Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Siperian karhu Aleksandr Karelin on päivälleen minun ikäiseni, senkin rääpäle.
Tomi Mäki, ime meisseliä
Ei liity yhteenkään keskustelijaan: HAISTAKAA VITTU
Ei liity yhteenkään keskustelijaan: HAISTAKAA VITTU
Tomi Mäki, ime meisseliä
Brian Rafalski on kaksi päivää nuorempi kuin minä, ja jo eläkkeellä. Eikä ole edes manne. Kateeksi käy.Siperian karhu Aleksandr Karelin on päivälleen minun ikäiseni, senkin rääpäle.
Hyi vittu mikä laitataklaus. SIKA!
Missä on taklattavan vastuu??!!
Taklaus oli puhdas. Luistimet nousivat jäästä vasta taklauksen jo osuttua ja kaiken lisäksi kaveri päätti kyykistyä. Paskaa tsägää.
Ps: Tuomari kusi housuun ja näytti ulosajoa vasta kun jätkä jäi tajuttomana jäälle makaamaan. Ensin ei edes käsi noussut. Pitäisi viheltää teosta eikä lopputuloksestä. Oikeusmurha.
NHL:ssä tapeltaisiin, vittu. Scott Stevensin 10 kovinta taklausta pyöris haudoissaan, jos ne olis kuolleet.
Kyllä tuon eilisen aggren ulossaaminen helpotti oloa kummasti tuollakin tavalla. Ja vaikken sitä erityisesti kohdistanut kehenkään, niin silti GaDa loukkaantui siitä. Tämän vuoksi tämä päivä meneekin GaDalta anteeksi pyytäessä: anteeksi.Tuo kannattaa heittää suoraan kohteeseen koska helpottaa varmasti enemmän kuin tänne johonkin marginaaliketjuun asian ulostaa.
Mulla on kuset housuissa. Ja paskat.
Taskussa. En tiedä kenen.Hukkasin lompakkoni jonnekin. Antakaa vihjeitä, missä se voisi olla.
Taskussa. En tiedä kenen.