Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 589
  • 68 369

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täältä koronaeristyksestä toivotan oikein hyvät huomenet. Jo seitsemäs koronaeristyspäivä on käynnistynyt täällä. Siis mitä hittoa, tätä samaa kakkaa olen siis elänyt jo kuuden päivän ajan. Se on jo saavutus, vaikka vielä tätä samaa on jäljelläkin, ainakin kolmen päivän ajan.

Joka päivä toistuu liki pitäen samat ohjelmat ja onhan se tylsää. Ainoastaan se voi tuoda päivään erilaista särmää jos vaikka nukkuukin joku päivä enemmän päiväunia. Tänään tosin ajattelin kirjoitella paljon tekstejä tänne Jatkoajan keskustelupalstalle kuin blogiinikin. Kirjoittaminen on selkeästi vahvuuteni ja tykkään todella paljon kirjoittamisesta. Miksei siis repisi iloa ja nautintoa nytkin siitä kun se on sentään mahdollista täällä eristysoloissakin.

Vituttaa kun olen hoitanut asioitani viime kuukaudet niin päin hemmettiä. Nyt vasta älysin että minulla on ollut aivan turhaan Elisa Viihde päällä kolmen kuukauden ajan ja siitä jouduin maksamaan myös 100 euroa silkkaa typeryyttäni.

No, ei pidä liikaakaan vaipua epätoivoon. Sellaista tunnetta ei lisää todellakaan kaivata tähän jo muutenkin päätä kiristävään ahdinkoon. On ymmärrettävä että elin jakson jolloin oma elämä oli jämähtänyt paikoilleen ja siksi laskujenkin huolehtiminenkin jäi retuperälle. Mutta tilanne pitäisi olla sellainen onneksi kyllä että nämä kaikki laskut saan hoidettua. Jatkossa pitää sitten taas skarpata.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jokainen askel normaalimpaan arkeen on hyväksi paranemisellesi, @vilperi . On hyvä, että koet itsekin voivasi paremmin. On vielä parempi, että pystyt analyyttisesti käymään läpi menneet tekemisesi ja havaitsemaan omat virheesi ja lisäksi on hyvä, että pystyt tuottamaan selkeää tekstiä noinkin helponoloisesti. Tumma pilvi, joka oli peittänyt mielesi, alkaa hiljalleen haihtua ja valoa alkaa näkyä tunnelin päässä. Koronaeristys ei kestä ikuisesti, kuten ei myöskään osastolla oleminen. Tsemppiä tulevaan!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla sama homma mutta se oli lompakko.
Käytkö sä suihkussa lompakon kanssa? Tai kuka käyttää nykyään lompakkoa?

Tai onhan mullakin lompakko tuolla laatikossa. Sisältää kasan kortteja mitä en käytännössä koskaan käytä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käytkö sä suihkussa lompakon kanssa? Tai kuka käyttää nykyään lompakkoa?

Tai onhan mullakin lompakko tuolla laatikossa. Sisältää kasan kortteja mitä en käytännössä koskaan käytä.

Jaahas. Mun sulle hankkima DTM-vippikortti ei siis ole enää käytössä! Törkeää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas. Mun sulle hankkima DTM-vippikortti ei siis ole enää käytössä! Törkeää.
Mä käytin sen puhki 20 vuotta sitten. Jäännökset ovat kehyksissä seinällä kuvallasi varustettuna.
Kiitos, jos en jo aiemmin ole muistanut kiittää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään olenkin tuottanut tekstiä blogiini aika reippaalla tahdilla. Tajusin tänään että aika paljon tämä koronaeristäytyminen on elämääni hetkellisesti rajannut mutta ei se sentään ole vienyt mahdollisuuttani hyödyntää yhtä minulle tärkeintä harrastustani ja nautinnon muotoani eli kirjoittamista.

Koen nyt ihan eri lailla intoakin jopa täällä eristyksessä olemisessa kun olen alkanut tuottamaan tekstiä aivan kuin liukuhihnalta. Yritän nyt todella ja surutta hyötykäyttää tuon kirjoittamisesta jopa parhaimmillaan minulle flow-tilan aiheuttaman innostuksen. Kirjoittaa kun pystyn yhä ihan vaivatta tämän älypuhelimen avulla ja paperiakin pyysin hoitajilta ja sitä myös jo sain että pystyn hieman hahmottelemaan tekstejäni ensin paperille.

Ja vaikka hullujen huoneella olenkin niin tekstien aiheethan ja uskon myös että sisällöt ovat ihan järkeviä ja fiksuja. Ensin kirjoitin vähän itse kirjoittamisesta, kuinka se voi olla jopa terapiaa ja vähän tästä koronaeristyksestä sekä äsken kirjoitin tekstin siitä mistä unelmoin. Kuvia noihin on nyt aika turhaa saada liitettyä varmaan ainakaan näissä olosuhteissa mutta kunhan tulee nyt tuotettua tekstiä ja kulutettua aikaa. Kulutettua aikaa vielä jopa nautinnollisella tavalla. Se on iso juttu tällaisessa eristyksessä.

Tietyt asiathan minulla on pitkään nyt kiellettyjen listalla. Jos niihin pitää joskus palata niin sitten mielummin sivulauseissa pienellä, vähän rivien välistä vihjaten ja hienotunteisesti.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Havahduin siihen että saatan olla humalassa töissä.. tässä koko päivän tehnyt koneella hommia. Silloin tällöin olen myös nauttinut muutaman Bayless minipullon. Mietin että helvetti pitääkö mennä taksilla hakee muksu tarhasta

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lompakko totta kai.

En ymmärrä, kun ängetään kännykän nahkasuojan rei'ät täyteen kortteja, kuitteja ja muuta tilpehöörejä. Lompakko ajaa saman.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt menee Ukrainan sodan jatkuva seuraaminen ennalta määräämättömäksi ajaksi poikki. Aamuisin teen tilannetsekkauksen, muutoin pyrin välttämään juttuja monestakin syystä. Ensinnäkin kuvat ja videot alueelta ovat ahdistavia, tulee vihainen ja voimaton olo, kun ei oikein voi tehdä mitään. Toiseksi juttuja, kuvia ja viestejä tulee siihen tahtiin, että jatkuva seuraaminen on aikamoinen aikarosvo. Pitää keskittyä asioihin, joihin voi itse suoraan vaikuttaa. Kolmanneksi perheen nuorimmainen on jo turhankin hyvin hajulla sodan tilanteesta ja pelkää sekä kyselee voiko levitä Suomeen. Aikaa siis omille lapsille netissä roikkumisen sijaan. Silti olen täydestä sydämestäni Ukrainan kansan puolella ja Venäjän terroria vastaan.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On kyllä värikäs taivaanranta tänään...

Liitteet

• IMG_20220303_173259_HDR.jpg
    IMG_20220303_173259_HDR.jpg
    907,8 KB · kertaa luettu: 51

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Valitsin tietoisesti Helmikuun koittaa olla pärjäämättä ilman tupakkaa. No se meni helposti ni päätin tehdä siitä maksimaalisen suoritteen eli 31 päivää tulee tänään.
Huomenna saa sitten taas imee ihan huolella.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valitsin tietoisesti Helmikuun koittaa olla pärjäämättä ilman tupakkaa. No se meni helposti ni päätin tehdä siitä maksimaalisen suoritteen eli 31 päivää tulee tänään.
Huomenna saa sitten taas imee ihan huolella.
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin: miksi sä huomenna aloittaisit?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin: miksi sä huomenna aloittaisit?
En mä varmaan alotakkaan. Haluan vaan lähestyä tupakoimuuttani erilailla kuin aiemmin. Koitan pärjätä ilman sen päivän kerrallaan, ja välillä vähän pitempäänkin, jonka jälkeen voin palkita itteni marlborolla.
Tyhmähän olen jos palkinto houkuttaa. Ihan vitun idiootti. Sanat ei oikeesti riitä edes kertomaan, kuinka tyhmä olen jos vielä...

Tässä on käsittääkseni nyt terveyskin isosti pelissä, mutta isoimpana ite haen sitä, että mun on vaan oikeesti selkeesti parempi olla, joka hetki ilman kun en polta. Eli kaiketi se sitten terveellistä ole ei, no ei ole. Kaikkihan sen toivottavasti nykyään tietää. KasariLapsi vaan siitä tuhkakupista rupesi omansa ottamaan, kun vaan oppi saamaan siihen Goltin sytyttimeen liekin millä sai tumpin tulille. Ja siitähän se. Onneks ei nykyään suuremmin poltella asunnoissa sisällä. Ennen oli ennen. Enkä syytä ketään taikka aikaa, vaan oma heikkous. Josko tämä tästä joskus.
Tästähän meinas tulla laulu...

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
En mä varmaan alotakkaan. Haluan vaan lähestyä tupakoimuuttani erilailla kuin aiemmin. Koitan pärjätä ilman sen päivän kerrallaan, ja välillä vähän pitempäänkin, jonka jälkeen voin palkita itteni marlborolla.

Mäkin olen tauolla. Sitä on kestänyt nyt kesäkuusta 2019. Tämä metodi on toiminut mulle hyvin, toivottavasti sulle myös. :)

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Youtube on jännä sivusto. Etsiessäni uutta musiikkia, jota voisin kuunnella sekä käydessäni läpi tulevia leffoja, huomaan yllättäen katsovani yleisurheilutallenteita, joissa nuoret naiset hyppäävät pituutta, korkeutta, seivästä tai juoksevat pikamatkoja. Ja kameramies tuntuu aina olevan ystäväni, koska tietää, mihin kohtaan pitää zoomata. Youtube on jännä sivusto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy