Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 761
  • 68 365

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
MISSÄ ON VUODEN JATKOAIKALAINEN 2020 -ÄÄNESTYS? MIETIN LENKILLÄ, KEITÄ ÄÄNESTÄN JA MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
Heimo25 saa myötätuntoääneni. Sitä on rankastu viesteistään lähes yhtä kovalla prossalla kun mua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hienoja ovat kuitenkin. Minulla jäisi tekemättä.
No kiitti! Jotain pitää aina yrittää. On tullut tavaksi tehdä joulukortit itse. Kyllähän sitä tekee kun saa idean josta voi työstää kortteja. Voisin melkein sanoa että tykkään askartelusta mutta vihaan liimaisia sormia. Joten homma on aikalailla "fifty-sixty"...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valitettavasti se vaan on omienkin useiden kokemuksien perusteella niin, että "taiteilijoiden" kanssa on helvetti vaikeampi tulla toimeen normaalissa kanssakäymisessä.
No niin, tunnen minä yhden taiteilijan. Hän on kyllä varsin maanläheinen eikä yhtään tärkeä. Hänen kanssaan on mukava kylillä jutella kun tapaa... kun hän on hävittämässä lupiineja tai kotiloita. Ei kyllä korosta itseään yhtään vaan kyselee toisen kuulumisia ja kertoo kylän uutisia. Hän kuitenkin on saanut taiteilija-apurahan ja teoksia löytyy ainakin Kiasman, Lahden taidemuseon, Pyhäniemen kartanon ja Iisopin kokoelmista. Ehkä hän on joku oikea taiteilija...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, tunnen minä yhden taiteilijan. Hän on kyllä varsin maanläheinen eikä yhtään tärkeä. Hänen kanssaan on mukava kylillä jutella kun tapaa... kun hän on hävittämässä lupiineja tai kotiloita. Ei kyllä korosta itseään yhtään vaan kyselee toisen kuulumisia ja kertoo kylän uutisia. Hän kuitenkin on saanut taiteilija-apurahan ja teoksia löytyy ainakin Kiasman, Lahden taidemuseon, Pyhäniemen kartanon ja Iisopin kokoelmista. Ehkä hän on joku oikea taiteilija...

Tässä on järkeä. Eilinen kannanottoni oli siten värittynyt, että joudun kestämään näitä tiettyjä tyyppejä.

K

Kiekkokatsoja

Pystyyköhän sillä koronarokotteen mukana tulevalla sisään asennettavalla mikrosirulla maksamaan lähimaksuja? Vituttaa kantaa lompakkoa mukana, niin helpottaisi mukavasti elämää, kun ostokset pystyy maksamaan vaikka katsomalla maksupäätettä.
Saa nähdä. Mutta jos pystyy, niin toivottavasti ei rokoteta pakaraan. Se olisi pöljän näköistä, kun ihmiset hinkkaavat hanuriaan maksupäätteeseen.

4

444

Mulla on erikoinen lukihärö. Aina toisinaan luen pitkästä tekstistä satunnaisen sanan väärin ja koko teksti muuttuu vähän absurdiksi. Nyt luin moneen kertaan, että tämä tuttusi hävittää lupiineja tai kattiloita. Mietin, että on kyllä erikoinen tyyppi. Miksi kukaan hävittäisi kattiloita? Kattila lives matter.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt luin moneen kertaan, että tämä tuttusi hävittää lupiineja tai kattiloita. Mietin, että on kyllä erikoinen tyyppi.
No onhan hän vähän erikoinen tyyppi... En ole kenenkään muun nähnyt/kuullut kulkevan kylänraitilla ja polttavan kotiloita "töhöllä". Tai hän siis kulottaa tienpientareen heinikkoa että kotilot eivät viihtyisi siellä ja siellä jo olevat kotilot kuolisivat.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Alle vuoden olemassa ollut koronavirusketju taitaa olla nopean selailun perusteella jo vapaan puolen kautta aikain aktiivisin ketju viestien määrällä mitattuna.

Kierrätysketjusta löytyy sitten vielä montakin aktiivisempaa ketjua. Kalsarikänniketju ja vitutusketju näyttävät täyttävän kärkipaikkoja...

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mihin asti Suomessa oli ihan okei mennä serkun kanssa naimisiin? Tässä kun Hovimäkeä katselee niin siellä serkukset naitetaan toisilleen ihan tuosta vaan ja vanhemmat tanssii onnesta ja serkukset on itsekin ihan kiimassa toisistaan. Jotenkin hämmentävää kun peilaa nykyaikaan tuota, pidettäisiin suurinpiirtein sairaimpana mahdollisena asiana mitä immeinen voi tehdä.

Tosin enemmän tuo taisi olla sellaista yläluokan kotkotuksia kun alempana säädyssä olevan kanssa ei ollut sopivaa mennä naimisiin, mutta eivätkö tosiaan muuta keksi kuin serkun kanssa naimisiin menemisen? Hurjaa hommaa.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Pystyyköhän sillä koronarokotteen mukana tulevalla sisään asennettavalla mikrosirulla maksamaan lähimaksuja? Vituttaa kantaa lompakkoa mukana, niin helpottaisi mukavasti elämää, kun ostokset pystyy maksamaan vaikka katsomalla maksupäätettä.
Olen kuullut varmalta taholta (vauva.fi), että pystyy. Lisäksi kiukkuisella katseella menee creditille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosin enemmän tuo taisi olla sellaista yläluokan kotkotuksia kun alempana säädyssä olevan kanssa ei ollut sopivaa mennä naimisiin, mutta eivätkö tosiaan muuta keksi kuin serkun kanssa naimisiin menemisen? Hurjaa hommaa.
Onhan tota harrastettu tietyissä piireissä jo viitisensataa vuotta ja perinteet senkun jatkuu.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
MISSÄ ON VUODEN JATKOAIKALAINEN 2020 -ÄÄNESTYS? MIETIN LENKILLÄ, KEITÄ ÄÄNESTÄN JA MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ.
Minua kiinnostaa ainakin paljon enemmän se, että valittaisiinko tänä vuonna jo vihdoin yhdessä "vuoden turhin jatkoaikalainen"? Tuo olisi konseptina paljon mielenkiintoisempi ja ainakin omissa papereissani myös tuon voitto olisi huomattavasti arvostetumpi saavutus kuin jonkun rinkirunkkaajien ja selkääntaputtelijoiden jakama "kiva" palkinto. Parhaassa tapauksessa saataisiin myös hyvää sisältöä palstalle, jos joku tosikko vetäisi herneen nenäänsä saatuaan ääniä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy