Mutta on se hyvä pestä, nyt kun on katsastettukin. Ja illalla kylille......nää autopesureissut on aina yhtä kuumottavia. Hirvee meteli, heilunta ja pelottaa että peilit lentää vittuun..
Mutta on se hyvä pestä, nyt kun on katsastettukin. Ja illalla kylille......nää autopesureissut on aina yhtä kuumottavia. Hirvee meteli, heilunta ja pelottaa että peilit lentää vittuun..
Mutta on se hyvä pestä, nyt kun on katsastettukin. Ja illalla kylille......
Vähän varoittelen etukäteen, mutta 8 kauden verranhan tuo on oikein hyvää ja katsottavaa materiaalia. Eli positiivisesti ajateltuna, katsottavaa kyllä riittää. Sen jälkeen 9. kaudelle Charlie Sheen on poistunut sarjasta, ja valitettavasti sarja ei ole enää entisensä.Mulla oli eilen viimeiset syöpähoidot näillä näkymin. Jos siis saan puhtaat tulokset. 12.11. lääkäri soittaa. Mutta mutta, tässä kun on vähän huono ja nuupea olo niin olen viihdyttänyt itseäni telkkarin parissa. Aloin nimittäin katsomaan Amazonilta sarjaa Miehen puiolikkaat, ekasta kaudesta lähtien. Voi pojat, että tuo huumori iskee meitsiin. Saa hyvin ajatukset pois tästä oikeesta elämästä. Onkos täällä kyseisen sarjan faneja?
Jatkoajan historian paras kirjoitus. Tästä ei voi kukaan olla eri mieltä.Leijonan luola on paras tosi-TV ohjelma (kaikkine dramatisointineen) ja Kevin O'Leary on paras tosi-TV hahmo koskaan.
Jep, niin vahvasti kuitenkin Miehen puolikkaiden alkuperäinen huumori pyöri Charlien hahmon (ja hänen sekoilujensa) ympärillä, että päänäyttelijän vaihduttua sarjan paras hohto ikään kuin hieman haihtui.Vähän varoittelen etukäteen, mutta 8 kauden verranhan tuo on oikein hyvää ja katsottavaa materiaalia. Eli positiivisesti ajateltuna, katsottavaa kyllä riittää. Sen jälkeen 9. kaudelle Charlie Sheen on poistunut sarjasta, ja valitettavasti sarja ei ole enää entisensä.
Sen verran paljon tuosta on uutisoitu, että voihan tämä olla jo tiedossasikin, mutta piti tästä etukäteen varoitella. Jos joskus tuonne asti pääset, niin kannattaahan se antaa mahdollisuus Ashton Kutcherillekin, mutta njääh...
Täällä olivat käyneet ihan sisälläkin viime yönä. Tuolta välipohjasta niitä ei pois saa purkamatta yläkerran lattiaa. Nyt on sitten ansat viritelty papanoiden perusteella parin oletetun kulkureitin varteen. Eiköhän ne jossain vaiheessa lopu, kun tarpeeksi moni on saanut sävärit ansoista. Viiksekkäitä kavereita tänne ei voi ottaa, ellen sitten itse muuta pihalle asumaan.Hiiret rapistelee ullakolla. Pääseeköhän ne sisään vai pitääkö lähteä liekinheittimen kanssa pyörähtämään. Onneks on noita viiksekkäitä, jotka suojelevat tunkeilijoilta.
Mistä ihmeestä ne pääsee sisälle?Täällä olivat käyneet ihan sisälläkin viime yönä. Tuolta välipohjasta niitä ei pois saa purkamatta yläkerran lattiaa.
Huomasko muuten muutkin kuin minä, että tästä ketjusta lähti eilen illalla sellaset kymmenisen sivullista viestejä pois? Mietin siinä ennen nukahtamamistani pääni puhki, että kuka täällä oikein poistelee viestejään. Jäi mysteeriksi.
Ainakin alakerran wc:n huoltoluukusta, jonka tilalla on edellisen asukkaan jäljiltä, no, ei luukkua vaan pelkkä reikä. Tuohon voisi laittaa peitelevyn päälle, mutta mikäli aavistus pitää kutinsa ja tuo on se kulkuväylä, niin pidän sen toistaiseksi auki ja ammun haulikolla kaikki sieltä sisään pyrkivät kusipäät. Eli jätän tuon sähköansan syötteineen lähelle ja tilkitsen wc:n oven niin, että sieltä ei pääse ko. tilaa pidemmälle.Mistä ihmeestä ne pääsee sisälle?
