Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 190
  • 68 293
K

Kiekkokatsoja

"Miehen uhkailuun veitsellä syynä oli yksinkertaisesti suivaantuminen toisen asiakkaan maskittomuudesta."

On vissiin ihan normaalia että kuljetaan kaupassa keklu taskussa...? Eiku vittu, parempikin ketju vissiin löytyis...

Ite oon kyllä toistaseksi saanu kulkea ihan rauhassa kauppareisut ilman kuonokoppaakin.
Varo ettet ole se seuraava tyyppi, jonka maskittomasta kauppakäynnistä uutisoidaan.
No on kyllä kieltämättä outoa, että kaupassakin väkivallan uhkaa. Vaikea on myöskin tietää, että kuinka moni kuljettaa "kättäpidempää" mukanaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Otetaanpas urheiluaiheinen knoppitietokysymys:

Mitä yhteistä on Miikka ja Marko Kiprusoffin NHL-urilla?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän harmittaa kun tuo pääsiäislauantai on arkipäivä ja kuluttaa yhden lomapäivän, mutta onneksi saa huomisen vielä lomailla eikä ole kuin kolmipäiväinen työviikko.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän harmittaa kun tuo pääsiäislauantai on arkipäivä ja kuluttaa yhden lomapäivän, mutta onneksi saa huomisen vielä lomailla eikä ole kuin kolmipäiväinen työviikko.
Tasan ei käy onnenlahjat. Valtiolla pääsiäislauantai on joku pyhäpäivien väliin osuva päivä ja siitäkin saa pyhätunnit. Muutenkaan valtiolla lauantai ei oo enää vähään aikaan ollu ns. lomaa kuluttava lomapäivä, mutta muistaakseni vanhempainvapaalla lauantaitkin lasketaan vapaata kuluttaviks päiviks.
Mukavaa oli olla lähes koko pääsiäinen duunissa, kun oli hyvin rauhallista ja sai rauhassa hoitaa juttuja, joita arkipäivänä ei ehdi hoitamaan.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Otetaas seuraava urheilukysymys, tämä on kyllä helppo:

Mitä yhteistä on Matti Nykäsellä ja Tapio Rautavaaralla?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Otetaas seuraava urheilukysymys, tämä on kyllä helppo:

Mitä yhteistä on Matti Nykäsellä ja Tapio Rautavaaralla?

Molemmat ovat myyneet laulamalla kultaa ja ottaneet olympialaisissa kultaa?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Maksalaatikko, siis tämä kaupan einesversio on itselleni semmoinen on/off tuote. Erehdyin pitkästä aikaa ostamaan pakastimeen pari hätävaraksi ne syötyäni tossa vkl aion huomisella kauppareissulla ostaa lisää. Mikrotettuna ei toimi ollenkaan, mutta voi ja pannu jossa rapsakaksi paistettuna vähän liiankin hyvää. Työkaveri vetää noita kylmänä suoraan rovesta

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Miehen uhkailuun veitsellä syynä oli yksinkertaisesti suivaantuminen toisen asiakkaan maskittomuudesta."

On vissiin ihan normaalia että kuljetaan kaupassa keklu taskussa...?

Kai vissiin Pohjanmaalla ja Lapissa on ainakin ihan normaalia, että tuppiroska on vyöllä aina. Oli sitten käymässä kaupassa, kirkossa tai bordellissa (Lapissa nuo hoidetaan samalla reissulla, kun välimatkat on pitkät).

Itse asiassa varmaan tuolla leveyspiirin 65 pohjoispuolella pidetään vähän outona tyyppinä, jos on ilman teräasetta ostoksilla. Pahimmassa tapauksessa saattaa joku suivaantua toisen asiakkaan puukottomuudesta ja alkaa huitoa maskilla?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olisi ainesta ihan omalle ketjulle:
"HC iisoppi - koti ja kasvimaa ding dong titityy bang bang stories"
Ei ne moderaattorit vissiin tykkää jos oman ketjun tekee... Muistakaa mitä kävi @KariOksaselle... oma ketju tungettiin tänne.

No joo...Olen minä "oman ketjun" perustamista miettinyt niin ei tarvisi tähän ketjuun spämmätä jokaista itänyttä kasvia. Työnimenä on ollut "Pidetään puutarha kunnossa" ;-). Sellaista puutarhan ja kasvimaan hoitoon liittyvää ketjua... Olen yrittänyt tutkia joko sellaista löytyisi täältä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Täällä palstalla on kolmentasoista väkeä. Ylimmällä tasolla myyttiset HCH ja Rööri, joilla on käytännössä oma alue. Seuraavalla tasolla aikamme suuria nimimerkkejä, kuten muun muassa @Kari Oksanen, yllekirjoittanut (mobiilissa, työpöytänäkymällä sivuunkirjoittanut) ja @Uleåborgir. Alimmalla tasolla ovat sitten kaikki ne, joilla omaa ketjua ei ole.

Oikeastaan näiden palstaluokkien alapuolelle kuuluvat sitten vielä ketjunavauskiellossa olevat, joille nouseminen hierarkiassa on käytännössä mahdotonta. Toki karnevaalien aikaan he saattavat päästä hetkeksi kuninkaan vaatteisiin niin sanotuksi varjomoderaattoriksi.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ne moderaattorit vissiin tykkää jos oman ketjun tekee... Muistakaa mitä kävi @KariOksaselle... oma ketju tungettiin tänne.

