Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 585
  • 66 731

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taas kerran nousi esille se ajatus että miehen lapsi muuttaisi meille. En tiedä mitä tuohon sanoisin. Äiti ei kyllä anna muuttaa mutta hän ei siitä yksin päätä. Tätä hommaa nyt on palloteltu pidempään. Kotona tuntuu olevan kiistoja mutta ei ne varmaan häviä tänne muuttamalla. Ystävät olisi kauempana, kulkeminen hankalampaa ja täällä on tylsää... Luulen että tilanne taas rauhoittuu kun suuttumus äitiä ja/tai isäpuolta kohtaan laskee ja tilanne normalisoituu.

Minkä ikäinen lapsi on? Sehän voisi tykästyä suhun, kun älyäisi lopulta, ettet olekaan hirvitys vaan ihan ihminen, kun eikö ollut tyttölapsi kyseessä.
 
K

Kiekkokatsoja

Rambo näyttää taas olevan telkussa väärinymmärretty. Jotenkin se sama tarina jälleen.
Lisäys. Joo ihan ok aikansa elokuva. Tai pieniä palasia nykysinkin ok. Tuossa sivusilmällä kattelin, liekkö 6 vai10 kerta
Lisäys2. No nelosen, mies ja alaston ase, on paremmin mun juttu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Rakastan tätä keskustelupalstaa: voin olla lähes järjiltäni, lähes samanmielinen ja yhtä kaikki täysin vailla mieltä, tosissani tai...no mitä vittua, Huuhkajat rulaa!!
 

444

Jäsen
Siinä on muuten kaverilla aika terävä "tästä kuvaamisesta on parempi tulla sitten herkkuja" -ilme.

Oma kämppikseni on opetellut tuon pirun hyvin. Joskus ikuistin muutaman kuvan ja se oli kaupan kautta kierros sitten.
Kuvasta voimme nähdä, kuinka hihna on jo purtu poikki ja kuvaajasta on kovaa vauhtia tulossa lounas.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Näistä hyvistä karkeita ollut puhetta täällä niin täytyy todeta että löytyi lähikaupasta jo viikko sitten ja ovat kyllä hyviä.

Mistä löysit!? Ei ollut ainakaan lillukan hyllyllä kun äsken kävin. Mietin että uskalataisiko SaiPan peliä katsoa tänään ja laittaa herralle viestiä. Hitto Lappeen ukot oli eilen täällä niin oli on vähän comme si comme ça...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
tajusin käyttää jalkoja ikään kuin pumppuna

Olen yksinkertainen mies. Kun näen "jalkoja ikään kuin pumppuna", hymähdän.

Odotan pysäytyskuvaa sekä "Scott Stevens Greatest Shits" -klippiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mistä löysit!? Ei ollut ainakaan lillukan hyllyllä kun äsken kävin. Mietin että uskalataisiko SaiPan peliä katsoa tänään ja laittaa herralle viestiä. Hitto Lappeen ukot oli eilen täällä niin oli on vähän comme si comme ça...
S-marketista löytyy, kuten myös myyrmannin cittarista. Ja uskaltaa :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin saanut eilen illalla viestiä Facebookin messengeriin että joku minulle täysin vieras ihminen vie minulta keskarin. Lähettäjän nimi ja kuva tässä myös hyvin tuntemattomia minulle. Pitääkö olla huolissaan? En ole ennen kuullutkaan näistä henkilöistä tai nähnyt kuvassa olevaa ihmistä. Ihmettelen hieman mutta luulenpa että viesti on tullut väärälle henkilölle?

Oikeastaan ainoa mahdollisuus on että olen silloin vuosina 2014-2015 eli ryyppyvuosinani suututtanut jonkun, lainannut joltain rahaa mutta en edes itse muista moista tapausta. Mutta aika epätodennäköistä tämäkin vaihtoehto on. Mitä se nyt sitten vuosien jälkeen tuollaista ja tuollaisella viestillä lähestyy minua?

