Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 231
  • 68 331

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Varmaan oli aika homma putsata lapsen jäännökset mäestä. Helpommalla olisi tosiaan päässyt, jos olisi ollut ratti.
No on täällä jutut, vähän turhan makaaberi ajatus minusta mutta...
Se oli vain sellainen paikallaan (parkissa) nököttävä, lumisempia aikoja odottava linko. Eikä sitä ollut edes keskelle mäkeä jätetty vaan se oli alapihalla mutta mäki nyt antoi niin hyvät vauhdit että pihalle asti päädyttiin. Ja onneksi lapsi törmäsi vain seinään eikä sujahtanut sisään koska siellä olisi voinut oikeasti sattua kun on teräviä osia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä hieman enemmän tuolla Ylä-Malmin puolella bostailen, mutta tänään tässä Ala-Malmin torilla. Ihmeellinen friikkisirkus menossa. Joku sanoi että joku cosplayjuttu tossa Malmitalossa. En mä noista anime/manga-jutuista ymmärrä, vähän siitä furrytouhusta kylläkin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on syömisketjussa mainitsemani sapuskat uunissa. Sen jälkeen kun esivalmisteluksi irrotin koipireisistä lihat ei tarvinnutkaan tehdä mitään noita tylsiä hommia kun tytär hoiti. Maustamisessa toki neuvoin, mutta muutenhan ruuat valmistuu kuin itsestään. Vielä kun tuo nuorempi vähän kasvaisi, että ylettäisi kunnolla joka puolelle keittiössä niin voisi ottaa tavaksi, että tytöt tekee ruuan ja iskä hankkii viikonlopun herkut (toki olen hankkinut tähänkin asti).

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on syömisketjussa mainitsemani sapuskat uunissa. Sen jälkeen kun esivalmisteluksi irrotin koipireisistä lihat ei tarvinnutkaan tehdä mitään noita tylsiä hommia kun tytär hoiti. Maustamisessa toki neuvoin, mutta muutenhan ruuat valmistuu kuin itsestään. Vielä kun tuo nuorempi vähän kasvaisi, että ylettäisi kunnolla joka puolelle keittiössä niin voisi ottaa tavaksi, että tytöt tekee ruuan ja iskä hankkii viikonlopun herkut (toki olen hankkinut tähänkin asti).
Ennen tämän teki Bansku.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sinne THL:lään pääsee töihin. Mä oon alan ammattilainen. Äsken katsoin uutiset. Tosin vasta säätiedotuksen kohdalla tajusin. Viime kesänäkin pari kertaa Aamu-TV:n kun en ylettynyt kaukosäätimeen ja yön oli ollut päällä. Tai saattoi olla talvikin. En katsonut almanakkaa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En klikkaa Löylyhuonetta kuin korkeintaan vahingossa, niin en mene nytkään tarkistamaan, mutta pitääkö tosiaan paikkansa, että kukaan ei ole kirjoittanut sinne pian kuuteen tuntiin? Päässyt varmaan häkää saunaan. Voi. mikä. harmi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En klikkaa Löylyhuonetta kuin korkeintaan vahingossa, niin en mene nytkään tarkistamaan, mutta pitääkö tosiaan paikkansa, että kukaan ei ole kirjoittanut sinne pian kuuteen tuntiin? Päässyt varmaan häkää saunaan. Voi. mikä. harmi.

Lauvantailöylyt heitetty jo.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Onhan Krista Pärmäkoski aika kuuma, mutta että Ruotsin Frida Karlssonin housut oli kuulemma syttyneet palamaan sen jälkeen kun Krista oli auttanut Friidaa paleltumien kanssa.

Mycket sensuell.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omikronit tuloo. Euroopasta jonkun auton takakontissa kuin Tompurin ja Tiisanojan mömmöt. Kohta se on menoa.

Olympialaisille saa heittää hyvästit. Tuskin nähdään. Hyvä jos kansiareenan avajaiset ehditään nähdä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pidätte kaikki mua paskana, onneksi mun tytär ei pidä. Mun onni. Ja joo ihan kaikki ei pidä mua paskana. Ne jotka pitää on jo mut blokannnut.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Miten sinne THL:lään pääsee töihin. Mä oon alan ammattilainen. Äsken katsoin uutiset. Tosin vasta säätiedotuksen kohdalla tajusin. Viime kesänäkin pari kertaa Aamu-TV:n kun en ylettynyt kaukosäätimeen ja yön oli ollut päällä. Tai saattoi olla talvikin. En katsonut almanakkaa.

Ota piikki, tai siis neljä. Sitten olet parempi ihminen.

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nykyajan hyvä puoli on siinä että kun haluaa lähteä jonnekin lyhyellä varoitusajalla, niin se onnistuu kätevästi. Vielä eilen illalla ei ollut lippua, hotellia tai junaa. Mutta nyt on ja pääsen fiilistelemään Tampereen uuden areenan tunnelmaa paikan päälle lauantaina.

Nick Neim

Jäsen
Nykyajan hyvä puoli on siinä että kun haluaa lähteä jonnekin lyhyellä varoitusajalla, niin se onnistuu kätevästi. Vielä eilen illalla ei ollut lippua, hotellia tai junaa. Mutta nyt on ja pääsen fiilistelemään Tampereen uuden areenan tunnelmaa paikan päälle lauantaina.
Humble brag -ketjuun nämä, jos hotellin ja oman junan ostamisen saa kuulostamaan noin arkipäiväiseltä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen varmaan hengaillut liikaa veljen (tai ystävien) lasten kanssa koska olen taas nuhassa. No parannellaan tässä nyt rauhassa etäviikolla tätä ja pysytellään kotosalla. Niisk, niisk ja atshii...

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikäläinen lukee dekkareita ja odotukset olivat kovat uuteen Koskinen-tv-sarjaan.
Kirjat sijoittuvat Tampereelle, mutta sarjassa kaikki näyttelijät on niin stadia ja esim. intohimoista Ilvesfani Kaatiota esittää jokuvitun jonjongeitel, joka ei liene käynytkään Tampereella.

Vittu!

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onhan tämä Veijosen toinen Vares aikamoista paskaa, mutta Björkmanin Tienvieri on kyllä ikoninen hahmo. Huikea suoritus.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on kieltämättä hassua että vaikka on nyt sairauslomalla ja tulee vietettyä paljon aikaa kotona niin nyt tuntuu saavan kuitenkin vähemmän aikaan kotonakin kuin työvuorojen jälkeen. Vaikka kyllä minun olisi sairauslomalla nyt ihan mahdollista vähän touhuta kotona, kun ei ole kuitenkaan sairauksia ja vammoja jotka tämän täysin estäisivätkään.

En tiedä onko se aloittaminen sitten se vaikea rasti. Työpäivinä on pakko lähteä liikkeelle töiden takia ja kun on vauhtiin päässyt niin kotona sitten samalla vauhdilla tiskaa, siivoaa, pesee jääkaapin ja semmoista. Nyt sairauslomalla sitä mielellään vain sitten lorvailee kun se on muutenkin kerran mahdollista. Ihan esimerkkinä tästä se että työelämässä ollessani siivosin tai vähintään imuroin asuntoni kerran arkena ja kerran viikonloppuna,.nyt tuo tahti on hädin tuskin kerran viikossa.

No ei tässä muuten hätää ole mutta tiskiä on kertynyt taas iso määrä ja ei olisi pahitteeksi pestä vaikka se jääkaappikin. Tuumasta toimeen pitäisi ryhtyä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Voisi varmaan mennä ihmettelyketjuun tai ketjuun jossa asiat ei avaudu, mutta pistetääs tänne kun tässä on kysymystäkin ilmassa:

Monissa sarjoissa tai leffoissa on siinä alkutunnarin aikana näyttelijöiden nimiä mutta siinä ei sitten sen tarkemmin eritellä kuka näyttelee ketäkin. Silti monessa sarjassa tai leffassa on joku yksittäinen hahmo kenen näyttelijän kohdalla lukee myös se esitettävä hahmo, esim. Bondeissa on ollut "Ralph Fiennes as M" tai nyt kun Smallvilleä katso niin lukee "John Schneider as Jonathan Kent". Muiden kohdalla ei ole muuta kuin hahmon näkyessä pelkkä näyttelijän nimi.

Miksi siis jonkun yksittäisen hahmon kohdalla tehdään näin että lukee sekä näyttelijä että esitettävä hahmo? Emmätajuu.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kävin tänään veljen lasten kanssa jäällä kun se nyt kestää tavan ihmisen. Tehtiin rantaan pieni luistelujää (liitteessä alku) ja lapset siinä luisteli ja lämäsi vähän kiekkoa. Yhden lapsen mielestä minun olisi pitänyt hakea luistimet kotoani. Sanoin että en todellakaan kun olin tullut heille jo kävellen. Ihan liikaa olisi mennyt aikaa hakea luistimet. Taisin kyllä luvata perjantaina tulla luistinten kanssa heille... Ja vähän pelata kiekkoa.

Liitteet

• -5850505129948722891_121.jpg
    -5850505129948722891_121.jpg
    77,5 KB · kertaa luettu: 78

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miksi siis jonkun yksittäisen hahmon kohdalla tehdään näin että lukee sekä näyttelijä että esitettävä hahmo? Emmätajuu.
Halutaan korostaa, että JUURI TÄMÄ näyttelijä on tässä elokuvassa tai sarjassa. Yksi klassikkoesimerkki on Melrose Placen Heather Locklear, joka oli koko ajan "Special Guest Star", vaikka vakikalustoon kuuluikin.

M:n rooli onkin muuten mielenkiintoinen, sillä neljästä näyttelijästä Robert Brown ei saanut rooliaan alkuteksteihin. Törkeää tönimistä!

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs mitäs? Että tällaista. Mua pyydettiin pelaamaan pesäpalloa tänään. Sekä pyyntö, että itse peli tapahtu(i)vat tänään.
Kannattaako mennä?

Ei kannata, siellähän on jo pimeääkin. Vittumaista olla pimeällä ulkokentällä kopparina tai siepparina. Mailan kalahduksesta päättelee, että nyt muuten saattaa olla laakapallo tulossa kovaa kohti. Mutta ei osaa päättää laittaisiko räpsänsä pään vai munien eteen.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei kannata, siellähän on jo pimeääkin. Vittumaista olla pimeällä ulkokentällä kopparina tai siepparina. Mailan kalahduksesta päättelee, että nyt muuten saattaa olla laakapallo tulossa kovaa kohti. Mutta ei osaa päättää laittaisiko räpsänsä pään vai munien eteen.

Toisaalta sisäpelissä voi tulla hyviä onnistumisia, kunhan osuu palloon eikä lukkariin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy