Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
En sentään. ICT-alalla.Jatketaanpa
Oletko siis hoitoalalla?
Nyt on aikaa matkustaa Ugandaan.
En sentään. ICT-alalla.Jatketaanpa
Oletko siis hoitoalalla?
Nyt on aikaa matkustaa Ugandaan.
Ainoa oikea tapa laihduttaa! Iso kakka, parta ja hiukset pois. Jos ei paino tipu tarpeeksi niin pitää olla koko päivä syömättä ja juomatta. Illalla sitten vaakaan jonka jälkeen onnellisena perhepizza ja mäyris.Aamukakinnan jälkeen vaaka näytti 100,1 kg eli jos tuossa olisin vielä parran sipaissu pois, niin olisi mennyt heittämällä alle sadan mitä se ei olekkaan aikoihin näyttänyt.
No sitä en tohdi ajatellakkaan, vaan koronan aikana hankituista parta jää ja läskit saa viimein lähtee.
Kohta uljas partani saa seurakseen ihailtavan kostokropan.
Antaa tulla vaan, mua rupee heti aamusta pelottaa..- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)
Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
Ihan paska ketju. Kuka saatana on tämänkin avannut?
Antaa tulla vaan, mua rupee heti aamusta pelottaa..
Kenelle kostat, ja mitä?Aamukakinnan jälkeen vaaka näytti 100,1 kg eli jos tuossa olisin vielä parran sipaissu pois, niin olisi mennyt heittämällä alle sadan mitä se ei olekkaan aikoihin näyttänyt.
No sitä en tohdi ajatellakkaan, vaan koronan aikana hankituista parta jää ja läskit saa viimein lähtee.
Kohta uljas partani saa seurakseen ihailtavan kostokropan.
Tänään alkoi sitten toistaiseksi pisin lomani sairaalasta
Kaikille exille tulevat mukaanlukien. Yksi tuleekin huomenna poikkeamaan niin saa kalorit taas kyytiä.Kenelle kostat, ja mitä?
On se hyvä juttu, jos saa laitettua itseään parempaan kuntoon. Tuotapa samaa, olen tehnyt itsekin. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Toki kesällä on tarkoitus toisinaan olla renttunakin.
Ei muistuta mua ainakaan enää. Ennen tuli luukusta, pariin vuoteen ei ole näkynyt. Muistin vielä tänä vuonna. Ens vuonna voi olla sen verran dementiaa, että olisi ehkä parempi vaihtaa kosla sellaiseen, jota ei tarvitse ihan heti katsastaa. Mites ne vapaavuodet nykyään menikään?Eilen tuli töissä mieleen et voisi tarkastaa milloin auto pitää katsastaa ja tarkastin asian traficomin sivuilta. No eipä olisi tarvinnut. Enpä muistanut 10v autottomuuden jälkeen että kyllä autoliikkeet muistuttavat auton haltijaa. Eilen odotti jo yksi tarjous kotona ja tänään toi posti kaksi lisää.
Katsastusvuodet alusta alkaen on 3,5,7,9 ja kun 9v auton ostin niin 10 sitten seuraava ja tästä edespäin vuosittain.Ei muistuta mua ainakaan enää. Ennen tuli luukusta, pariin vuoteen ei ole näkynyt. Muistin vielä tänä vuonna. Ens vuonna voi olla sen verran dementiaa, että olisi ehkä parempi vaihtaa kosla sellaiseen, jota ei tarvitse ihan heti katsastaa. Mites ne vapaavuodet nykyään menikään?
Minullakaan ei ole varsinaisia talvikenkiä ollut yli pariin kymmeneen vuoteen.Minulla ei oikeastaan ole talvikenkiä ollenkaan. Yhdet nilkkurit on, joita käytän äärimmäisessä hädässä. Nekään eivät varsinaisesti ole talvikengät. Kesäkenkiä on kyllä vaikka kuinka. Ei siis kenkien puutteesta ole kyse.
Kyse on asenteesta. Minä en tunnusta talvea. Kävelen tennareissa ja lenkkareissa läpi talven. Talvi voi painua vittuun.
En toki ole eronnut kuin kerran, mutta oma kokemukseni täysin päinvastainen. Näki (ja näkee yhä 7v jälkeenkin) kavereita paljon useammin kuin avioliiton aikana.Saakelin yksinäistä elämä aina näin eroamisen jälkeen.