No joo...Olen minä "oman ketjun" perustamista miettinyt niin ei tarvisi tähän ketjuun spämmätä jokaista itänyttä kasvia. Työnimenä on ollut "Pidetään puutarha kunnossa" ;-). Sellaista puutarhan ja kasvimaan hoitoon liittyvää ketjua... Olen yrittänyt tutkia joko sellaista löytyisi täältä.

Jos Ike Kanerva seurais tätä palstaa, (en tiedä, vaikka seuraiskin) niin olis varmaan vakioseuraaja.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hiukan varmaan tällä hetkellä ylimääräistä aikaa kun olen alkanut osallistumaan noihin Facebookissa kiertäviin haasteisiin. Yhden jopa keksin itse ja laitoin tänään aluille. Saa nähdä tarttuuko tuohon täkyyn kukaan.

Eli tässä keksimässäni haasteessa ajatellaan nyt sitten täysin käänteisesti kuin siinä jo läpi käymässäni haasteessa. Siinä viime viikolla läpi pyörittäneessäni haasteessahan valittiin jääkiekkoilijoita jotka ovat vaikuttaneet rakkauteeni lajia kohtaan. Jo silloin mietin että heittäisin mukaan jonkun pelaajan joka on lähinnä vihastuttanut ja aiheuttanut syvääkin vitutusta, tämän valinnan olisin tehnyt siksi että voihan siihen rakkauteen vaikuttaa myös käänteisesti. Mutta siitä sitten syntyi idea pyörittää läpi vielä tuon haasteen varjohaaste! Heh.

Eli tässä varjohaasteessa ajatellaan nyt sitten täysin käänteisesti ja valitaan listalle pelaajia jotka ovat etenkin vihastuttaneet ja aiheuttaneet surua, kyyneliä ja vitutusta. Ensimmäinen valintani oli Pavel Bure, kaiki täällä nyt varmaan tietää sen syynkin eli 5 maalia siinä yhdessä välieräpelissä.

Toinen haaste mihin olen tällä viikolla osallistunut on haaste jossa valitaan urheilijoita jotka ovat vaikuttaneet kiinnostukseen/rakkauteen urheilua kohtaan. Ja tässä haasteessa en noteeraa ollenkaan jääkiekkoilijoita koska niille oli omat haasteensa.

Onhan näitä mielenkiintoista miettiä ja muistella. Siksi näihin nyt osallistunkin ja varmaan siksi että nyt vapailla tuota aikaa on. Saa nähdä miten haasteiden käy kun menen taas huomenna töihin. Tarkoituksenani ei ole niinkään näyttää ja esitellä omaa urheilutietämystä. Ja eihän näissä missään haasteessa tosiaan haeta niitä absoluuttisesti parhaimpia jääkiekkoilijoita/ urheilijoita ja sekin saa näkyä listauksissa että milloin on jääkiekkoa/urheilua alkanut seuraamaan. Esimerkiksi varmaan Matti Nykänenkin jää omasta listauksesta ulkopuolelle koska hänen huipulla ollessaan en vielä urheilua itse läheskään niin paljoa seurannut. Koska olin silloin vielä pieni lapsi.

Joo, viimeistä vapaapäiväähän tässä muuten vietellään tästä tämän kertaisesta vapaaputkesta. Tämänkertainen vapaaputki olikin aika pitkä eli sisälsi jopa viisi vapaata. Nyt se sitten alkaa olemaan ohi. Kiva tosin palata töihinkin ja on mukavaa että on ylipäänsä töitä. Tänään olen lähinnä katsellut eri sarjoja eli Teho-osastoa ja Korpelan kujanjuoksua.

Kummatkin sarjoista on suurimmaksi osaksi mennyt minulta ohi silloin kun ne telkkarista alunperin tuli. Tai siitä nyt ei ole edes pitkää aikaa kun Korpelan kujanjuoksu televisiosta tuli mutta jostain syystä en sitä silloin katsellut. Nyt sitten katselen.

Glove

Jäsen
Älkää sitten valittako jos mun juttujen taso laskee. Viimenenkin viisaudenhammas poistettiin niin kai se äo laski samalla ainakin 20 pykälää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älkää sitten valittako jos mun juttujen taso laskee. Viimenenkin viisaudenhammas poistettiin niin kai se äo laski samalla ainakin 20 pykälää.
Jos nyt ihmettelette että minkä takia se Johnny puhuu kuin Ruuneperi, saa kansan valtaansa paremmin kuin Hitler, naiset rakastumaan itseensä kuin Casanova ja on muutenkin ylväs ja kaikilta tunnettu, johtuu siitä että mulla on visurit tallella.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tässä koko päivän ihmetellyt kun Kinder Maxi-munasta tuli yllätyksenä Teräsmiehen auto? Mitä minä muistelen lapsuudesta kun enemmänkin Teräsmies-sarjakuviakin luin niin ei Teräsmiehellä ollut autoa? Eikö tuo lähinnä lennellyt?

Onko minulta mennyt jotain ohi tai olenko jotain unohtanut? Tai muuta vastaavaa? Onko Teräsmiehellä käytössään myös auto Batmanin tavoin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy