@Reverent Ei kai vuodesta 1999 vielä yli 30 vuotta ole kulunut? Vai mikä päivä, mikä maa ja mikä valuutta tässä nyt on... vai oonksmää vaan liian kännissä yhdestä oluesta.
Meillä oli perunaa keitettynä ja rosollissa. Sopi oikein hyvin. Jännä, että vihaat perunaa noin paljon, kun kuitenkin tykkäät pottuilla.Nyt on kohta syöty ja juotu kylliksi. Kinkut, lohet, sienisalaatit, juustot, kantarellikastikkeet, piirakat ja munavoit... Eikä yhtään perunaa. Minun joulupöydässäni ei ole perunaa, missään muodossa. Vihaan perunaa. Se ei pilaa nautintoani enää ikinä.
Näin tuli tehtyä. Arvelin tuoda soitollani iloista joulumieltä myös itä-Helsinkiin.Mä kun luulin viettäväni joulun yksin, ilman mitään lahjaa, niin toveri @Sämppäri etsii arkistoista mun numeron ja soittaa.
Eiköhän nämä toinen ja kolmas koronavariaatio pidä huolen siitä, että koronasta pitää huolehtia jatkossakin.Tulevasta vuodesta en toivo muuta kuin sen, että koronan perkele saadaan selätettyä kerralla ja lopullisesti. Helvetti mikä vuosi.
Hyviä viimeisiä joulunpyhiä vielä kaikille!
Juuri saamani tiedon mukaan naapurikunnassa ladut ovat hiihtokunnossa. Lähden paikan päälle tarkistamaan tilanteen. Sommoro!
Kieltämättä toi kuulostas veljen suusta vähän häiritsevältä. No, Lahessa on eri meininki pikkujouluissa. *Badummm... Tssshhh!*"Sinä olet ikuisesti minun paras joululahjani."
Joka kyllä toimitettiin jo pikkujouluissa.
Minunhan piti mennä naimisiin kunnon äijjän kanssa joka syö rautanauloja ja paskantaa kettinkiä eikä minkään romantikon kanssa. Mies on selvästi ollut liikaa veljeni seurassa joka laukoo tuollaisia juttuja vähän väliä...