Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 678
  • 68 308

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hitto että ysärin alussa purkkiryhmät oli hyviä, etenkin kun modeemilla (14 400) waretti parhaimpia pelejä. Ja anna armias kun äitimuori meni nostaa puhelimen niin mikä huuto alkoi kun Doom II:n lataus loppui. Ne ajat ei koskaan tule takaisin...ei koskaan!

Muistan, kun CS 6.5 päivitys tuli ja sitä sai ladata 56k modeemilla koko yön. Lopulta, kun aloin asentamaan niin siinä paketissa oli jotain vituillaan ja eihän se toiminut. Ei irronnut faijalta lupaa koittaa seuraavana yönä uudelleen :D

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Muistan, kun CS 6.5 päivitys tuli ja sitä sai ladata 56k modeemilla koko yön. Lopulta, kun aloin asentamaan niin siinä paketissa oli jotain vituillaan ja eihän se toiminut. Ei irronnut faijalta lupaa koittaa seuraavana yönä uudelleen :D

Joo just näin, öisin niitä tuli latailtua. Taisi olla vielä siihen maailman aikaan että yöaikaan oli halvempaa, vähän kuin yösähkö. Sitten oli joku softa mikä katkaisi aina ettei mennyt ns. "ylitunneille". Nykynuorisolle kun menet näistä puhumaan ja Netscapesta niin sut räkänauretaan ojaan. Tosin @Czescku :n tyttäret tykkäsi Amigan International Karate plussasta, ehkä nuorissa on sittenkin tulevaisuus!

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Discovery plussan saisi nyt tutustumistarjouksena eurolla kuukaudeksi. Nopeasti kun katsoin, niin en sieltä kyllä mitään katsottavaa löydä miksi tuon euron maksaisin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Discovery plussan saisi nyt tutustumistarjouksena eurolla kuukaudeksi. Nopeasti kun katsoin, niin en sieltä kyllä mitään katsottavaa löydä miksi tuon euron maksaisin.
Minä voisin vilkaista sitä Suomalaiset sarjamurhaajat- sarjaa. Muusta en kyllä tiedä kun en ole tarjontaan tutustunut.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä voisin vilkaista sitä Suomalaiset sarjamurhaajat- sarjaa. Muusta en kyllä tiedä kun en ole tarjontaan tutustunut.
Täällä on tuo Discovery+ . Aika vähän sielä on mitään erityisen kiinnostavaa. Noita rikosdokkareita ja sota/historia dokumenttejä katellu jonninverran. Tais mennä pari kuukautta ohi kun hokasin että ai niin, tommonenkin löytyy. 6,99€ /kk, niin saa mun puolesta olla vaikkei joka kk edes kattosi koko palvelua. Netflix, edellämainittu Discovery+ sekä Telian liigapassi riittää mulle vallan mainiosti. Areenassakin on usein ihan hyviä dokkareita ihan ilmaseksi. Ei tarvi paljoa ns. perustelkkaria katella.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli leivottua tänään muutama laskiaispulla. Tarkoituksella isokokoisia koska miellän että laskiaispullan pitää ollakin isokokoinen. Mahtuu sitten enemmän sitä kermavaahtoa sinne sisälle.

Hyvää terapiaa tuollainen leipominen. Saa puhtaasti ainakin vähäksi ajaksi muuta ajateltavaa. Litran taikinan tein ja poikkeuksellisesti tein maitoon taikinan. Laitoin myös pari kananmunaa taikinaan. Pullat onnistuivat silti hyvin ja laskiaispullakahvit maistuivat hyvältä tunnin saunavuoron jälkeen.

