Jaahas... Pitäisi lähteä koirien kanssa lenkille - ja toki lähdenkin. Sitä vaan, että lämpömittari näyttä rapiat -30 Celsius-astetta pakkasta. Mutta joo, vaatteillahan tuosta selviää eikä nuo "tytöt" kyllä palele vähääkään, kun ovat tässä aamun kähmässä ulkona käyneet ihailemassa kaunista aurinkoista aamua. Tietysti, voisi siirtää lenkkiä myöhemmäksi, jotta aurinko ehtisi lämmittää keliä pikkuisen siedettävämmäksi, mutta kun "tyttöjen" pitää päästä asioilleen näin aamusta ja se onnistuu parhaiten, kun saa ensin pikkuisen haistella yöllisten kulkijoiden jälkiä ja hölkätä kaverin kanssa, jotta "tavara" lähtee liikkeelle.
...siispä aamulenkille...
Edit:
Lenkki on heitetty ja asianmukaiset tarpeet suoritettu, minä tosin poikkeuksena - antaa vielä odottaa itseään.
Silmälasit ovat kyllä ikävä varuste tällaisilla pakkasilla ja ne joutuivatkin toppatakin taskuun jossain vaiheessa, kun läpinäkyvyys alkoi kiihtyvällä vauhdilla lähetä nollaa.
Btw - tuli tuossa lenkillä käppäillessä mieleen, kuinka sitä nuorena harjoittelijana olin töissä pari talvea ja toinen niistä sattui olemaan suht' kireä pakkasiltaan, lähes kolme viikkoa tammi-helmikuun vaihteessa jatkuvasti yli 30 asteen pakkasta. Olin ulkotöissä eikä mitään pakkasrajoja meillä ollut, joillakin kyllä oli, joten vaatetus piti olla kohdillaan, jottei paleltumia tullut. Ja kaikkeen tottuu, sillä kun yksi aamu sitten mittari näytti "vain" -18, sitä mietti vakavasti, mitä oikein panisi enää päälleen, kun on näin lauhaa....