Kohta lähden kepaprullan hakuun. Tuplaliha + tupla-aura. Aijaij. Kylmä Jaffa. Sen jälkeen 800g irtonamuja ja 325g sipsejä + 2 dippiä. On nää perjantait loistavia päiviä.
PpprrrrrullaRrrulla. Kepaprrulla.
Hei rakkaat veljet, kertokaa vaan. Breezen suosikin kuuntelin.
Edelleen viimesen puolen vuoden neljänneksi kuunnelluin kipale mulla :)
Vetäisit viinaa pimeässä, kuten suomalaiseen perinteeseen kuuluu. Hiljaisuuden rikkoisi vain huokaisten sanottu "perkele", joka olisi täynnä kaihoa "vanhoihin hyviin aikoihin".Saatana kun tulee legendaarisia leffoja päällekkäin. Kutosella The Game ja Subilla Jokikyttä. Kumpaa tässä ny kattoa
Voin paremmin selvänä, mutta kyllä mulle viina maistuu. Nyt vaan ei oo moneen viikkoon maistunu, joten jätän tuon tulevaisuuteen.Vetäisit viinaa pimeässä, kuten suomalaiseen perinteeseen kuuluu. Hiljaisuuden rikkoisi vain huokaisten sanottu "perkele", joka olisi täynnä kaihoa "vanhoihin hyviin aikoihin".
Saatana kun tulee legendaarisia leffoja päällekkäin. Kutosella The Game ja Subilla Jokikyttä. Kumpaa tässä ny kattoa
Kyllä tuonkin voi juoda kauniiksi.Silti se on niin hevosnaama että saisi jäädä baariin. Tai no, ehkä jos valomerkkiin mennessä ei muita löydy.
On kyllä jostain syystä yksi minun lempileffoista. Eteni aika ryminällä ja juonenkäänteet oli aika koukuttavia. Loppuratkaisu oli kyllä ihan yllätys. Sekin viehätti minua. Ja kyllähän siinä oli minun lempinäyttelijöitä pääosissa... Michael Douglas ja Sean Penn. Siksi varmaan veljeni vuokrasi sen ja järjesti minulle elokuvaillan sohvallaan. Sipsii, popparii, limuu ja hyvää seuraa. On yksi minun nuoruuden rakkaista muistoista kun veljen kanssa The Gamea katsellaan....Kutosella The Game
Luteet ei ole lemmikkejä, ne on asuinkumppaneita.Siis onks teillä lemmikkeinä jotain kissoja ja koiria? Ei yhtään luteita vai.
Mie en anteeksi keltään nyt ala pyytämään, liekkö siihen mitn syytäkään. Riittävät perustelut oli näemmä linkeille, vai pitäiskö siitä tarina kirjoittaa.
Vedoista eilen 5e voittoa ja tänään uutta yritystä ilman muuta.
Se on justiinsakin näin. Uutta matoa koukkuun vaan @Jomppa_Koo ja tänään kaikki isommin, veikkausvoitot ainakin.Mitä sä oot tehnyt tai sanonut? Häh? Saa sitä ihminen olla.