Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lenkillä on käyty, samoin syömässä, sitten kaupassa hakemassa huomisen ruokatarvikkeet ja tuollaista pientä. Jotain kyllä puuttuu tästä tilanteesta nyt kun lomakin jatkuu, mitähän se voisi olla...
....liput sunnuntain matsiin.

Edit. eli KuPS-HJK

Viimeksi muokattu:
Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Selkein todiste siitä, että maailma on epäoikeudenmukainen on että aamuisin joutuu keittämään kahvia, ilman että on saanut kahvia.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura
Jääkiekkoa?
....liput sunnuntain matsiin.

Edit. eli KuPS-HJK
Ihan hyviä vastauksia, mutta oleellinen oli se että pitäisi saada kylmää huurteista.

Ai niin, jääkaappihan on täynnä sitä ja kellarissa vielä pari avaamatonta laatikkoa. Hei Viitamäki, pistäs yks huurteinen.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyviä vastauksia, mutta oleellinen oli se että pitäisi saada kylmää huurteista.

Ai niin, jääkaappihan on täynnä sitä ja kellarissa vielä pari avaamatonta laatikkoa. Hei Viitamäki, pistäs yks huurteinen.
Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.
En toki myöskään vielä korkannut, join tässä kahvit ensin ja otin samalla vähän jäätelöä. Reilut kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä ja sen jälkeen paluu erittäin salaisen äärelle.

BANZAI!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Maksatteks tekin välillä kortilla? Joo ei aina jaksa ottaa arkusta papan rahoja.
Maksan 98 prosenttia ostoksista kortilla. Lompakko ei ole kulkenut mukana taskussa varmaan ainakaan pariin vuoteen.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

hammer lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Brøndby IF
Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.

Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.

Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
Imuroi vielä youtubesta Kummelin Aziz the combat fighterit. Ei varmaan pitkiä aikoja siellä säily.

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.

Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.

Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
Laita listalle vielä Speden Hirttämättömät (tuli muuten keskiviikkona telkkarista). Jännä että tuon kehtasivat esittää, joko siellä ohjelmavastaava on Spede-fani tai ei ole katsonut koko elokuvaa. Saatanan kojootti!

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, "Respect all, fear none", Stars, Pool
Tuli mieleen että pitääkö olla 18 vuotta täyttänyt saadakseen kirjoitusoikeudet tänne? Vai onko mitään ikärajaa?

"Let the wind carry you home
Blackbird, fly away
May you never be broken again"

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli mieleen että pitääkö olla 18 vuotta täyttänyt saadakseen kirjoitusoikeudet tänne? Vai onko mitään ikärajaa?
Eipä kai, muistelisin että ainakin nimimerkki @Porilaine miäs ei ollut täysi-ikäistä nähnytkään kun tänne saapui.

Ja eipä näköjään ole vieläkään. Eli ei.

BANZAI!

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Meinasin kirjoittaa viestin, mutta tuli niin paljon typoja, että antaa olla. Kosketusnäppis on saatanan keksintö.

Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Busse, Alen, Mikkola, Salonen, Mäkinen ja Kankkunen,aika komia määrä Flying Finn - miehiä äänessä. Plus arkistohaastattelut.

Huomioimatta jätetty sisältö

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ralliradio pihalla.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Meinasin kirjoittaa viestin, mutta tuli niin paljon typoja, että antaa olla. Kosketusnäppis on saatanan keksintö.
Ei vaan automaattikorjaus.

Joku asetus pois päältä, mutta silti korjaa kaikkea jatkuvasti.

Porin Ässät - SM-liigan viimeinen voittaja! | 7 vuotta vs 57 vuotta

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pöh, jätin itseni äsken lukkojen taakse ulos. Huomasin että kasvihuoneen ovi oli jäämässä yöksi auki ja lähdin laittamaan sitä kiinni. Ulko-ovi paukahti lukkoon. No eipä siinä silleen mitään kun meillä on vara-avain piilossa lukitussa (numerolukko) avainlokerossa. On vain vähän pahassa paikassa ja piti vähän nähdä vaivaa että sain avaimen sieltä. Olisi siinä tietty jollain ollut katselemista kun takissa ja saappaissa "kiipeilin" avaimen perässä. Eipä tuolla ulkona kovin kylmäkään ollut...

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy