Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 379 692
  • 66 968

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin veljen lasten kanssa laskemassa mäkeä. Pirun hyvin luisti kun sulahtanut lumi (loska) oli jäätynyt. Luisti kyllä vähän liiankin hyvin ja yksi lapsi törmäsi pulkalla suoraan lumilinkoon. Vanhempi lapsi totesi että olisi pitänyt olla Stiga niin olisi voinut kääntää rattia ja väistää.

Varmaan oli aika homma putsata lapsen jäännökset mäestä. Helpommalla olisi tosiaan päässyt, jos olisi ollut ratti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen viime viikkoina miettinyt aiheellisestikin paljon nykyistä ja tulevaa elämän tilannettani. Enkä puhu tulevalla edes mitään viiden vuoden suunnitelmia vaan ihan sitä missä olen ja mitä teen vaikka ihan vain ensi vuoden alussa. Nykyinen työsopimukseni kun päättyy tämän vuoden viimeinen päivä.

Jotain valon pilkahdusta ja lihaa spekulointieni ympärille sain tänään ihan äskettäin kun sain Whats upiin tämän vuoden kahta viimeistä ja ensi vuoden ensimmäistä viikkoa koskevan työvuorolistan. Tuossa listassa ainakin minulle on merkitty työvuoroja ensi vuoden ensimmäisellekin viikolle. Jotain toivoa herättävää, pientä ajatusta tuosta kai voi jo päätellä sillä käsittääkseni viralliseen työvuorolistaan ei merkitä työvuoroja kuin työntekijöille joilla on voimassa oleva työsopimus? Tai tuskin minulle olisi merkitty ensi vuodelle työvuoroja jos en kuuluisi tulevan vuoden suunnitelmiin.

Ei nyt kannata vielä liikaa minun innostua ja ilakoida kun en vielä mitään varmaksi tiedä miten asiat ovat. Vaikka kysyin kyllä varmistusta tuolle asialle saamatta siihen ainakaan vielä vastausta. Ja kun tilanteeni tällä hetkellä on tämä. Pahimmillaan kuitenkin lääkärikin jo heitti kysymyksen ilmoille että onko minusta enää edes koko keittiöalalle.

Eli yhä, pienin askelin eteenpäin. Mutta kyllähän se vähän toivoa lisää tuo jos jotain varmaa alkaa hahmottumaan ensi vuodellekin. Ja oli siinä työvuorolistassa nyt sitten kaksi muutakin huomionarvoista asiaa eli tilanteestani johtuen joulu ja uusi vuosi ovat nyt minulla molemmat lopulta vapaina.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pysyisit sinäkin vaan pois sieltä. Mitä sieltä luulet löytäväsi? Pannaan moiset veden kivilleheittämistilat.

En minä siellä käynyt. Näin vain kun oli siinä kohonneimpana. Kyllä on taas ajojahti! Taidat saada kohta pennalttia! Soitin jo Jatkoajan hallituksen puhelinvastaajaan että minua kiusataan. Faksin lähetin perään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Porrastetaankohan taas jouluruokailu kodeissa, kuten viime jouluna neuvottiin?

Ei, koska nyt tulee Eteläisestä Afrikasta niin Superhypertarttuvatappava muunnos, niin tulee VAHVA JA VAKAVA SUOSITUS, että kaikkien tulee viettää joulu yksin pimeässä, tuijottaen jämäkästi vain seinää.

Kukaan ei saa tavata ketään, vaan kaikki yli yhden ihmisen kokoontumiset tullaan vahvoin suosituksin kieltämään. Yhteydenpito muihin on sallittu vain sähköisiä laitteita käyttäen ja niissäkin noudatettava suurta varovaisuutta ettei Korona pääse tarttumaan.

HUOM!!! Viesti saattaa sisältää ripauksen sarkasmia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Varmaan oli aika homma putsata lapsen jäännökset mäestä. Helpommalla olisi tosiaan päässyt, jos olisi ollut ratti.
No on täällä jutut, vähän turhan makaaberi ajatus minusta mutta...
Se oli vain sellainen paikallaan (parkissa) nököttävä, lumisempia aikoja odottava linko. Eikä sitä ollut edes keskelle mäkeä jätetty vaan se oli alapihalla mutta mäki nyt antoi niin hyvät vauhdit että pihalle asti päädyttiin. Ja onneksi lapsi törmäsi vain seinään eikä sujahtanut sisään koska siellä olisi voinut oikeasti sattua kun on teräviä osia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä hieman enemmän tuolla Ylä-Malmin puolella bostailen, mutta tänään tässä Ala-Malmin torilla. Ihmeellinen friikkisirkus menossa. Joku sanoi että joku cosplayjuttu tossa Malmitalossa. En mä noista anime/manga-jutuista ymmärrä, vähän siitä furrytouhusta kylläkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on syömisketjussa mainitsemani sapuskat uunissa. Sen jälkeen kun esivalmisteluksi irrotin koipireisistä lihat ei tarvinnutkaan tehdä mitään noita tylsiä hommia kun tytär hoiti. Maustamisessa toki neuvoin, mutta muutenhan ruuat valmistuu kuin itsestään. Vielä kun tuo nuorempi vähän kasvaisi, että ylettäisi kunnolla joka puolelle keittiössä niin voisi ottaa tavaksi, että tytöt tekee ruuan ja iskä hankkii viikonlopun herkut (toki olen hankkinut tähänkin asti).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on syömisketjussa mainitsemani sapuskat uunissa. Sen jälkeen kun esivalmisteluksi irrotin koipireisistä lihat ei tarvinnutkaan tehdä mitään noita tylsiä hommia kun tytär hoiti. Maustamisessa toki neuvoin, mutta muutenhan ruuat valmistuu kuin itsestään. Vielä kun tuo nuorempi vähän kasvaisi, että ylettäisi kunnolla joka puolelle keittiössä niin voisi ottaa tavaksi, että tytöt tekee ruuan ja iskä hankkii viikonlopun herkut (toki olen hankkinut tähänkin asti).
Ennen tämän teki Bansku.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sinne THL:lään pääsee töihin. Mä oon alan ammattilainen. Äsken katsoin uutiset. Tosin vasta säätiedotuksen kohdalla tajusin. Viime kesänäkin pari kertaa Aamu-TV:n kun en ylettynyt kaukosäätimeen ja yön oli ollut päällä. Tai saattoi olla talvikin. En katsonut almanakkaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En klikkaa Löylyhuonetta kuin korkeintaan vahingossa, niin en mene nytkään tarkistamaan, mutta pitääkö tosiaan paikkansa, että kukaan ei ole kirjoittanut sinne pian kuuteen tuntiin? Päässyt varmaan häkää saunaan. Voi. mikä. harmi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En klikkaa Löylyhuonetta kuin korkeintaan vahingossa, niin en mene nytkään tarkistamaan, mutta pitääkö tosiaan paikkansa, että kukaan ei ole kirjoittanut sinne pian kuuteen tuntiin? Päässyt varmaan häkää saunaan. Voi. mikä. harmi.

Lauvantailöylyt heitetty jo.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Onhan Krista Pärmäkoski aika kuuma, mutta että Ruotsin Frida Karlssonin housut oli kuulemma syttyneet palamaan sen jälkeen kun Krista oli auttanut Friidaa paleltumien kanssa.

Mycket sensuell.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omikronit tuloo. Euroopasta jonkun auton takakontissa kuin Tompurin ja Tiisanojan mömmöt. Kohta se on menoa.

Olympialaisille saa heittää hyvästit. Tuskin nähdään. Hyvä jos kansiareenan avajaiset ehditään nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pidätte kaikki mua paskana, onneksi mun tytär ei pidä. Mun onni. Ja joo ihan kaikki ei pidä mua paskana. Ne jotka pitää on jo mut blokannnut.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Miten sinne THL:lään pääsee töihin. Mä oon alan ammattilainen. Äsken katsoin uutiset. Tosin vasta säätiedotuksen kohdalla tajusin. Viime kesänäkin pari kertaa Aamu-TV:n kun en ylettynyt kaukosäätimeen ja yön oli ollut päällä. Tai saattoi olla talvikin. En katsonut almanakkaa.

Ota piikki, tai siis neljä. Sitten olet parempi ihminen.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nykyajan hyvä puoli on siinä että kun haluaa lähteä jonnekin lyhyellä varoitusajalla, niin se onnistuu kätevästi. Vielä eilen illalla ei ollut lippua, hotellia tai junaa. Mutta nyt on ja pääsen fiilistelemään Tampereen uuden areenan tunnelmaa paikan päälle lauantaina.
 

Nick Neim

Jäsen
Nykyajan hyvä puoli on siinä että kun haluaa lähteä jonnekin lyhyellä varoitusajalla, niin se onnistuu kätevästi. Vielä eilen illalla ei ollut lippua, hotellia tai junaa. Mutta nyt on ja pääsen fiilistelemään Tampereen uuden areenan tunnelmaa paikan päälle lauantaina.
Humble brag -ketjuun nämä, jos hotellin ja oman junan ostamisen saa kuulostamaan noin arkipäiväiseltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen varmaan hengaillut liikaa veljen (tai ystävien) lasten kanssa koska olen taas nuhassa. No parannellaan tässä nyt rauhassa etäviikolla tätä ja pysytellään kotosalla. Niisk, niisk ja atshii...
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meikäläinen lukee dekkareita ja odotukset olivat kovat uuteen Koskinen-tv-sarjaan.
Kirjat sijoittuvat Tampereelle, mutta sarjassa kaikki näyttelijät on niin stadia ja esim. intohimoista Ilvesfani Kaatiota esittää jokuvitun jonjongeitel, joka ei liene käynytkään Tampereella.

Vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös