Tai hän ainakin kuvittelee niin... Vähän raskas tyyppi kaikkine syyttelyineen. Sorry vaan... siltä minusta tuntuu.Czescku.Taitaa.Olla.Jatkoaika.
Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Tai hän ainakin kuvittelee niin... Vähän raskas tyyppi kaikkine syyttelyineen. Sorry vaan... siltä minusta tuntuu.Czescku.Taitaa.Olla.Jatkoaika.
Minäkin tunnustan suoltaneeni tänne vapaalle puolelle etenkin 2018-2019 välisenä aikana monen mielestä varmasti kohtuu hämmentävääkin stooria, ihan selvinpäin jopa. Sydän saattoi kyllä olla niitä viestejä kirjoittaessa aika humalassa, mutta kuningas alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. En vain oikein ajatellut kovin selkeästi tai rationaalisesti tuolloin.Hassuksi mennyt osittain tämä Jatkoaika.
Minä julkaisin muutama vuosi sitten täällä lehtijutun itsestäni, josta olin täysin tunnistettavissa, kun siinä nimeni mainittiin. En saanut tuolloin aiheesta ainuttakaan yksityisviestiä, eikä minusta lähetty levittämään mihinkään mitään juttuja, tietääkseni.
Kaikenlaista paskaa on tänne tullut varsinkin alkuaikoina kirjoiteltua, mutta ei näköjään tarpeeksi paskaa, jotta mitään kohuja olisin saanut aikaiseksi.
Suurimmaksi osaksi tää touhuhan on ihan itsestä kiinni. Peili on välillä mainio kaveri.
Hyvä kirjoitus. Ihan tulee omat nettimokat mieleen ja häpeää tunnen yhä muistaessani niitä aikoja. Tosin on sitä mokailtu myöhemminkin. Ei sillä. Enkä kovin ylpeä ole siitäkään, miten kirjoittelin kun Breeze oli ihastunut.Niin, sen mä vaan halusin sanoa että mokaaminen on normaalia. Kaikki me teemme tässä elämässä asioita joista emme ole jälkikäteen ylpeitä.
Mulle tuli heti mieleen @Ulos T. @TuleeEnnenaikaisesti !Palstalta on löytynyt vuosien varrella ainakin nimimerkki @Blackie ja nimimerkki @Lawless, mitä muita etunimi-sukunimi-yhdistelmiä tai muuten järkevästi yhdistyviä täällä mahtaa olla?
Jotain hyvää sentään tässä koronatilanteessa. Kenties päästään eroon muutamasta Jääkiekkoliiton selänpesijästä ja nuuskaajasta. Toki on siellä Jääkiekkoliitossa varmasti niitä hyviä ja tunnollisia työntekijöitä. Aika raskaalta organisaatiolta kyllä kuulostaa, jos on 70 päätoimista työntekijää. Siihen kun lisätään osapäiväiset ja vapaaehtoistyöntekijät, niin ollaan jo aika isoissa lukemissa. Toki eivät irtisanomiset ole koskaan kivoja. Mutta jotain järkeä olisi kiva saada Jääkiekkoliiton toimintaan. Hyvät vuodet ovat nyt ohi kenties pidemmäksikin aikaa.Suomen Jääkiekkoliitto aloittaa yt-neuvottelut. Liitossa on yli 70 päätoimista työntekijää eli tuosta voi vähän laskeskella millaiset palkkakulut on vuositasolla.
Tietyllä lailla luontevan parin muodostavat ainakin @Nahkasohva ja @Sohvakiekkoilija.
Käyttäjän @Ulos T. pariksi käy mainiosti myös @Pekka Kaukalo.Mulle tuli heti mieleen @Ulos T. @TuleeEnnenaikaisesti !
Ainakin sisaralukset @Scharnhorst ja @Gneisenau seilaavat palstalla.
Tuo on ikävä tilanne etenkin jos on housut vielä jalassa. Mutta taitaa olla niitä juttuja mitkä tapahtuu ringissä ja siellä tuo on arkipäivää.Mulle tuli heti mieleen @Ulos T. @TuleeEnnenaikaisesti !
Näin pitkän linjan jatkishönönä tämä valaistui mulle oitis. Ajattelin kirjoittaessani tuota syvällä rakkaudella ja sympatialla @pettter iä.Tuo on ikävä tilanne etenkin jos on housut vielä jalassa. Mutta taitaa olla niitä juttuja mitkä tapahtuu ringissä ja siellä tuo on arkipäivää.
@Ville (@-Ville-) @ValoHaaste kaikille, joilla on liikaa aikaa (minulla nyt noin 12 minuuttia), tai oikeastaan todella paljon liikaa aikaa, tai oikeastaan vain halu käyttää sitä tarpeettomaan. Uskon silti, että joku tarttuu.
Palstalta on löytynyt vuosien varrella ainakin nimimerkki @Blackie ja nimimerkki @Lawless, mitä muita etunimi-sukunimi-yhdistelmiä tai muuten järkevästi yhdistyviä täällä mahtaa olla?
Jos tuo oli invapaikka niin kyseessä lienee tällöin ollut ns. pussihousuinen kaukovaara.Viime viikolla kauppareissulla huomasin että tuohon lähikaupan eteen tienvarteen oli ajettu sellainen Kari Kaukovaara -mallin Mitsubishi Pajero. Sellainen sininen mikä oli sarjan loppuvaiheessa. Oli ajettu vielä rouheasti vastakarvaan, toki nykyäänhän se on sallittua mutta oli tuo silti aika tyylikkäästi karautettu.
Olikohan se ihka aito Kari Kaukovaara joka sen siihen oli ajanut? Mitä epäilee Metsolat-kerhon jäsen @CuJo#31 ?
Ei sentään invapaikka, tuossa ei itse asiassa varsinaisia invapaikkoja olekaan kun pysäköinti on sallittu max 30 minuuttia. En muuten huomannut katsoa oliko parkkikiekkoa, siitähän se olisi varmaan selvinnyt. Eli jos parkkikiekko olisi puuttunut niin satavarmasti siellä olisi Kari Kaukovaara ollut ratin takana.Jos kyseessä oli invapaikka niin kyseessä lienee tällöin ns. pussihousuinen kaukovaara.
Komiaa joka tapauksessa! Eihän noita enää ihan joka päivä vastaan tule.
Kari on ihan paperia Panuun verrattuna. MEi sentään invapaikka, tuossa ei itse asiassa varsinaisia invapaikkoja olekaan kun pysäköinti on sallittu max 30 minuuttia. En muuten huomannut katsoa oliko parkkikiekkoa, siitähän se olisi varmaan selvinnyt. Eli jos parkkikiekko olisi puuttunut niin satavarmasti siellä olisi Kari Kaukovaara ollut ratin takana.
@Johnny B. Goode sulla olis aamulla hommia.Johan se (perhanan) orava on ennättänyt nassuttumaan lintujen ruokia. En ole kyllä kaveria nähnyt mutta talipötkössä on selvät (nökö)hampaan jäljet ja siemenautomaattia on nakerrettu. Ei lintuset sellaiseen pysty.
Mökillä on talvisin laitettu lintujen tarjoilut roikkumaan rautalangalla näreistä tehtyjen kolmijalkojen varaan. Tämäkään ei ole oravia estänyt. Eivät pääse suoraan rautalankaa pitkin käsiksi linnunruokaan, mutta keinovalikoima ei rajoitu näin yksinkertaisiin temppuihin. Toisinaan onnistuvat hyppäämään ja tarttumaan kiinni ruokintavälineeseen (mikä lie tuollaisen häkin tarkempi nimitys). Yleensä tämä yritys johtaa erehdykseen ja tippumiseen.On se orava kyllä ollut aika epeli kun on onnistunut käymään minulta salaa paikalla.