Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 447
  • 66 865

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä pakkasta 21,2 astetta. Ikkunoihinkin on tullut jääkukkia. Ei tällä kännykällä mitään hyviä kuvia saa mutta tulipahan vähän kokeiltua (ks. liite) kun niin kuvia tykkään liitellä.
 

Liitteet

  • IMG_20220110_091256_HDR.jpg
    IMG_20220110_091256_HDR.jpg
    183,9 KB · kertaa luettu: 70

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin aina kuvitellut että nimi Gaylord on ihan keksittyä ja leffakamaa.

Ei se ole, tuli yhteistyökumppanin uudelta tyypiltä mailia. Jätkän nimi on ihan oikeasti Gaylord.
Sukunimi ei sentään ole Focker.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Olin aina kuvitellut että nimi Gaylord on ihan keksittyä ja leffakamaa.

Ei se ole, tuli yhteistyökumppanin uudelta tyypiltä mailia. Jätkän nimi on ihan oikeasti Gaylord.
Sukunimi ei sentään ole Focker.

Nashvillen kotihalli oli Gaylord Entertainment Center 1999-2007.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nashvillen kotihalli oli Gaylord Entertainment Center 1999-2007.
Ah, legendaarinen Homoloordin Viihdytyskeskus.

Edit: ja vetti ei muuta kuin maistraattiin puhelua ja nimi vaihtoon.

Itse asiassa ota kerralla Gaylord Entertainment Center. Tai hetkinen, kannattaa ehkä vaalia juuriaan.

Gaylord Entertainment Center-Hiltunen (ihan vaan esimerkkinä).
 
Viimeksi muokattu:

Jumo86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, JYP, NHL
Ärsyttää se kun ei osaa hinnoitella oikein tuotetta myyntiin toriin, kun kyselyitä tuli liikaa ja olisi saanut enemmänkin rahaa. Kunpa en olisi ekalle myynyt ja jäänyt noutoa odottamaan luvatusti..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.
Piti oikein ruveta miettimään omia vastaavia paikkoja:
- pohjoisin: Oulu, torinranta
- eteläisin: Turku, Ruissalon nokka
- itäisin: Imatran ohi 6-tietä
- läntisin: Rauman ohi 8-tietä
 

Glove

Jäsen
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.

PIstetäänpä omatkin, vaikka aika tylsä lista tulikin.
- Pohjoisin: Tornio
- Eteläsin:Rodos
- Itäisin: Rodos
- Läntisin: Tornio
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.
Minäkin kun muut.
- pohjoisin: Vimpeli
- eteläisin: Rodos
- itäisin: Rodos
- läntisin: Vimpeli
Hieno lista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nashvillen kotihalli oli Gaylord Entertainment Center 1999-2007.
Tuota tuli naurettua NHL pelejä pelatessa. Joskus jossain Pro Hockey lehdessä oli kuva jostain Nashvillen pelaajasta jäällä, niin että taustalla näkyi Gay, mutta lord jäi kokonaan pois. Kyllä meillä oli hauskaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vietin koko viime vuoden pääkaupunkiseudulla suunnilleen 20 kilometrin säteellä Rautatientorilta. Ainoa pitempi matka, jonka tein, suuntautui Lahteen. Se oli samalla itäisin paikka, johon matkasin. Läntisin puolestaan oli Westend.
Omat setit 2021:
- pohjoisin: Töysä tie nro 18 Tuurin kyläkaupan lähellä
- eteläisin: Porkkalanniemi
- itäisin: Luukkaansalmen silta Lappeenrannassa
- läntisin: Rauman keskusta
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuosta Lahden reissusta vielä sen verran, että se ajoittui kesäkuuhun ja menomatkalla kyydissä taisi olla kymmenkunta matkustajaa. Paluumatkalla olin ainoa matkustaja, vaikka kello oli neljä iltapäivällä.

Sääliksi käy kaukolinjojen kuskeja (ja monia muita, joita korona on koskettanut).
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa, no jos muut niin minäkin vuonna 2021:

- Pohjoisin: Ruokolahti/Imatra
- Itäisin: Ras al Khaimah Arabiemiraatit
- Eteläisin: Dubai
- Läntisin: Toledo, Ohio
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täähän on helppo:

Pohjoisin: Joensuu
Itäisin: Joensuu
Eteläisin: Dallas
Läntisin: Dallas

Olen mä muuallakin käynyt, mutta tuossa nuo äärimmäiset.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui tässä samalla, että Parikkala on aavistuksen pohjoisempana kuin Pori. Eli samalla pohjoisin ja itäisin paikka. Rauma ja Tallinna sitten puuttuvat ilmansuunnat.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pohjoisin: Rovaniemi (tarkemmin Muurola)
Itäisin: Tohmajärvi (tarkemmin Uusi-Värtsilä)
Eteläisin: Tallinnan satama
Läntisin: Masku (tarkemmin Louhisaari)

Idästä ja etelästä en mene sanomaan, mutta ainakin pohjoisempana ja lännempänä tulee käytyä tänä vuonna lähes satavarmasti.
 
Säätiedotus: Nyt myöskin Etelä-Karjalassa on kylmää. Kun minä katsoin mittaria, se näytti -24 ja ennen minun katsomisiani oli ollut jopa -27. Vuosi sitten tammikuun aikana rikki meni se maaginen -30 astetta, mutta meneekö tänä vuonna? Parin päivän päästä plussalla, väittävät.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Säätiedotus: Nyt myöskin Etelä-Karjalassa on kylmää. Kun minä katsoin mittaria, se näytti -24 ja ennen minun katsomisiani oli ollut jopa -27. Vuosi sitten tammikuun aikana rikki meni se maaginen -30 astetta, mutta meneekö tänä vuonna? Parin päivän päästä plussalla, väittävät.
Tuohan on kesäkeli. Joulupäivänä teiltä vajaa 40km koiliseen näytti mittari -28. Ja piti huvikseen tarkastaa myös ilmatieteenlaitoksen virallinen mittausasema Parikkalan puolelta niin kylmin havainto joulupäivältä on -28,9.
 

Glove

Jäsen
Olipa kiinalaisten kanassa tällä kertaa reilusti enemmän potkua kuin yleensä. VIeläkin polttelee suuta vaikka lopetin syömisen jo 10 min sitten.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipa kiinalaisten kanassa tällä kertaa reilusti enemmän potkua kuin yleensä. VIeläkin polttelee suuta vaikka lopetin syömisen jo 10 min sitten.
Viimeistään huomenna poltteleekin sitten jotain ihan muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös