Vähän kyllä vittumainen joulu tiedossa. Ostin vaimolle pienen joululahjan, joten se nyt ainakin vähän ilahtui. Muuten vaan vituttaa koko touhu kun ei pääse näkemään vanhempia eikä systerin perhettä. Ei nyt sillä että siellä joka joulu ramppaisin, mutta tänä jouluna se oli vähän niinkuin suunnitelmissa.
Vanhempia en ole nähnyt nyt 1,5 vuoteen, ja eihän nuokaan ikuisesti elä. Parempi olla siis kupsahtamatta ennenkuin kerkiän Suomeen!
Noh, on mun mummotkin vielä elossa ja ne on jo päälle 90v. Toinen kyllä kerjää sitä viimeistä viikatteen sivallusta ilmeisesti kun on kieltäytynyt pitämästä maskia ikinä missään. Sanoin faijalle että ei kuskaa sitä sitten enää kaupoille jos se vaan yrmyilee ja vittuilee. En tiiä onko vienyt - ei ainakaan mulle uskaltanut myöntää jos on niin tehnyt.
Eipä mulla taas mitään asiaa ollut, kunhan pienessä viinipierussa valitan kaikesta mahdollisesta. Mun pohjien ottaminen on edennyt ihan hyvin, ja luulen että huomenna kun joululounaan yhteydessä töräyttää muutaman shotin luumuviinaa, alkaa sitä joulumieltä löytyä.
Kissoille hommasin lihaa joten saa pojat syödä ittensä ähkyksi. Toinen on kyllä niin hirveä läski jo muutenkin että eihän sitä lihaa varmaan tarpeeksi ole. Tai sitten se neiteilee eikä edes maista. Noo jos nirppailee niin kannan sen lihat tuolle nuoremmalle joka aivan varmasti huitasee ne naamariinsa ja vittuilee päälle. En tiiä miten meiän elikoista tuollasia on tullut, mutta saa vissiin kattoa peiliin. Onpahan niillä ainakin luonnetta.
Joulun aikaan en taida paljon internetsiin kirjoitella kun voi tulla banaanivasarasta ohimoon. Joten olkaahan kiltisti nassukat!