Ja muuten, ne on ihan turhia luuloja että minä en liikkuisi tarpeeksi. En tiedä mutta välillä tuollaisiin luuloihin törmää. Ne on tehty kaiketi kehon muodostani päätellen kun olen kyllä läski. Mutta ongelmani ei ole enää ainakaan liikunnan vähyys vaan se että syön paljon ja jokseenkin epäterveellisesti.

Tälläkin viikolla kuitenkin liikuntaa takana yhteensä lähes kuusi tuntia. Eli viisi minuuttia vaille kuusi tuntia. Viikoittainen suositusmäärä liikuntaa taisi olla vain vähintään kuitenkin kaksi ja puoli tuntia?

No, nyt täytyy lopettaa tällä erää tämä kirjoittaminen ja mennä saunaan. Hyvää lauantaita vain kaikille!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
...hulluus on kokopäivä hommaa, maailmassa joka koko ajan muuttuu. Vaikka ympyrää mä kuljen vain, niin uskon silti hulluuteen... ja tosiaan kun nuo kaikki sanat jostain löytäisin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
...hulluus on kokopäivä hommaa, maailmassa joka koko ajan muuttuu. Vaikka ympyrää mä kuljen vain, niin uskon silti hulluuteen... ja tosiaan kun nuo kaikki sanat jostain löytäisin.

Hitto kun olisi hullu, tai ei kait hullu sitä itse tiedosta? Vai tiedostaako? Eilen käytiin Lappeen poikien kanssa syvällistä keskustelua onnesta, eihän sellaista ole edes olemassa, vai onko? Jos on, niin miten se määritellään? Täysin turha sana suomen kielessä. Tultiin lopputulokseen että onnellisuus on perseestä, elämä ei kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saattaapi olla, että muistin ihan itse sanat.

Paha Uskonto - Hulluus

On kello taskussa, se kulkee tyhjää.
Kasvot valkoiset, tunteen peittää.
Hulluus,
On totaalista mielenrauhaa.
Ei oo mitään välii, miltä näyttää ulospäin,
On takuuvarma laite, sen unessa mä näin.

Mutta hulluus, on kokopäivä hommaa,
Maailmassa joka koko ajan muuttuu,
Vaikka ympyrää mä kuljen vain,
Niin uskon silti hulluuteen.

On taulu seinällä, jossa lapsi itkee.
Rakastelen yksin, vaikka mieli ei tee.
Hulluus,
On totaalista mielenrauhaa.
Ei oo mitään välii, miltä näyttää ulospäin,
On takuuvarma laite, sen unessa mä näin.

Mutta hulluus, on kokopäivä hommaa,
Maailmassa joka koko ajan muuttuu,
Vaikka ympyrää mä kuljen vain,
Niin uskon silti hulluuteen.

Jos jollakin on korjattavaa sanoihin, olkaa hyvä ja kertokaa korjattava kohta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Illalla päädyttiin sängyssä keskustelemaan "vakavasti" miehen lapsen muuttamisesta meille. Mies kysyi että mitä minä ajattelen asiasta. Sanoin että saat sitten kyllä luopua periaatteestasi ettet sekstaile kanssani kun lapsesi on täällä. Mies ihmetteli että mistä sinulle nyt tuo tuli mieleen. Kerroin että tärkeinmmät ensin... Mies alkoi nauraa, kaappasi minut kainolaan ja sanoi että joskus olet kyllä hauska. Mitä, ei se mikään vitsi ollut... ;-)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuten toisaalla sanoin, järjestetään joskus sellainen invaasio, missä 5-10 jätkää tulee jokainen eri pelipaidoissa samalla kertaa. Katsotaan kestääkö portsarin perse ja mitä se siihen yrittää sanoa.

