Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 426 260
  • 67 153

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos käyt viikon tauon jälkeen salilla vetämässä kunnon treenin ja seuraavana päivänä on paikat tukossa ja kipeätkin, niin älä - toistan älä - edes vahingossa laita kylmägeeliä kasseille. Ja et sitten missään tapauksessa - toistan et - pyyhkäise silmäkulmaa ennen kuin olet pessyt kätesi vähintään kahteen kertaan.

Tähän ei, @Turha Kaukalo liity erot, perseet, kommunismi tai kukat millään lailla.

E:
Nuori mies ilmoitti kun olen menossa vaihdattamaan renkaita, että menee yli puoli tuntia ennen kuin pääsen pukille. Voisin toki, mutta ei näin julkisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä juon nyt kahvia.

Tähän saa arvuutella henkilöllisyyttä koska se ei ole palstan säännöissä kielletty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kotiutuspalaveri piti olla sairaalassa jo tämän viikon keskiviikkona. Tätä jouduttiin kuitenkin siirtämään saman viikon torstaille, koska lääkäri on poissa keskiviikkona. Käytännössä ei vaikuta juuri mitään tämän palaverin siirto yhdellä päivällä mutta kyllähän sillä sellainen vaikutus on että joudun nyt vielä osastolla yöpymään yhden yön sijaan kaksi yötä. Ja kyllähän tuo vituttaa.

Olin jo niin orientoitunut siihen että se on vain tiistai-ilta ja keskiviikko-aamu mitä vietän enää tähän hätään sairaalassa ja sitten pääsen sieltä pois. Nyt joudun siellä kuitenkin viettämään myös koko keskiviikko päivänkin ja osan vielä torstaistakin. No kai tuo menee kuitenkin.

Se on kuitenkin nyt sitten lähes täysin varmaa että pääsen sairaalasta tuon kotiutuspalaverin jälkeen pois. Kotikuntoutuksesta käytiin minua ensimmäistä kertaa katsomassa asunnollani äskettäin ja kotikuntoutus puoltaa sitä että pärjään itsenäisesti asunnollani, se on iso juttu kotiutuksen kannalta. Tuskin tulen kuitenkaan työelämään palaamaan aikoihin, että lähinnä se elämä tulee pitkän aikaa vielä olemaan tätä kotona olemista. Vituttaa ja surettaa kun nyt tuli takapakkia paljon siitä mihin olin jo elämässäni yltänyt mutta kai se tästä.

No askel kerrallaan ja nyt on hienoa päästä kotiin torstaina. Harmi kun tuo kotiutuminen siirtyy päivällä ja joutuu vielä lusimaan keskiviikon kokonaan sairaalassa mutta ehkä se nyt menisi kun tietää mitä siitä seuraa. Eli siitä seuraa se kotiin kokonaan pääseminen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minä juon nyt kahvia.

Tähän saa arvuutella henkilöllisyyttä koska se ei ole palstan säännöissä kielletty.

Minä. Juon. Nyt. Kahvia.

Poimimalla nuo ensimmäiset kirjaimet, saa edesmenneen poppistaran nimen. Sekä vähemmän fiksun ex-kiekkoilijan vaimon nimen.

Jätän itse koodin purkamisen fiksummille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska eilen oli vapaapäivä, niin olin töissä vain 4,5 tuntia. Tänään pitäisi olla vapaa vapaapäivä. Seuraavat kuusi päivää taaseen pyöritään keittiötä yksin 12-22. Voi tulla hiukan kiire ja väsy. Toivottavasti jaksan ja kuumeilu ei ala kolmatta kertaa. Tänään lataan vain akkuja, käyn syömässä ja katselen vanhoja Madventureita (aloitin juuri sarjan alusta). Tällä viikolla piti olla treffit, vaan daamille ei passaa tänään ja minulle ei koko loppuviikkona. Ensi viikolla sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin. Kohta lähden kaupunkiin, varmaan raavitaan märkää äijien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin. Kohta lähden kaupunkiin, varmaan raavitaan märkää äijien kanssa.
Vastasit itse itsellesi. Eli piristi märkää tai vaihtoehtoisesti kunnon kuntokuuri päälle ja kesällä rannalle näyttämään orastavaa habaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vastasit itse itsellesi. Eli piristi märkää tai vaihtoehtoisesti kunnon kuntokuuri päälle ja kesällä rannalle näyttämään orastavaa habaa.
Eli molempia ja hyöty on about +-0.

