Siitä köyhästä tehdastyöläisen pojastaKummastakin persoonasta?
Yritin muistella, mikä oli Kirjoittelijan viimeinen viesti ennen isoista ovista lentämistä, mutta ei kyllä muistu mieleen.Muistatteko Kirjoittelijan? Palstalla tuntuisi olevan monta ketjua, johon Kirjoittelija pääsisi hyvin hämmentämään.
Yritin muistella, mikä oli Kirjoittelijan viimeinen viesti ennen isoista ovista lentämistä, mutta ei kyllä muistu mieleen.
Voit ja edellä kerrottu ei riitä. Ehkä tärkein, pese käsiäsi riittävän usein.No mulla on vinkki: Yritä noudattaa turvavälejä ja käytä maskia suositusten mukaan. Muuta et oikein voi tehdä ja se riittää.
On kyllä hyvä fiilis kun saa salilla tehtyä maastavedossa henkilökohtaisen ennätyksen. 140 kiloa nousi peräti viisi kertaa ylös.
Ulkona alkoi sataa. Tulee hyvä mieli kun kuuntelee pisaroiden ropisevan ikkunalaudalle ja itse on sisällä vällyjen välissä lämpimässä. On tullut aina.
Ässät voisi voittaa tänään Sportin.
Mä oon muuten ollut voittamassa Sportia. Junioreissa. Ässiä vastaan en muista että olisi pelattu, mutta Tepsiltä tuli pataan todella rumasti.
Minäpä oon tehny Ässiä vastaan maalin Turkuturnauksessa, olisko ollut 1986. Sain kiekon viivassa ja ajattelin vetää kovan lämärin. Laukaus oli kuitenkin ihan paska, mutta meni kolmen pompun jälkeen maalivahdin patjan yli alanurkkaan. Sportia vastaankin taidettiin pelata C- tai B-junnuissa, matseista ei ole kyllä minkäänlaisia muistikuvia.Mä oon muuten ollut voittamassa Sportia. Junioreissa. Ässiä vastaan en muista että olisi pelattu, mutta Tepsiltä tuli pataan todella rumasti. Täällä ei sada. Vaan ei paistakaan.
Enhän minä noin vanhoista asioista muista kuin kohokohdat. Mutta luulisin, että hävittiin.Kai sentään hävisitte sen pelin? *hymiö*
Minäpä oon tehny Ässiä vastaan maalin Turkuturnauksessa, olisko ollut 1986. Sain kiekon viivassa ja ajattelin vetää kovan lämärin. Laukaus oli kuitenkin ihan paska, mutta meni kolmen pompun jälkeen maalivahdin patjan yli alanurkkaan. Sportia vastaankin taidettiin pelata C- tai B-junnuissa, matseista ei ole kyllä minkäänlaisia muistikuvia.
Lämäyskielto... kuulostaapa nynnyltä.
Totta muuten toi korona ja mukana hengaaminen. Harmi ettei mennyt läpi, mutta sellaista se välillä on. Suomessa etenkin, jossa on ilmeisen tiukka toi katsastuskäytäntö.
Totta muuten toi korona ja mukana hengaaminen. Harmi ettei mennyt läpi, mutta sellaista se välillä on. Suomessa etenkin, jossa on ilmeisen tiukka toi katsastuskäytäntö.
Toihan meni sitten enemmän kuin hyvin, sillä muistaakseni arvelit siihen uppoavan 300e. Hyvä homma ja nyt painun pehkuihin.Päivitystä katsastustilanteeseen, kun tiedän että et ole unta saanut koko viikkona kun asia on mieltäsi painanut.
Nyt on autossa leima ja 160e piti mekaamikolle antaa että hitsasi reiät umpeen ja teki muitakin poppaskonsteja.
11. vuosi tuolla lähtee koslalla lähtee liikkeelle. On muuten edelleen eka autoni.
Tuo kuuluisi Pysyvät uutisotsikot -ketjuun.Liigan nettisivut ovat taas jumissa. Ei päivitä.
Varmaankin. Mutta jotenkin hölmöä Liigalta. Edustusasia se tavallaan on ja laatu on, mitä on.Tuo kuuluisi Pysyvät uutisotsikot -ketjuun.
Suosittelen rapakaliaa. Sama vaikutus, ja hieman halvempaa. Turvallisuudesta en tiedä.Täytyy lähteä baariin hakemaan Coronaa kun Corona on jääkaapista loppu. Saa nähdä onnistuuko?