"Pelipaita ei hyvä. Te ei pääse sisään. Te tappelee".
Voisin joskus tulla, mutta minulla ei ole pelipaitaa. Luulin, että minulla on Suomen pelipaita jossain, mutta eipä tuota nopealla kaappien läpikäymisellä löytynyt.
Niin minäkin. Ilmottaudun vapaaehtoiseksi narriksi.
@nummenkallio @Glove
Minulla ei ole kuin Vedon pelipaita omalla nimellä, niin ei onnaa. Muiden suomalaisten joukkueiden paitoja kuin Veto ja HPK en suostu ylleni pujottamaan.
Eiköhän tuohon miittiin kelpaa paita kuin paita. Veli @Gennadi lupasi tulla kuvan mukaisessa asussa.
 

Liitteet

  • Gennadi.jpg
    Gennadi.jpg
    505,4 KB · kertaa luettu: 185

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän tuohon miittiin kelpaa paita kuin paita.
Tarjosin veljelle @banaaninviljelijä lainaan Ruotsin paitaani, Peter Forsbergin keltainen Ruotsi-paita, ja siitä tuli käsittääkseni diili. Tai siis replicahan se on, mutta siltä ajalta kun replicat olivat vielä kunnollisia: nimet, numerot ja logot kaikki ommeltuja. Ei mitään muoviskeidaa.

@Gennadi lupasi tulla kuvan mukaisessa asussa.
Paita ajan hermolla! Tämähän suorastaan huutaa boikotointia.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kun tuota Liigan ”Epäpuhtaat taklaukset”-ketjua kävi lukemassa niin tuli vaan mieleen => onkohan se sellainen tuntuva fyysinen kipu jos on ihan whitun tyhmä? Tuolla ketjussa kun on aika paljon tyyppejä joilta tuon voisi kysyä, ihan silleen empiirisenä kokemuksena...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin ja ketäs tässä pelipaitamayhemissä olikaan nyt mukana, laitetaanpa päivitetty tilanne:

@Czescku - SaiPa
@vetti - Jokerit
@banaaninviljelijä - Ruotsi
@Punamusta - Ässät
@Gennadi - Veli Lukashenko on kova kiekkomies
@nummenkallio - GoGo

Nimimerkillä @Glove oli tässä joku varaus. Hälle tarjosin Sepe Ahon Suomi-paitaani.

Tähän saa edelleen ilmoittautua! Koronasta ei ikinä tiedä, eilen kävin itsekin nenään tökittävänä, mutta saahan sitä aina suunnitella.

Oikeastaan vielä viihdyttävämpää olisi tehdä tämä kesällä. Hemmetinmoinen helle ja janarit kendopaidoissa baariin.
 

Glove

Jäsen
Niin ja ketäs tässä pelipaitamayhemissä olikaan nyt mukana, laitetaanpa päivitetty tilanne:

@Czescku - SaiPa
@vetti - Jokerit
@banaaninviljelijä - Ruotsi
@Punamusta - Ässät
@Gennadi - Veli Lukashenko on kova kiekkomies
@nummenkallio - GoGo

Nimimerkillä @Glove oli tässä joku varaus. Hälle tarjosin Sepe Ahon Suomi-paitaani.

Tähän saa edelleen ilmoittautua! Koronasta ei ikinä tiedä, eilen kävin itsekin nenään tökittävänä, mutta saahan sitä aina suunnitella.

Oikeastaan vielä viihdyttävämpää olisi tehdä tämä kesällä. Hemmetinmoinen helle ja janarit kendopaidoissa baariin.
Kyllä se Aho kelpaa oikein hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tarjosin veljelle @banaaninviljelijä lainaan Ruotsin paitaani, Peter Forsbergin keltainen Ruotsi-paita, ja siitä tuli käsittääkseni diili. Tai siis replicahan se on, mutta siltä ajalta kun replicat olivat vielä kunnollisia: nimet, numerot ja logot kaikki ommeltuja. Ei mitään muoviskeidaa.


Paita ajan hermolla! Tämähän suorastaan huutaa boikotointia.
Ja kas kas. Ei ollut puhetta kenen pelipaita, mutta sattuipa olemaan minun yksi kaikkien aikojen idoli kiekkokaukalosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös