Sä et vilperi lähde pelaamaan, muista se! Jos tulee mieli pelata, niin soita peliluuriin tai kirjoita vaikka ajatuksiasi tänne, mutta kolikkoakaan et pelaa!
En uskalla luvata mitään koska riippuvaisena henkilönä niitä repsahduksia voi vain tulla. Parhaani kuitenkin yritän että olisin pelaamatta. Se on iso tavoitteeni ja tarkoitukseni. En ehdoin tahdoin lähde kokeilemaan onneani pelien maailmaan mutta joskus ne houkutukset voivat olla liian isot... Parempi mennä päivä kerrallaan.
Jostain olin lukevinani kyllä että pienituloisten joukossa peliongelmat ovat yleisempiä kuin parempituloisten ja mutullakin sanoisin näin olevan. Ainakin itse alan olemaan jo ihan tyytyväinen omaan tulotasooni ja ei ole niin suurta hinkua pelata kuin aiemmin. Kun joskus tuloni olivat todella pienet ja olin tyytymätön tilanteeseen, silloin houkutus pelatakin oli kyllä isompi kun mukamas koitti saada lisätuloja.
No, parempi mennä päivä kerrallaan. Ja senkin olen oppinut että niitä hetkiä tulee kyllä kun tekee mieli pelata mutta vähän kuin rauhoittuu niin ne hetket menee melko nopeasti ohikin. Siitä syksyn vertaistukiryhmästä oli todella apua ja hyötyä minulle. Sain sen muutaman kuukauden peliputken poikki silloin ja sain sekä opin keinoja välttää ja hallita pelaamista.