IG on täynnä niitä.Vaan ei kuvia. Ei jatkoon.
IG on täynnä niitä.Vaan ei kuvia. Ei jatkoon.
Alkaa.Vielä ollaan ns. veitsenterällä alkaako se lakkoilu huomenna vai ei. Keskiviikkona tuli ilmoitus että alkaa, mutta perjantaina tuli viesti että neuvottelut jatkuvat tänään ja ovat olleet klo 15:sta asti käynnissä. Lakko alkaa huomenna klo 6.00 mikäli on alkaakseen. Kai se on teoriassa mahdollista että vääntävät peistä tuonne asti ja lakko alkaa.
Harmi ettei lakko alkanut esimerkiksi kolmen viikon päästä. Olisi päässyt jotain Skoda Cupin kisoja aivan rauhassa seuraamaan.Alkaa.
Katotaan mitä seuraavat pari viikkoa keksii.
Joo pitäsköhän kysyä liitolta että voisinko pitää oman lakkoni vaikka muutaman viikon päästä. Tulisikohan vihreää valoa?Harmi ettei lakko alkanut esimerkiksi kolmen viikon päästä. Olisi päässyt jotain Skoda Cupin kisoja aivan rauhassa seuraamaan.
PAM sai tehtyä ilmeisesti oman sopimuksensa, mutta itse siis kuulun Pro-liittoon ja tuon kanssa on ollut sopimukseton tila helmikuun lopusta alkaen. Palkoistahan siellä taistellaan.Mistä siellä muuten taistellaan? Eikö ICT-alan työehtosopimus saatu joskus alkuvuodesta jo tehtyä kahdeksi vuodeksi? Myönnän etten ole kovin syvällisesti tätä seurannut. Hoitajalakko on vienyt kaiken huomion.
Siispä NHL on täyttä kommunismia.Liittoon kuuluminen on kyllä sellaista kommunismia ettei pahemmasta väliä....
Totta kai onSiispä NHL on täyttä kommunismia.
Eroja, perseitä, kukkia ja kommunismia.
Ketjun antia parin päivän ajalta.
Syytteitä ja selityksiä.Eroja, perseitä, kukkia ja kommunismia.
Ketjun antia parin päivän ajalta.
Syötkö myös silakkaa? Sehän ei ole kielletty.Minä juon nyt kahvia.
Tähän saa arvuutella henkilöllisyyttä koska se ei ole palstan säännöissä kielletty.
Minä juon nyt kahvia.
Tähän saa arvuutella henkilöllisyyttä koska se ei ole palstan säännöissä kielletty.
Vastasit itse itsellesi. Eli piristi märkää tai vaihtoehtoisesti kunnon kuntokuuri päälle ja kesällä rannalle näyttämään orastavaa habaa.Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin. Kohta lähden kaupunkiin, varmaan raavitaan märkää äijien kanssa.
Eli molempia ja hyöty on about +-0.Vastasit itse itsellesi. Eli piristi märkää tai vaihtoehtoisesti kunnon kuntokuuri päälle ja kesällä rannalle näyttämään orastavaa habaa.
Tai sitten voisit mennä ihan sinne sisälle asti töihin?Eli molempia ja hyöty on about +-0.
Voisin mennä työpaikan parkkipaikalle meuhkaamaan että "Palkat ylös, johtajat alas! Palkat ylös, johtajat alas!"
Ei lakkoillessa tehdä töitä.Tai sitten voisit mennä ihan sinne sisälle asti töihin?
Onhan siinä toki ristiriitansa.Ei lakkoillessa tehdä töitä.
Kännissä on hyvä mennä lakkovahdiksi sinne työpaikan parkkipaikalle.Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin. Kohta lähden kaupunkiin, varmaan raavitaan märkää äijien kanssa.
No eikö sitä pidä tuhota ainakin yksi kaupunki. Mellakka päälle ja kansalaisvelvollisuutta täyttämään. Vai oletko muka joku nynny. Myös Tinderin voi pelata läpi, kun on joutoaikaa. Naisasia-ketjuun sitten raporttia, kun kuningasmuna on täyttänyt tehtävänsä. Tai no onhan prinssinakkikin kuninkaallinen.Mitä lakkoillessa pitää muuten tehdä? Olen tänään käynyt lenkillä, syönyt, juonut kahvia (Moi Harri Holkeri!) ja nyt on pari bisseä vedetty kitusiin.