veriohukaisia ja pussillinen savusuikaleita. Noista suikaleista nyt varmaan saa tehtyäkin jotain ruokaa mutta veriohukaisia en voi syödä kihdin takia.
No juu, ei tässä nyt kovin paljoa voi valittaa. Kaikki tuotteet jaetaan kuitenkin hyvästä tahdosta ja ilmaiseksi. Ja ne otan tietenkin mielelläni vastaan, apu se on pienikin apu. Ja ei tuollaisia ruokakasseja jaettaessa voi katsoa mitä erityisruokavalioita sitä kullakin on.
Ja kohta on taas uudet ruokajaot eli ensi viikolla. Kai minä taas pärjään kun syön kuitenkin välillä Klubitalollakin.
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.
Ruoka-apu.fi sieltä voi tsekkailla.
Muutenkin erittäin lämmittävää kuulla tämä, mutta tuo nauhoittaminen nevöföget. Tästä tuli todella hyvä fiilis. Tuolla tavalla se hyvä musiikki silloin levisi. Ihan tuli oma lapsuus ja varhaisnuoruus mieleen. Ja vaikka olen itsekin kenties profiloitunut täällä muunlaisen musiikin ystävänä, niin kyllä kasariheville on minunkin sydämessäni ikuinen paikka. Siitä kaikki alkoi.Sain naapurin Petriltä aikoinaan vuonna 1985 The Number of the Beastin LP:n ja nauhoitettiin isoveljen kanssa kaseteille kaikki siihen mennessä ilmestyneet Maidenit, Kissit, WASPit ja Moottoripäät. Vaikka olen punk-ihmisenä kulkenut sen 30 vuotta, niin kyllä kasarin hevit silti laittaa melkoiset kylmät väreet.
Uhka, oikea kärsimysten tie.Tommi Läntinen tänään On The Rocksissa. Uhka vai mahdollisuus?
Mahdollisuus. Hieno artisti.Tommi Läntinen tänään On The Rocksissa. Uhka vai mahdollisuus?
Kyllähän Länä veti Boycottissa todella hyvin. Sitä ei saisi kaiken naureskelun keskellä unohtaa. Ja tähän Gotta Rock-video. Tuo biisi on ihan julmetun kova.Mahdollisuus. Hieno artisti.