Liitteet

• IMG_20210213_152912_916.jpg
    IMG_20210213_152912_916.jpg
    95,1 KB · kertaa luettu: 87
  • IMG_20210213_152912_913.jpg
    IMG_20210213_152912_913.jpg
    74,9 KB · kertaa luettu: 100
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä katselin aikoinaan niin paljon tissikuvia netistä, että äiti suuttui saatanalallisesta puhelinlaskusta.
Minähän olen saanut verbaaliruntua vaimolta kun kattelen ihan jeesuksen vimmalla vieraita perseitä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen kavereiden kanssa istumassa iltaa kera asiaan kuuluvien juomien. Katsottiin SaiPan peli ja kivaa on. Pelin jälkeen illan isäntä halusi katsoa putousta. Ai vittu mitä paskaa tää ohjelma on. Onneksi enää parikymmentä minuuttia jäljellä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muulinkorva näyttää huonolta, lehdet ruskistuu. Olen ehkä tehnyt jotain väärin. Tai sitten hän ei tykkää elää patterin päällä. Lisää vettä vaan ja kohden kevättä ja uutta kasvua.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Muulinkorva näyttää huonolta, lehdet ruskistuu. Olen ehkä tehnyt jotain väärin. Tai sitten hän ei tykkää elää patterin päällä. Lisää vettä vaan ja kohden kevättä ja uutta kasvua.
Tänä talvena mun huonekasveista noin puolet kuoli. Mitään erilaista en ole tehnyt aikaisempiin vuosiin, mutta nyt ne päätti tehdä hurmaavan joukkoitsemurhan.

Glove

Jäsen
Tänä talvena mun huonekasveista noin puolet kuoli. Mitään erilaista en ole tehnyt aikaisempiin vuosiin, mutta nyt ne päätti tehdä hurmaavan joukkoitsemurhan.
Oletko varma ettei niistä henkiinjääneistä kasveista jouku kuulu vaikka Isisiin tai muuhun terrorijärjestöön ja tappanut ne muut kaavit, jotka ehkä olivat vääräuskoisia?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Täällä monikin puhuu siitä että joku asia on "oksettavaa", esim. Liigakeskusteluissa on oksettavia pelaajia tai se on oksettavaa kun iso seura ryöstökalastaa pelaajia. Onkohan nämä jotka näin mainitsevat käyneet useinkin oksentamassa?

Ja juu, itsekin maininnut. En ole tainnut kuitenkaan oksentaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi sitä ajattelu usein keskittyy niihin negatiivisiin ja ärsyttäviin asioihin? Minunkin elämäni on nyt helmikuussa todennäköisesti yhtä juhlaa vain ja jaksan miettiä silti enemmän niitä negatiivisia asioita ja purnata niistä? Onko ne negatiiviset ajatukset sitten niin voimakkaita että keräävät huomion?

No, jos tosiaan nyt keskittyy lähinnä niihin positiivisiin asioihin. Jonkun verran olen jo kirjoittanutkin näistä asioista tännekin mutta kertaus on opintojen äiti ja onhan sitä aihetta nyt hehkuttaakin, ilo pitää ottaa silloin irti kun siihen on aihetta.

Eli voi olla että tulee pidettyä ensi viikonloppuna yhden hengen alkoholittomat juhlat. En tiedä sitten kuinka paljon tuolla yhtälöllä saa vaan juhlan tuntua aikaan ja ehkä vieraitakin, lähimmäisiä kutsuisin paikalle jos ei olisi tätä koronavaaraa. Mutta nyt mennään yksin ja koitetaan vähän juhlistaa elämän eteenpäin menemistä.

Näiden juhlien ajankohta on vaan vielä vähän epäselvä. Tiistaina on kyllä palkkapäivä, tällöin pitäisi mennä viimeinen erä ulosottovelkoihin mutta sitä ei tiedä kuinka nopeasti tuo erän maksu näkyy noissa ulosottotiedoissa netissä. Juhlat pidän vasta sitten kun se lopullinen sinetti tulee, toki näin.

