Kappas olipa minullakin vähiten sopivana ehdokkaana siellä. Aika kultaa tämä yksi vastaus.Tampereella.
Kappas olipa minullakin vähiten sopivana ehdokkaana siellä. Aika kultaa tämä yksi vastaus.Tampereella.
Mulla on sahana McCulloch, joka itse asiassa on nykyisin Husqvarnan konsernia. Tiedä sitten, kuinka se näkyy sahan valmistuksessa, mutta riski ja luotettava on ollut meidän käytössä, joka ei tietenkään mitään ammattikäyttöä ole. Arvostan silti sahan tehoa, hyvää käynnistyvyyttä sekä käsiteltävyyttä ja turvallisuutta mm. puiden karsimisessa.Husqvarna se pitää olla. Opin tämän sedältäni joka oli sentään metsuri (myös metsätalousyrittäjä)... Joten meillä on Husqvarna ruohonleikkuri, moottorisaha ja raivaussaha... (sekä housut, takki, saappaat ja kypärä).
...
@vilperi Todennäköisesti sinun ei tarvitse hakea mitään väliaikaista henkkaria, jos sinulla on se vanha yhä tallessa. Ks. lisää täältä.
Vanha henkkari ei käy matkustusasiakirjana tai vahvaa tunnistautumista (esim. verkkopankkitunnusten hakeminen) vaativissa tilanteissa, mutta useimmissa muissa tapauksissa se voidaan hyväksyä, jos siitä se henkilö on yhä todennettavissa.
Tuohan oli jossain MM-kisoissa ihan kisabiisinä. Jäi soimaan päähän ja muistaakseni kaikkia vitutti tuo biisi.Mulla on näköjään mennyt täysin ohi Teflon Brothersin biisi Kendo Anthem. Kiva kun joku laulaa lätkästäkin.
Mulla on näköjään mennyt täysin ohi Teflon Brothersin biisi Kendo Anthem. Kiva kun joku laulaa lätkästäkin.
Olen pohtinut, milloin valittaisiin kisabiisiksi kunnon rokkia. Enkä tarkoita mitään Teräsbetonia, vaan vaikka jotain Amorphiksen Kalevala-teemaista tykitystä. Suomi pärjäsi jälleen Euroviisuissa rokilla, joten miksi pitää kaivella esiin kaiken maailman Roope Salmisia tai JVG:tä, kun tarjolla olisi laatumusaa? Itsessäni viralliset Leijona-kappaleet aiheuttavat ärsytystä joka vuosi. Kunpa soisi joskus edes Stam1na, tai vaikka Viikate, Kotiteollisuus, jotka mestarillisesti ammentavat musiikkiinsa perisuomalaista sielunmaisemaa.Tuohan oli jossain MM-kisoissa ihan kisabiisinä. Jäi soimaan päähän ja muistaakseni kaikkia vitutti tuo biisi.
FG on varmasti monelle eräänlainen salainen pahe, josta eivät kehtaa myöntää nauttivansa. Itselleni se on sellaista absoluuttista, absurdia aivot narikkaan -viihdettä (Simpsonien tapaan), joka jostain syystä toimii, varsinkin ekoilla kausilla. Olen myös tsiigaillut Netflixistä hiukan vastaavantyylistä, tosin astetta sairaampaa sarjaa Paradise PD, johon verrattuna Family Guy tuntuu välillä pyhäkouluretkeltä. Tuo sarja kokee tosin totaalisen nosediven jo kakkoskaudella, joten en varauksettomasti suosittele.Family Guy. Olen ollut koukussa, en edes muista kuinka kauan. Joka päivä, melkein, tulee katsottua ainakin pari jaksoa. Nyt on jo neljäs kierros menossa ja olen 17.tuotantokaudella. Eli kesän jälkeen alkaa viides kierros. Alkuun en tykännyt siitä vauvasta, Stewiestä yhtään, kun se oli jotenkin niin irrallinen hahmo, mutta onhan se sanavalmis ja varsin kekseliäs kaveri. Turhan Peter keskeiseksi sarja vaan mennyt ja ensimmäiset 10 kautta mielestäni parhaimmat, kun kavereillakin ole enemmän roolia. Family Guy voittaa kaikenmaailman konsolipelit tai pyöräilyn ajanvietteenä 100-0.
Tuosta Paradise PD:stä avasin ketjun pyynnöstä. Tosiaan FG on sen rinnalla pyhäkouluretki.FG on varmasti monelle eräänlainen salainen pahe, josta eivät kehtaa myöntää nauttivansa. Itselleni se on sellaista absoluuttista, absurdia aivot narikkaan -viihdettä (Simpsonien tapaan), joka jostain syystä toimii, varsinkin ekoilla kausilla. Olen myös tsiigaillut Netflixistä hiukan vastaavantyylistä, tosin astetta sairaampaa sarjaa Paradise PD, johon verrattuna Family Guy tuntuu välillä pyhäkouluretkeltä. Tuo sarja kokee tosin totaalisen nosediven jo kakkoskaudella, joten en varauksettomasti suosittele.
Joutuuko illan ottelussa kannattamaan Venäjää, jotta Ruotsin tie jatkoon vaikeutuisi? Voi olla kuitenkin liian paha rasti kannattaa rybyjä. Menköön siis Ruotsi jatkoon.
Ruohosipuli on hyvää sinällään... Maistuu hyvin myös keitoissa.
Sama homma, huomasin että oli ehdolla kun oli vähiten sopiva ehdokas. Harmillisesti osaa Marcon vastauksista oli sensuroitu, joten jäi ehkä kaikista parhaat helmet lukematta.
Sain ensimmäisellä magneetin, kello samassa kädessä mennyt täysin sekaisin vaikka on automaatti, viisarit pyörii väärään suuntaan eikä sitä tahdo saada ranteesta pois. 5g taitaa tulla toisella kierroksella.Nyt on rokotus hankittu. 5g tuli hankittua jo aiemmin. Mitenköhän tässä nyt sitten käy.
Ps. Osaako joku sanoa tuleeko ne magneetti ekassa rokotusannoksessa vai vasta toisessa? Vastarannan nosturit huojuvat uhkaavasti.