Taas. Tuleekohan testamenttia?Joku vaan valmistelee palstalta lähtöä.
Varsinkin ensimmäiset kaudet iskivät setämies-Hammeriin kuin tauskin rystyleipä kätkään.Mulla oli eilen viimeiset syöpähoidot näillä näkymin. Jos siis saan puhtaat tulokset. 12.11. lääkäri soittaa. Mutta mutta, tässä kun on vähän huono ja nuupea olo niin olen viihdyttänyt itseäni telkkarin parissa. Aloin nimittäin katsomaan Amazonilta sarjaa Miehen puiolikkaat, ekasta kaudesta lähtien. Voi pojat, että tuo huumori iskee meitsiin. Saa hyvin ajatukset pois tästä oikeesta elämästä. Onkos täällä kyseisen sarjan faneja?
Mistä ihmeestä ne pääsee sisälle?
Meillä oli tuossa muutama vuosi sitten päästäinen (tai useampi) rakenteissa pyörimässä. Kun kerran aamulla heräsin niin päästäinen möllötti keskellä makuuhuonetta. Kun huomasi että katselin niin vilahti kynnyksen alle. Mitään kunnollista reittiä en löytänyt. Kaveri vilahteli siellä täällä mutta aina yläkerrassa ja hävisi vaan johonkin. Myrkkyä ei tainnut syödä (on lihansyöjä ja myrkyt on tarkoitettu kasvissyöjille) ja lossiin ei mennyt vaikka laitoin niihin lihansyöjille sopivia syöttejä. Yhtäkkiä vaan huomattiin ettei kukaan ole nähnyt kaveria joka Vikiksi oli ristitty. Kuoli johonkin rakenteisiin tai lähti matkoille muualle. Luojan kiitos hävisi kun Vikin yörapistelu oli jo alkanut kyllästyttää.Viimeinen näköhavainto oli kun paino takasin mistä tulikin, ei siellä mitään reikää missään ollu mutta onhan noissa vanhoissa mökeissä listojen välejä ja ovien alla rakoja.
Jokunen vuosi sitten heräsin mökillä näin syksyllä tunteeseen että joku tuijottaa. Sain valon päälle niin hiirihän se siinä metrin päässä mua katseli.Meillä oli tuossa muutama vuosi sitten päästäinen (tai useampi) rakenteissa pyörimässä. Kun kerran aamulla heräsin niin päästäinen möllötti keskellä makuuhuonetta. Kun huomasi että katselin niin vilahti kynnyksen alle. Mitään kunnollista reittiä en löytänyt. Kaveri vilahteli siellä täällä mutta aina yläkerrassa ja hävisi vaan johonkin. Myrkkyä ei tainnut syödä (on lihansyöjä ja myrkyt on tarkoitettu kasvissyöjille) ja lossiin ei mennyt vaikka laitoin niihin lihansyöjille sopivia syöttejä. Yhtäkkiä vaan huomattiin ettei kukaan ole nähnyt kaveria joka Vikiksi oli ristitty. Kuoli johonkin rakenteisiin tai lähti matkoille muualle. Luojan kiitos hävisi kun Vikin yörapistelu oli jo alkanut kyllästyttää.
Jälleen niitä hetkiä kun tarvitsisin jonkun fiksumman vähän suomentamaan minulle näitä juttuja. Siksi olenkin täällä.
Kävin vihdoin siellä fysioterapiassa niiden jalkakipujen vuoksi. Fyssari totesi jalkapohjissani jonkin helkkarin pitkittäisholvin laskeutuneen ja tämän aiheuttavan mahdollisesti kipua? Minä itse en ole koskaan kuullutkaan jaloissa olevan myös holveja mutta hienoa jos apua kipuihin tulee kuitenkin nyt.
Fyssari laittoi molempiin jalkapohjiini kinesioteipit. Onko nämä nyt sitten jotain kiputeippejä? Fyssari antoi myös melko ison kasan voimisteluohjeita ja neuvoi ostamaan kokeilun vuoksi tukipohjalliset työkenkiin. No, oli miten oli niin tosiaan toivottavasti näillä toimenpiteillä saan vähitellen helpotusta noihin välillä pisteliäsiinkin kipuihin.
Ei taida olla eka kerta kun täällä tuollaisia puhelet. Lämpimikseen varmaan. Sen näkee sitten kun kokee... Raporttia erosta odotellen muttei siihen uskoen. IOtan eron.