Voisikin olla mielenkiintoista jos auringolla olisi toinen tähti kumppaninaan. Saisi sitten arvuutella kumpi aurinko siellä paistaa.Maisemat vaihtuu mutta aurinko pysyy samana.
Voisikin olla mielenkiintoista jos auringolla olisi toinen tähti kumppaninaan. Saisi sitten arvuutella kumpi aurinko siellä paistaa.Maisemat vaihtuu mutta aurinko pysyy samana.
Mulla sama homma mutta se oli lompakko.Yllättävän paljon sattuu, kun tuollainen normikokoinen pullo shampoota tippuu suihkussa varpaille.
*Otan tämän kiinni, kun joku sen tekee kuitenkin: varmasti myös sattuu, kun pudottaa saippuan.
Käytkö sä suihkussa lompakon kanssa? Tai kuka käyttää nykyään lompakkoa?Mulla sama homma mutta se oli lompakko.
Jos se oli rahanpesua?Käytkö sä suihkussa lompakon kanssa? Tai kuka käyttää nykyään lompakkoa?
Käytkö sä suihkussa lompakon kanssa? Tai kuka käyttää nykyään lompakkoa?
Tai onhan mullakin lompakko tuolla laatikossa. Sisältää kasan kortteja mitä en käytännössä koskaan käytä.
Mä käytin sen puhki 20 vuotta sitten. Jäännökset ovat kehyksissä seinällä kuvallasi varustettuna.Jaahas. Mun sulle hankkima DTM-vippikortti ei siis ole enää käytössä! Törkeää.
Mä käytin sen puhki 20 vuotta sitten. Jäännökset ovat kehyksissä seinällä.
Kiitos, jos en jo aiemmin ole muistanut kiittää.
Itse ostin pari kuukautta sit Cittarista itselleni 18 euroa maksavan nahkalompakon, kun entinen lompsa alkoi olla jo todella huonossa kunnossa. Onhan se kivempaa kun on ehjä lompakko.Minä myös käytän lompakkoa.
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin: miksi sä huomenna aloittaisit?Valitsin tietoisesti Helmikuun koittaa olla pärjäämättä ilman tupakkaa. No se meni helposti ni päätin tehdä siitä maksimaalisen suoritteen eli 31 päivää tulee tänään.
Huomenna saa sitten taas imee ihan huolella.
En mä varmaan alotakkaan. Haluan vaan lähestyä tupakoimuuttani erilailla kuin aiemmin. Koitan pärjätä ilman sen päivän kerrallaan, ja välillä vähän pitempäänkin, jonka jälkeen voin palkita itteni marlborolla.Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin: miksi sä huomenna aloittaisit?
En mä varmaan alotakkaan. Haluan vaan lähestyä tupakoimuuttani erilailla kuin aiemmin. Koitan pärjätä ilman sen päivän kerrallaan, ja välillä vähän pitempäänkin, jonka jälkeen voin palkita itteni marlborolla.
Kiitän, että käytät sanaa 'lahjakas' 'potentiaalisen' sijaan. Lämmitti sydäntä näinä kovina aikoina.lisäksi Mikkoa pidetty oikeastaan aina lahjakkaampana Petmanina.