Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 698
  • 68 344

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Varoituksen sanasena, että jos tuon salamasodan intensiteetillä hoidettavan maineenpuhdistusoperaation ja "väärinkäsitysten" korjaamisen laittaa täytäntöön, niin valko- tai sinitakkisilta saattaa löytyä akuuttiaika jo ennen suunniteltua vierailua.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Okei. Aloitit täällä kertomalla ensin miten esihenkilösi on narsisti ja nyt kerrot jostain seksifantasioistasi häntä kohtaan sekä teidänvälisestä kemiasta. Minä en tee minkäänlaista arviota mistään tilasta, mutta kirjoittelusi vaikuttaa siltä, että pyydän sinua olemaan yhteydessä johonkin. Kun olet yhteydessä, niin kerro sinne tuo sama kuin olet kertonut meille täällä.

Nyt menee eri henkilöt sekaisin. Tässä on niin monta eri asiaa nyt ollut pelissä mitä tässä olen joutunut pyörittämään. Tämä ainainen ja jatkuva narsismikortin pohtiminen ja sitten ihanat tunteeni erääseen toiseen vallan upeaan naiseen. Uskallan nyt kirjoittaa näin kun tunteet ovat ilmiselvästi molemminpuoliset. Tämä narsismijuttu pitäisi nyt saada lopullisesti käsiteltyä ja väärinymmärrykset oiottua että voin alkaa keskittymään oman elämäni kannalta olennaisimpaan asioihin. Vihdoin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein vitutusketjukamaa, mutta pojalle ei käynyt mitään, sen sijaan nuorelle 32 vuotiaalle autolle tuli turhan pahat vauriot, eikä ole törmäys vakuutusta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.

Mutta minun työnteosta ei oikein meinaa välillä tulla mitään. Keskittyminen on jotenkin vaikeaa. Kun murehdin vieläkin näitä pohdinnoistani aiheutuneita seurauksia ja väärinymmärryksiä ja toisaalta, alkaa olemaan jo sellaista kaipuuta jopa jo minullakin tuota erästä naista kohtaan. Kyllä tässä nyt taitaa olla vähän voimakkaammat tunteet pelissä, sellainen fiilis on. Ja se kyllä olisi ihan mahtavaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Nyt minulla kyllä taisi lykästää naisasioissa. Tässä on vaan vihdoin pistettävä elämä taas järjestykseen, ryhdistäydyttävä ja alettava elämään taas pitkän tauon jälkeen kypsemmän aikuisen elämää. Suunta elämässä on saatava järjestykseen että pääsen naisasioissa kunnolla eteenpäin.

Näen sen tuosta naisesta että hän kyllä nyt taitaa jopa jo vähän kaivata minua. Tai on jotenkin niin hellyttävän oloinen minua kohtaan. Niin sydämen sulattavaa. Kunpa nyt vihdoin pääsisi rutistamaan tämän naisen syliinsä. Ei tässä paljoa enää voi aikailla. Miehen on alettava toimimaan.
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten paljon olette jutelleet kahdestaan? Oletko tuonut sen miten selvästi esille että olet kiinnostunut hänestä? Oletko pyytänyt esim. treffeille tai jutelleet muutenkin kuin työajalla?

Kyllä me vähän ollaan jutskailtukin. Mutta kyllä sen nyt tuosta naisesta näkee että hänellä on tunteita minua kohtaan. Kyllä se minäkin osaan jotain.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllä me vähän ollaan jutskailtukin. Mutta kyllä sen nyt tuosta naisesta näkee että hänellä on tunteita minua kohtaan. Kyllä se minäkin osaan jotain.
Ennen kuin nyt kuvittelet tilanteesta mitään liikoja ja tulkitset esim. ihan normaalin ystävällisyyden joksikin muuksi niin suosittelen tekemään ihan suoria peliliikkeitä tämän asian eteen ja pyytämällä ihan reilusti vaikka treffeille.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen kuin nyt kuvittelet tilanteesta mitään liikoja ja tulkitset esim. ihan normaalin ystävällisyyden joksikin muuksi niin suosittelen tekemään ihan suoria peliliikkeitä tämän asian eteen ja pyytämällä ihan reilusti vaikka treffeille.

No, se seuraava ratkaiseva askel varmaan ihan pian on pakko tapahtua kun en nyt kuvittele liikoja vaan kyllä nyt on tunteita molemmin puolin. Sen vain aistii. En pilivilinnoissa elä mutta kyllä nyt on oikeasti miehellä tainnut lykästää.

Mutta nämä minun pohdinnoista aiheutuneet väärinymmärrykset on vain nopeasti oiottava sillä tilanne taitaa olla jopa sellainen että ei tässä nyt kauhean kauaa enää voi aikailla.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulle järjestyi sopivasti nyt huomiseksi lääkäriaika. Pääsen puhdistamaan lopulta varmaan sittenkin oman maineeni ja raivoajan ja uhoajan sekä kahelin takaa paljastuu lopulta yllättävänkin sivistynyt ja tervehenkinen mies. Joka saa nyt lopulta varmaan terveen paperit sittenkin ja oman maineensa kunnolla puhdistettua. Pääsen keskustelemaan asioista sellaisen oikean asiantuntijan kanssa.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pura tuntoja täällä @vilperi jos se helpottaa, mutta tosiaan kantsii nyt lopettaa se someen kirjoittelu omalla nimellä ja lappujen lähettäminen. En tiedä kans, onko hyvä idea lähteä yrittämään naisseuraa omalta työpaikalta. Toki työpaikkaromansseja on riittänyt iät ja ajat. Tsemppiä!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pura tuntoja täällä @vilperi jos se helpottaa, mutta tosiaan kantsii nyt lopettaa se someen kirjoittelu omalla nimellä ja lappujen lähettäminen. En tiedä kans, onko hyvä idea lähteä yrittämään naisseuraa omalta työpaikalta. Toki työpaikkaromansseja on riittänyt iät ja ajat. Tsemppiä!

No uskon vakaasti että saan huomenna ainakin itselleni terveen paperit ihan tämän kaiken hässäkän jälkeen. Se kun tarkastetaan ja arvioidaan perusteellisemminkin kuin pelkkien tietojen ja näkemyksiäni pohjalta. Vaikka sen pohjalta kuinka tolkussaan ja järjissään sitä lopulta on.

Nyt on varmaan ajauduttu jo tuon työkaverin kanssa tilanteeseen että on sen verran voimakkaita tunteita nyt oikeasti molemmin puolin että ei tässä nyt enää voi oikein painaa jarruakaan tai tekee jo kipeää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On varmaan ajauduttu jo tuon työkaverin kanssa tilanteeseen että on sen verran voimakkaita tunteita nyt oikeasti molemmin puolin
Joskus joku nainen on saattanut sanoa capslockin kokoisin kirjaimin häneen ihastuneelle miehelle, että suksi helkuttiin siitä, saakelin pösilö!

Kyllähän siinä selkeästi ja epäilemättä on ollut tunteita molemminpuolisesti.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus joku nainen on saattanut sanoa capslockin kokoisin kirjaimin häneen ihastuneelle miehelle, että suksi helkuttiin siitä, saakelin pösilö!

Kyllähän siinä selkeästi ja epäilemättä on ollut tunteita molemminpuolisesti.

No on varmasti näinkin. Nyt pitää vain luottaa vahvasti itseensä ja toimia sen mukaan minkä näkee kokonaiskuvan kannalta parhaimmaksi mahdolliseksi ratkaisuksi. Luottaa omaan ihmistuntemukseen. Oikein rakkaus kipinöi ilmassa niin perhanasti!

Ja erittäin hyvään paikkaan tuli tuo huominen lääkärin käynti. Siellä se lääkärisetä lopullisesti tekee perusteellisen arvion kuinka sekaisin se räävittömyyksien ja kiimapuheiden laukoja on. Vai onko kyse sittenkin fiksusta, itsenäiseen ajatteluun pystyvästä, suorasanaisesta ja kylmähermoisesta sekä erittäin vahvan huumorintajun omaavasta persoonasta.

Nyt on paikka suorastaan tykittää ajattelunsa ja erittäin sekavat tajunnanvirtansa ulos ja tohtori sitten määrittelee toimirtaako hän minut sinne hullujen huoneelle vai antaako terveen paperit tämän tapauksen jälkeen ja miehen elämä jatkui taas.

Nyt on vahva tunne että tuli just hyvä syöttö lapaan!

Suosikkijoukkue
Kaunotar kurkussa. Osaako kukaan heittää korjauksen hinta-arviota?

Liitteet

• IMG-20220131-WA0000.jpg
    IMG-20220131-WA0000.jpg
    185,2 KB · kertaa luettu: 133

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaunotar kurkussa. Osaako kukaan heittää korjauksen hinta-arviota?
Ei kai noin vanhaa enää kannata lähteä korjaamaan, maksaa enemmän kuin koko autolla on arvoa. Liekö runko vääntynyt, onko syyläri kunnossa? Auton arvo lienee kunnossa 500 euron luokkaa?

Jonnekin amiksen autopuolelle, siellä laittavat suunnilleen osien hinnalla kuntoon. Näin ainakin 90-luvun lopulla onnistui. Siis jos tuota enää kannattaa laittaa kuntoon.

Suosikkijoukkue
Ei kai noin vanhaa enää kannata lähteä korjaamaan, maksaa enemmän kuin koko autolla on arvoa. Liekö runko vääntynyt, onko syyläri kunnossa? Auton arvo lienee kunnossa 500 euron luokkaa?

Jonnekin amiksen autopuolelle, siellä laittavat suunnilleen osien hinnalla kuntoon. Näin ainakin 90-luvun lopulla onnistui. Siis jos tuota enää kannattaa laittaa kuntoon.
Oli ennen kolaria mint-kunnossa. Olen toinen omistaja, mummoni osti tuon tuliuutena ja autolla ajettu karvan päälle 150tkm. Ennen kolaria hinta oli yllättävän korkea, samanlaisia myytiin noin 3000€ hintaa ja yli. Syyläri ainakin vuotaa, muuta en konehuoneen puolelta osaa sanoa, paitsi, että sillä pystyi ajamaan vielä (piti saada parkkiruutuun). Runko tuskin on vääntynyt, koska tavarat autossa ei edes lennelleet ja vastapuolen autoon ei tullut jälkeäkään.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oli ennen kolaria mint-kunnossa. Olen toinen omistaja, mummoni osti tuon tuliuutena ja autolla ajettu karvan päälle 150tkm. Ennen kolaria hinta oli yllättävän korkea, samanlaisia myytiin noin 3000€ hintaa ja yli. Syyläri ainakin vuotaa, muuta en konehuoneen puolelta osaa sanoa, paitsi, että sillä pystyi ajamaan vielä (piti saada parkkiruutuun). Runko tuskin on vääntynyt, koska tavarat autossa ei edes lennelleet ja vastapuolen autoon ei tullut jälkeäkään.
Onpa vähän ajettu. Tunnearvokin tuohon vielä päälle. Vaikea paikka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy