Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 306
  • 66 863

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Olin aikoinaan työharjoittelussa eräässä terveyspalveluita tarjoavassa yrityksessä täällä Stadissa. Siellä törmäsin toistaiseksi ainoan kerran elämässäni ihmiseen, jonka syntymäaika oli päivälleen sama kuin minulla. Jopa vuosi ja kuukausi osuivat kohdilleen. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

Mulla on entinen lukiokaveri syntyny täsmälleen samana päivänä. Se asia selvis kun kerroin lääkärin jollekkin virkailijalle syntymäaikani ja se tarjos lukiokaverin nimeä. Kukaan vähänkään kuuluisa ei oo syntyny samana päivänä, eikä sillä päivämäärällä mitään merkittävää tapahtunu.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Sukunimelläni varustettuja ihmisiä on n.200 ja etunimeni on varsin yleinen 70-luvun etunimi. On olemassa toinen saman etunimen omaava mies, jolla on sama sukunimi ja ei ole minulle sukua (tai ainakin todella etäistä sellaista). Hän on syntynyt saman päivänä kuin minä, mutta vuotta myöhemmin. Mainittakoon, että keskimmäinen nimeni on Kalervo ja hänen keskimmäinen nimensä on Kalevi.
Aikanaan hain Yliopistolle ja sain kirjeen, jossa pahoiteltiin etten päässyt sisään. Kirjeeseen oli liimatty pääsykoepisteeni ja henkilötietoni. Ihmettelin tason nousua sillä sain yli 20 pst. enemmän kuin edellisen vuoden sisäänpääsyraja oli. No kävi ilmi että kaimani oli saanut onnittelukirjeen Yliopistoon pääsystä, mutta hänen pisteensä eivät riittäneetkään. Varmaan ratkiriemukasta, kun asia selvisi hänelle.
Toki hän pääsi sitten lukemaan vuotta myöhemmin, eri ainetta. Muuten mukava kaveri mitä olen saanut kuulla, mutta kuulemma puoluekannaltaan vihreä. Nyt asia ei ole enää ongelma, koska en Suomessa asustele...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siperian karhu Aleksandr Karelin on päivälleen minun ikäiseni, senkin rääpäle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei liity yhteenkään keskustelijaan: HAISTAKAA VITTU

Tuo kannattaa heittää suoraan kohteeseen koska helpottaa varmasti enemmän kuin tänne johonkin marginaaliketjuun asian ulostaa.
 

Masentaja

Jäsen
Olen aikoinaan, hyvin kauan sitten seurustellut tytön kanssa jolla oli täysin sama syntymäpäivä kuin minulla. Tuo "suhde" ei kyllä kauan kestänyt mutta syntymäpäivä ei ollut syy :D
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Missä on taklattavan vastuu??!!

Taklaus oli puhdas. Luistimet nousivat jäästä vasta taklauksen jo osuttua ja kaiken lisäksi kaveri päätti kyykistyä. Paskaa tsägää.

Ps: Tuomari kusi housuun ja näytti ulosajoa vasta kun jätkä jäi tajuttomana jäälle makaamaan. Ensin ei edes käsi noussut. Pitäisi viheltää teosta eikä lopputuloksestä. Oikeusmurha.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL:ssä tapeltaisiin, vittu. Scott Stevensin 10 kovinta taklausta pyöris haudoissaan, jos ne olis kuolleet.
 

d2uce

Jäsen
Taklaus oli puhdas. Luistimet nousivat jäästä vasta taklauksen jo osuttua ja kaiken lisäksi kaveri päätti kyykistyä. Paskaa tsägää.

Ps: Tuomari kusi housuun ja näytti ulosajoa vasta kun jätkä jäi tajuttomana jäälle makaamaan. Ensin ei edes käsi noussut. Pitäisi viheltää teosta eikä lopputuloksestä. Oikeusmurha.

On väärin syyttää tuomaria siitä, jos sarjan säännöt antavat ainoaksi vaihtoehdoksi ulosajon, kun taklattava loukkaantuu tilanteessa. Änäristä mallia, lopetetaan se b-pistealoituksissa pilkkiminen ja huomioidaan taklattavan vastuu!

Paikkakuntalaiset näyttivät jälleen tasonsa huutamalla ämmää keskisormi pystyssä kun spagettipolvista taklattua talutettiin pukukoppikäytävälle. Paikallista kiekkokulttuuria?
 

Ralph

Jäsen
Hei, huomenta Suomi, hyvin pyyhkii. Vaikken ole vessassa käynytkään.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Tuo kannattaa heittää suoraan kohteeseen koska helpottaa varmasti enemmän kuin tänne johonkin marginaaliketjuun asian ulostaa.
Kyllä tuon eilisen aggren ulossaaminen helpotti oloa kummasti tuollakin tavalla. Ja vaikken sitä erityisesti kohdistanut kehenkään, niin silti GaDa loukkaantui siitä. Tämän vuoksi tämä päivä meneekin GaDalta anteeksi pyytäessä: anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kiva huomata, että viihdyn kuntopyörän selässä. Polvea täytyy yrittää kuntouttaa kestämään vielä seuraavat kymmenen vuotta. Kuntopyörää suositeltiin ja nyt on tullut poljettua. Puolen tunnin seteissä tulee päivittäin poljettua rauhalliseen tahtiin noin 13 km reilun 250 kalorin kulutuksella. Lisäksi peliuran loppuessa pitänee painon ja kunnon hyvässä kuosissa.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Blues ja Schwartz sopimukseen

Aika hämäävä otsikko oli tuossa jatkiksen etusivulla. Mutta ei se ollutkaan tämä meidän Marekki kyseessä tällä kertaa vaan joku neverheard kiekkoilija.
 

Ralph

Jäsen
Hukkasin lompakkoni jonnekin. Antakaa vihjeitä, missä se voisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös