Hiukan varmaan tällä hetkellä ylimääräistä aikaa kun olen alkanut osallistumaan noihin Facebookissa kiertäviin haasteisiin. Yhden jopa keksin itse ja laitoin tänään aluille. Saa nähdä tarttuuko tuohon täkyyn kukaan.
Eli tässä keksimässäni haasteessa ajatellaan nyt sitten täysin käänteisesti kuin siinä jo läpi käymässäni haasteessa. Siinä viime viikolla läpi pyörittäneessäni haasteessahan valittiin jääkiekkoilijoita jotka ovat vaikuttaneet rakkauteeni lajia kohtaan. Jo silloin mietin että heittäisin mukaan jonkun pelaajan joka on lähinnä vihastuttanut ja aiheuttanut syvääkin vitutusta, tämän valinnan olisin tehnyt siksi että voihan siihen rakkauteen vaikuttaa myös käänteisesti. Mutta siitä sitten syntyi idea pyörittää läpi vielä tuon haasteen varjohaaste! Heh.
Eli tässä varjohaasteessa ajatellaan nyt sitten täysin käänteisesti ja valitaan listalle pelaajia jotka ovat etenkin vihastuttaneet ja aiheuttaneet surua, kyyneliä ja vitutusta. Ensimmäinen valintani oli Pavel Bure, kaiki täällä nyt varmaan tietää sen syynkin eli 5 maalia siinä yhdessä välieräpelissä.
Toinen haaste mihin olen tällä viikolla osallistunut on haaste jossa valitaan urheilijoita jotka ovat vaikuttaneet kiinnostukseen/rakkauteen urheilua kohtaan. Ja tässä haasteessa en noteeraa ollenkaan jääkiekkoilijoita koska niille oli omat haasteensa.
Onhan näitä mielenkiintoista miettiä ja muistella. Siksi näihin nyt osallistunkin ja varmaan siksi että nyt vapailla tuota aikaa on. Saa nähdä miten haasteiden käy kun menen taas huomenna töihin. Tarkoituksenani ei ole niinkään näyttää ja esitellä omaa urheilutietämystä. Ja eihän näissä missään haasteessa tosiaan haeta niitä absoluuttisesti parhaimpia jääkiekkoilijoita/ urheilijoita ja sekin saa näkyä listauksissa että milloin on jääkiekkoa/urheilua alkanut seuraamaan. Esimerkiksi varmaan Matti Nykänenkin jää omasta listauksesta ulkopuolelle koska hänen huipulla ollessaan en vielä urheilua itse läheskään niin paljoa seurannut. Koska olin silloin vielä pieni lapsi.
Joo, viimeistä vapaapäiväähän tässä muuten vietellään tästä tämän kertaisesta vapaaputkesta. Tämänkertainen vapaaputki olikin aika pitkä eli sisälsi jopa viisi vapaata. Nyt se sitten alkaa olemaan ohi. Kiva tosin palata töihinkin ja on mukavaa että on ylipäänsä töitä. Tänään olen lähinnä katsellut eri sarjoja eli Teho-osastoa ja Korpelan kujanjuoksua.
Kummatkin sarjoista on suurimmaksi osaksi mennyt minulta ohi silloin kun ne telkkarista alunperin tuli. Tai siitä nyt ei ole edes pitkää aikaa kun Korpelan kujanjuoksu televisiosta tuli mutta jostain syystä en sitä silloin katsellut. Nyt sitten katselen.