Juhlien aihe on tosiaan sitten aikanaan elämän eteenpäin meneminen. Juhlistan sitä kun elämä on ruvennut hymyilemään, minullekin. Helmikuussa tapahtuu kuitenkin kummatkin isot asiat, eli allekirjoitin uuden työsopimuksen ja ulosottovelat tulee kuitatuksi. Siinähän sitä on aihetta juhlaan.

Pöytään erilaisia herkkuja, ainakin täytekakku ja bebe-leivoksia. Pari alkoholitonta kuohuviinipulloa ostan Alkosta ja kahvit keitän. Musiikkia taustalle soimaan... Ja mieli iloiseksi.

Aika hyvä fiilis on. Toki odottavakin, odotan ensi viikkoa kun velat tulee kuitatuksi. Sellainen fiilis että joku muuri korpivaelluksen ja hyvän elämän välillä on murtumassa ja minäkin olen purjehtimassa onnen satamaan. Ääh, en oikein osaa kirjoittaa tunteitani sanoiksi. Mutta en ole sekoamassa silti vaan olen onnellinen ja ehkä innostunutkin.

Toki tätä innostuneisuuden fiilistä lisää taas tuo helkkarin upea jo keväinen ulkona vallitseva keli. Kevät keikkuen tulevi?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten tässä nyt sitten ehtii kaikki hernerokat, laskiaispullat, sydänleivokset ja ystävänpäiväkakut tekemään. Kiirettä pukkaa pienellä ihmisellä... ;-)

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä suosittelen kaikille että käy välillä duunissa. Se avartaa. Näkee miten ne elää. Tietää mitä se on. Edes kerran viiteen tai kymmeneen vuoteen. Hitto monta kuukautta meni että sain sosiaalisen elämän takaisin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään pääsin pelaamaan pitkästä aikaa biljardia. Koronakieltojen takia meitä kotikuntoutujia ei oltu päästetty aikoihin vierailemaan tuonne mielenterveyskuntoutujien asuinlaitokseen enkä ollut pelannut biljardia muuallakaan.

Pari viikkoa sitten tuo vierailukielto poistui niin että lauantain päiväkahveilla tuolla sai alkaa käymään. Viime viikonloppuna olin kuitenkin töissä mutta tänään sitten päiväkahveille pääsin. Laskiaisen takia kahvit oli kuitenkin nyt siirretty lauantailta sunnuntaille.

No, minähän olin juomassa kahvit tuolla tänään. Ja kahvien jälkeen pelasimme tutun pelikaverini kanssa pari erää biljardia. Hävisin kyllä pelit 1-3 mutta olipahan hauskaa pelata pitkän tauon jälkeen bilistä. Omat pelitaitoni taisivat olla vielä ruosteessa mutta pääasia että sai vihdoin pelata.

Olihan tuo biljardi kuitenkin iso osa elämääni muutaman vuoden ajan. Sitten tuli tämä melkein vuoden tauko. Eikä nytkään biljardia pääse pelaamaan varmaan kovin usein. Biljardin peluu oli varmaan yksi asioista mitä eniten olen kaivannut tänä aikana kun korona on pistänyt aktiviteetteja Ja tapaamisia tauolle. Oli erittäin kivaa päästä pelaamaan taas biljardia!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuten jo tuonne Vitutusketjuun kirjoitin, niin jyrkkä ei kaikelle ystävänpäiväpupuilulle.

Ei äijillä ole ystäviä, niillä on kavereita. Ja kaveripäivä on mikä tahansa päivä. Ei sitä kaveruutta tarvitse sen enempää alleviivata, se on sitä kun kokoonnutaan yhteen ottamaan olutta ja katsomaan lätkää. Tai sitten kokoonnutaan Jatkoaikaan spämmäämään. Jokainen tietää sen merkityksen ilman mitään pupuja ja sydämiä. Ugh.

Tällä avautumisella haluan toivottaa hyvää ystävänpäivää kaikille tuntemilleni ja tietämilleni jatkislaisille. Teissä on paljon hienoja tyyppejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy