Työskenteleehän Lukkokin joka toisessa pelissä muualla kuin Raumalla. Wanna go?Ei, vaan tuo kaverihan työskentelee Helsingissä, joten tuo tilannehan on ihan sama kuin Lukon pelaajilla että voitto tulee vasta kun lähtee pois Lukosta.
Työskenteleehän Lukkokin joka toisessa pelissä muualla kuin Raumalla. Wanna go?Ei, vaan tuo kaverihan työskentelee Helsingissä, joten tuo tilannehan on ihan sama kuin Lukon pelaajilla että voitto tulee vasta kun lähtee pois Lukosta.
Ostinpa rouvalle ruusun naistenpäivän kunniaksi. Kovasti yllättyi hän. Ilmeisesti olen aiemmin onnistunut missaamaan tämän merkkipäivän.
Mä toivotin vaimolle aamulla hyvää naistenpäivää (sarkastisesti) ja sain vastaukseksi : "haista vittu" (jonka tiesinkin sieltä tulevan).
Meillä kun emäntä ei lämpene näille tekopirteille ja väkisin keksityille ystävän päville ja naisten päiville varsinkaan kun ne eivät ole meillä alkuperäisessä muodossa esillä.
Ja eikös naisten päivä ole joka päivä...äijät?
Hyvä päivä saada varmaa toosaa helpolla ja pienellä vaivalla. Jopa persettä.
Me ujommat sanomme: "On aika"Toinen hyvä keino saada pillua on loihea lause: "Nyt pannaan".
Me ujommat sanomme: "On aika"
"nukun tän yön ilman housuja"
Aika vahva sama tähän. Lisäksi leivoin, siivosin ja aion tehdä vielä ruuankin, tosin leivon, siivoan ja teen ruokaa muutenkin, mutta kukkia en yleensä ostele. Tuskin olisin ostanut nytkään, jollen olisi ollut vapaalla ja jollei oltaisi vastikään menty naimisiin. Saas nähdä mitä rouva on mieltä, kun töistä kotiin saapuu.. Yleensä en ole tainnut edes "onnitella".No en minäkään näille mitenkään lämpene. Ajattelin laittaa "merkkipäivän" lainausmerkkeihin, mutta jätin laittamatta. Totta kun puhutaan, niin taisi olla tasan ensimmäinen kerta kun huomioin naistenpäivän muutoin kuin sanallisesti. Mutta joillekin naisille nämä ovat kai aika tärkeitä juttuja. Yllätin itsenikin ostamalla kukkasen rakkaalleni.
Hei nää on mielestäni hyviä vinkkejä naiselle...tai miehelle välittää se tieto, että on valmis paritteluun. Hyvin hienovaraista ja järkevää. Pojot näistä!
Toinen hyvä keino saada pillua on loihea lause: "Nyt pannaan".
"Katos mun palleja. Eikö ne sinustakin näytä jo kookospähkinän kokoisilta?""nukun tän yön ilman housuja"
Mä toivotin vaimolle aamulla hyvää naistenpäivää (sarkastisesti) ja sain vastaukseksi : "haista vittu" (jonka tiesinkin sieltä tulevan).
Ne loput 364.Koska muuten on miesten päivä?
Ne loput 364.
Eli heti huomennako saa taas sanoa, että: "Haistapa kuule Jortikka. Tai itseasiassa maista."?
Not.
Kuuntelin aamulla vahingossa hetken Suomipopin aamua. Hunksi Esko kertoi kenellä on tänään syntymäpäivät. Oli harvinaisen hyvin faktat hallussa kun Eskon mukaan yksi päivän sankareista on Iron Maidenin laulaja Clive Burr, joka ei tosin laula bändissä enää kun alkuperänen laulaja tuli takasin.
Ei tainnu mennä ihan putkeen. Clive Burr on entinen Maiden rumpali, alkuperänen laulaja on Paul Di'Anno, joka ei oo koskaan tullu takasin bandiin.
Palstan Halos-vihaajat varmaan hermostuvat, mutta olipa minun mielestäni hyvä ja rento esiintyminen Presidentti Haloselta Hjalliksen Kanssa -ohjelmassa.
Hei nää on mielestäni hyviä vinkkejä naiselle...tai miehelle välittää se tieto, että on valmis paritteluun. Hyvin hienovaraista ja järkevää. Pojot näistä!