Onkohan se ongelma vai mikä, jos ei pysty, eikä halua ottaa "vain yhtä", vaan pakko on saada lisää ja humaltua? Yhtä hyvin voisin juoda sen yhden lasin maitoa. Alkoholia juodaan humaltumistarkoituksessa. Miksi muutenkaan?
Oli kieltämättä erikoinen peli. Kärpillä maailman kovin ässäfani Jussi Rynnäs päätti imuroida oikein huolella vanhaa seuraansa vastaan ja Ässille armopala. Tämän jälkeen Kärpätkin lopetti sitten pelleilyn ja porilainen imuri vaihdettiin Veini Vehviläiseen ja loppu onkin tuolta keväältä kultaista historiaa.Kevään 2018 ensimmäisen Kärpät-kotipelin avauserä oli myös elämys, eka pleijaripeli mulle ja Ässät kairasi poroja 3-0 dunkkuun. Seisomakatsomossa oli tunnelma tapissa.
En epäile, voi häntä. No, tappioita tulee ja menee, mutta IFK:n kannattajana useimmiten vain menee, Ässien kannattajana tulee. Kärpäthän ei edes juuri häviä koskaan joten siellä ei tunneta koko aihetta.
Tuliko pukki varoittamatta?Kyllähän sitä vähän oli eilen pähkäilyä että laitetaanko parempaa ylle joulupöytään..
Vedänkö pakkelit naamaan vai olenko luomuna? Lämmitetäänkö sauna ennen vai jälkeen ruuan? Vai lämmitetäänkö ollenkaan. Millon "pukki käy"?
No kyllähän noihin löydettiin yhteisymmärrys... Joulupöytään pukeuduttiin, minä meikkasin. Sauna oli ruuan jälkeen ja sitten kävi pukki...
@Via Dolorosa
Muistin tueksi:
Azevedon pestin päättymisen "kunniaksi" kaivelin vanhoja nauhoja ja katselin 2013 sarjaa. Voi vittu. Otan viinaa minäkin.Nyt ainakin voit olla varma, että otan sitä viinaa. Vittu. Nuubia.
Pakko muuten sanoa että teikäläisen takia olen sillä tavalla Lukon kelkassa että jos Kärpät ei voita mestaruutta, niin Lukko saa minun puolestani voittaa sen.Lukon kannattaminen on suuressa kuvassa ollut pelkkää Via Dolorosaa, mistä nimimerkkini on juuret saanutkin.
Pakko muuten sanoa että teikäläisen takia olen sillä tavalla Lukon kelkassa että jos Kärpät ei voita mestaruutta, niin Lukko saa minun puolestani voittaa sen.
Pakko muuten sanoa että teikäläisen takia olen sillä tavalla Lukon kelkassa että jos Kärpät ei voita mestaruutta, niin Lukko saa minun puolestani voittaa sen.
Tämä lämmittää kyllä sydäntäni valtavasti!
Minähän olen luvannut, että kun/jos Lukko mestaruuden joskus voittaa, niin kirjoittelu palstalle loppuu silloin. Pelkästään tämän kauniin viestin tähden minä ehdottomasti tulen muistamaan sinua pakollisessa testamentissa.
Niinhän se pruukaa tehdä... ;-)Tuliko pukki varoittamatta?
Mä oon luullut että pelkästään nynnyt funtsii jotain koronaa. Onks susta sit tullu joku nynny? No kerran meinasin itekin Hesassa. Oho tossa on avattu kalja.Funtsiikohan joku ettei itsellä muka olis kertaakaan ollut se korona. No jossain Saimaan saaressa pikkuinen torppa.
Tämän jälkeen Kärpätkin lopetti sitten pelleilyn ja porilainen imuri vaihdettiin Veini Vehviläiseen ja loppu onkin tuolta keväältä kultaista historiaa.