Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onnea uuteen duuniin @banaaninviljelijä !

Itse odottelen vaan lomaa, joka alkaa juhannuksena. ns. kaikki pitäisi taas saada siihen mennessä valmiiksi, aivan mahdoton määrä palavereja ennen lomaa. Juhannustorstaillekin tällä hetkellä kolme. Sentään viimeisin noista loppumassa klo 14, jolloin ehkä pääsee jussin viettoon. Olisi alustavasti tarkoitus nimittäin tuolloin käydä hakemassa Ruokolahden leijona eli Jomppa mökille saunomaan (ajelen mökille ke iltana ja teen sieltä käsin töitä torstain).

ace

Jäsen
Ei voi pitää paikkaansa. Lapinlahden lintujen dokumenttisarjassa Maailman kahdeksan ihmettä kerrottiin, että Heinola on tyly kaupunki.
Oma kokemukseni Heinolasta on hyvin erilainen. Aikoinaan kurssikaverin kanssa päätettiin Vierumäeltä poiketa Heinolan yössä ja erittäin miellyttävä ja antelias kokemus Heinolasta jäi.

Lappareita en toki tohtisi muuten kyseenalaistaa, mutta yhtään tyly ei ollut meille, päinvastoin.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaupassa käydessä tulee lähes aina käytettyä kestokasseja. Välillä ostan muovipussin kala reissun mahdollista saalista varten. Tänään kaupassa käydessä rouva tokaisi: olisi kiva jos niille kasseille olisi välillä käyttöäkin. Sad but true. Toki tänään kasseille oli vaihteeksi käyttöä, mutta onhan noita kertynyt.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään hain postista uudet telian digiboxin ja modeemin. Yllättävän helposti meni noiden vaihto. Aivan helvetisti jäi vituttamaan tämän uuden boxin kaukosäädin. Ei numeronäppäimiä!!! Texti tv löytyy kyllä sovelluksista, mutta ei mitään hajua miten saan urheilusivut näkymään muuten, kun 100 sivusta sivu kerralla rullailemalla. Alapa tässä katsomaan sitten etelä-karjalan uutiset sivulta 501! Onko aamukahvihetkeni pilalla? Auttakee!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään hain postista uudet telian digiboxin ja modeemin. Yllättävän helposti meni noiden vaihto. Aivan helvetisti jäi vituttamaan tämän uuden boxin kaukosäädin. Ei numeronäppäimiä!!! Texti tv löytyy kyllä sovelluksista, mutta ei mitään hajua miten saan urheilusivut näkymään muuten, kun 100 sivusta sivu kerralla rullailemalla. Alapa tässä katsomaan sitten etelä-karjalan uutiset sivulta 501! Onko aamukahvihetkeni pilalla? Auttakee!

Kappas. Minäkin tilasin Telian digiboksin tässä toukokuussa. Tai itse asiassa joku kauppias soitti minulle ja teki tarjouksen, kuulemma digiboksin kanssa tuo Cmore ja vielä Telia paketti on kympin edullisempi kuukausittain. Siksi se minulle sen tarjouksen teki ja minä suostuin siihen. Ainoa vain että tuo paketti on kahden vuoden verran määräaikainen.

Olen tuon boksin tiimoilta jotain kirjoitellut jo tälläkin viikolla tänne palstalle. Kuten sen että minulta jäi ensin koko kaukosäädin huomaamatta. Kuukauden verran se ehti olla siinä laatikossa kunnes aloin sen perään ihmettelemään ja sieltähän se löytyi. Tämän mahdollisti se että tuota boksia ja telkkaria pystyy yhä käyttämään myös siis tuolla vanhalla kaukosäätimellä. Tuossa uudessa kaukosäätimestä eli boksin kakessa ei siis ole tosiaan numeroita mutta ainakin minulla tuota kaikkea pystyy käyttämään yhä myös television vanhalla kaukosäätimellä. Tosin en ole vielä kokeillut toimiiko se myös Teksti-TV:n kanssa.

Minulta meni myös hetken aikaa kunnes tajusin ja älysin miten tuolla boksilla oikein tallennetaan. Sitten kun täälläkin palstalla annettiin neuvot siihen niin opin senkin. Mutta tosiaan, hyvin on ainakin minun digiboksi toiminut ja kuvan laatu parantunut selkeästi.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulla on ollut sama prepaid-numero käytössä nyt jo noin kolmen vuoden ajan. Numero on aiemmin kuulunut jollekin toiselle, joka ei kuitenkaan ole päivittänyt omia tietojaan erinäisille tahoille, joten näiden vuosien aikana olen saanut viestejä kyseisen tyypin lasten päiväkodista, autokorjaamosta, isännöitsijältä, hammaslääkäriltä, lääkäriltä, pankista, automyymälästä sekä parista peruskoulusta. Luulisi, että tuo toinen henkilö olisi osannut päivittää yhteystietonsa noille tahoille, mutta näin ei ole asia. Some people...

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ikiaikainen ystävä kävi moottoripyörällä kylässä. Ensin tietysti mietittiin ja katseltiin pyörän kaikki jutut läpi ja sen jälkeen alettiin muistelemaan 25 vuotta vanhoja Suzuki PV -aikoja.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään kävi ruokajaossa hieman huonompi flaksi. Pääruoaksi soveltuvaa tuli ruokakassissa paketti veriohukaisia ja pussillinen savusuikaleita. Noista suikaleista nyt varmaan saa tehtyäkin jotain ruokaa mutta veriohukaisia en voi syödä kihdin takia.

No juu, ei tässä nyt kovin paljoa voi valittaa. Kaikki tuotteet jaetaan kuitenkin hyvästä tahdosta ja ilmaiseksi. Ja ne otan tietenkin mielelläni vastaan, apu se on pienikin apu. Ja ei tuollaisia ruokakasseja jaettaessa voi katsoa mitä erityisruokavalioita sitä kullakin on.

Ja kohta on taas uudet ruokajaot eli ensi viikolla. Kai minä taas pärjään kun syön kuitenkin välillä Klubitalollakin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Soitin tänään mielenterveysongelmaisten omaisille suunnattuun tukikeskukseen ja sain varattua itselleni ajan huomiseksi. Vuosien ajan sisälleni patoutuneet ahdistuksen, avuttomuuden, neuvottomuuden, surun ja epätoivon tunteet päässevät näin vihdoin ulos ja ehkä samalla myös tämä mieleni umpisolmu alkaa avautua. Harva asia on niin raskasta kuin paranoidista skitsofreniaa sairastavan omaisena oleminen. Varsinkin, kun toinen ei halua mitään apua, vaan elää jatkuvasti pahenevissa harhoissaan.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Tänään kävi ruokajaossa hieman huonompi flaksi. Pääruoaksi soveltuvaa tuli ruokakassissa paketti veriohukaisia ja pussillinen savusuikaleita. Noista suikaleista nyt varmaan saa tehtyäkin jotain ruokaa mutta veriohukaisia en voi syödä kihdin takia.

No juu, ei tässä nyt kovin paljoa voi valittaa. Kaikki tuotteet jaetaan kuitenkin hyvästä tahdosta ja ilmaiseksi. Ja ne otan tietenkin mielelläni vastaan, apu se on pienikin apu. Ja ei tuollaisia ruokakasseja jaettaessa voi katsoa mitä erityisruokavalioita sitä kullakin on.

Ja kohta on taas uudet ruokajaot eli ensi viikolla. Kai minä taas pärjään kun syön kuitenkin välillä Klubitalollakin.
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.
Ruoka-apu.fi sieltä voi tsekkailla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadissa on noita ruokajakoja miltei joka päivälle.
Ruoka-apu.fi sieltä voi tsekkailla.

Tälläkin seudulla olisi useampiakin ruokajakoja kai mutta toistaiseksi en ole ollut kiinnostunut käymään kuin näissä kahdessa eli tiistain Helluntaiseurakunnan ja tämän keskiviikon Vapaakirkon ruokajaossa. Tuossa kuitenkin täytyy aina jonotella ja odotella jonkun aikaa niin ei ole ollut vielä motivaatiota käydä kuin kahdessa ruokajonossa.

Ja nuo kaksi ruokajonoa on toistaiseksi myös riittänytkin ihan hyvin mutta nyt tällä viikolla missasin tiistain ruokajonon.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sain naapurin Petriltä aikoinaan vuonna 1985 The Number of the Beastin LP:n ja nauhoitettiin isoveljen kanssa kaseteille kaikki siihen mennessä ilmestyneet Maidenit, Kissit, WASPit ja Moottoripäät. Vaikka olen punk-ihmisenä kulkenut sen 30 vuotta, niin kyllä kasarin hevit silti laittaa melkoiset kylmät väreet.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tommi Läntinen tänään On The Rocksissa. Uhka vai mahdollisuus?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sain naapurin Petriltä aikoinaan vuonna 1985 The Number of the Beastin LP:n ja nauhoitettiin isoveljen kanssa kaseteille kaikki siihen mennessä ilmestyneet Maidenit, Kissit, WASPit ja Moottoripäät. Vaikka olen punk-ihmisenä kulkenut sen 30 vuotta, niin kyllä kasarin hevit silti laittaa melkoiset kylmät väreet.
Muutenkin erittäin lämmittävää kuulla tämä, mutta tuo nauhoittaminen nevöföget. Tästä tuli todella hyvä fiilis. Tuolla tavalla se hyvä musiikki silloin levisi. Ihan tuli oma lapsuus ja varhaisnuoruus mieleen. Ja vaikka olen itsekin kenties profiloitunut täällä muunlaisen musiikin ystävänä, niin kyllä kasariheville on minunkin sydämessäni ikuinen paikka. Siitä kaikki alkoi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mahdollisuus. Hieno artisti.
Kyllähän Länä veti Boycottissa todella hyvin. Sitä ei saisi kaiken naureskelun keskellä unohtaa. Ja tähän Gotta Rock-video. Tuo biisi on ihan julmetun kova.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy