Tasan nolla.Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Tasan nolla.Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Ohan noita. Noi vitun päiväkirjaketjut kiinnostaa aivan saatanan tavalla. Ja varmaan joku 50 musiikkiketjua. Mulla on kyrpä aivan kivenä kun joku tekstaa että mitä musiikkia se nyt kuuntelee. Jesus Ristus ja vitun ikenet...Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Onneksi siellä ei ole hampaita, voisi tietyt aktiviteetit olla aika kivuliaita.ja vitun ikenet...
Mitä tarkoitat? Onhan suussakin hampaat, mutta ei suuhun paneminen ole yhtään kivuliasta.Onneksi siellä ei ole hampaita, voisi tietyt aktiviteetit olla aika kivuliaita.
Kävely on parasta, mitä mies voi tehdä ilman housuja.Tuli käveltyä. Hyvä frendi mukana, haukuttiin poliitikot, kehuttiin toisiamme. Terassillekin pysähdys kirkkaalle (vissyä).
Nyt sopii ottaa rennosti tän illan.
Sehän riippuu ihan siitä suun omistajasta.Mitä tarkoitat? Onhan suussakin hampaat, mutta ei suuhun paneminen ole yhtään kivuliasta.
Mitä tarkoitat? Onhan suussakin hampaat, mutta ei suuhun paneminen ole yhtään kivuliasta.
Omakohtaista kokemusta hampaista ja voin sanoa että oli kivuliasta. Ns. ottava osapuoli ei hoksannut suojata purukalustoa huulillaan vaan muutaman liikkeen ajan oli hampaat jyrsimässä. Panen tämän kokemattomuuden piikkiin.Sehän riippuu ihan siitä suun omistajasta.
Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Se on taitolaji, tuokin.Omakohtaista kokemusta hampaista ja voin sanoa että oli kivuliasta.Panen tämän kokemattomuuden piikkiin.
Se on taitolaji, tuokin.
Miksi olisi yhtään? Sama kuin käyttäjien ignore.
Löylyhuone. Siis jos tuon turhuuksien vänkäyspuolen vain voisi piilottaaMontako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
114Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Jos on kerran hylännyt sen Whatsappin uuden tietosuojahomman pyytääkö ohjelma sitä uudestaan vai pitääkö jotenkin manuaalisesti
Jees, äitimuori sen kertaalleen hylännyt "palatakseen myöhemmin tarkemmin siihen" ja nyt paniikissa kun deadline.Voi pyytää tai olla pyytämättä. Jos ei pyydä niin:
Asetukset -> Tili -> Kaksivaiheinen tunnistus