Voisin mennä työpaikan parkkipaikalle meuhkaamaan että "Palkat ylös, johtajat alas! Palkat ylös, johtajat alas!"
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin. Kohta lähden kaupunkiin, varmaan raavitaan märkää äijien kanssa.
Kännissä on hyvä mennä lakkovahdiksi sinne työpaikan parkkipaikalle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin.
No eikö sitä pidä tuhota ainakin yksi kaupunki. Mellakka päälle ja kansalaisvelvollisuutta täyttämään. Vai oletko muka joku nynny. Myös Tinderin voi pelata läpi, kun on joutoaikaa. Naisasia-ketjuun sitten raporttia, kun kuningasmuna on täyttänyt tehtävänsä. Tai no onhan prinssinakkikin kuninkaallinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Modeille vittuillakseni en oo enää kirjoittanut sotaketjuun pelikieltoni jälkeen. Kaikki varmaan tämän ovat huomanneetkin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään minusta tuli IDIOOTTI
Eli vaihdoin autoon joka on AUTOMAATTI.

Mielenkiinnolla odottelen ekaa kolahdusta...
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Tänään minusta tuli IDIOOTTI
Eli vaihdoin autoon joka on AUTOMAATTI.

Mielenkiinnolla odottelen ekaa kolahdusta...
Uskallan melkein luvata, että kun totut automaattiin, manuaalilaatikkoon ei ole paluuta. Se ajamisen helppous...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tänään minusta tuli IDIOOTTI
Eli vaihdoin autoon joka on AUTOMAATTI.

Mielenkiinnolla odottelen ekaa kolahdusta...
Vaimoni totesi vaihtaessamme ykkösautomme automaattiin, ettei hän kyllä tule ajamaan tuolla metriäkään, kun ei ole koskaan edes kokeillut automaattia.
Ans' olla, kun kävimme rauhallisella lenkillä kokeilemassa ostostamme, vaimo siis ajoi, hän oli täysin "myyty" eikä manuaali enää kiinnostanut vähääkään. Kaikki tämä siis pienen koeajolenkin aiheuttamana....

PS. Hän on ajanut automaatilla nyt vuosikausia ilman yhtään kolahdusta.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Tarkoittaako tämä sitä, että Jokerit tai allekirjoittanut?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meillä on töissä nyt opiskelija-harjoittelija, joka on kotoisin Ryttylästä. Nyt on eksoottista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaksijakoinen päivä: oikeudenkäynti siirtyy hamaan tulevaisuuteen, koska toista osapuolta ei ole saatu kiinni, mikä vituttaa, koska onhan tässä jo odotettu kahden ja puolen vuoden ajan tuota istuntoa. Pitää purra hammasta ja kitua nämä välipäivät sekä toivoa, että jossain vaiheessa toinen osapuoli herää todellisuuteen.

Mutta toisaalta: aamupäivällä juttelin tunnin verran työnhakuvalmennusta tarjoavan yrityksen kanssa ja minulle tarjottiin työkokeilupaikkaa. Kyseessä on pieni firma ja ihan eri alalla kuin mihin olen erikoistunut, mutta koska minulla on niin helvetin paljon kokemusta asiakaspalvelusta, tuon firman omistaja on kiinnostunut tarjoamaan minulle osa-aikaista kokeilupaikkaa, koska heillä on kuulemma tarvetta juuri sellaiselle. Ensi viikolla saan tietää asiasta enemmän. Koputan puuta ja toivon, että tuo paikka aukenisi minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös