Nyt helvatta, veli
@vilperi ! Jätkä saa kohta mahahaavan tai napsahtaa päästä verisuoni tolla ressaamisella, murehtimisella ja märehtimisellä. Otas nyt hyvä mies vähän lunkimpi ote eloon. Ei mulla muuta.
Kannattaa muistaa että tällä palstalla näyttäytyy lopulta vain aika pieni osa minustakin. Se mitä haluan tänne kirjoittaa. Paljon jää sanomattakin. Aika rento ote minulla elämään on kyllä mielestäni. Viestieni perusteella voi kuitenkin tulla minusta osin virheellinenkin mielikuva.
Ja jos tässä taas viitattiin viestieni pituuteen niin minä kannatan itse enemmän näitä pitkiä kuin erittäin lyhyitä jopa ns. chat-viestejä. Tiivistetymmin voisin kyllä opetella kirjoittamaan mutta ei nuo korkeintaan parin lauseen viestitkään ole mistään mielestäni kotoisin. Ja noihin lyhyisiin viesteihin olen törmännyt täällä nykyään yhä vain enemmän. Kyllä jotain sisältöä pitää viestissä olla.
Jaa niin, ja tänään on se päivä kun uusi liigakausi alkaa. Ihan hieno juttu vaikka minä en ajatellutkaan käydä heti ainakaan yhdessäkään pelissä paikan päällä. Koen kantavani vastuuta kuitenkin minun itseni lisäksi myös esimerkiksi työpaikkani asukkaiden (joista iso osa riskiryhmäläisiä) terveydestä tässä tilanteessa omalta osaltani. Tarkoitan sitä että täytyy vähän katsoa missä liikkuu ettei kovin herkästi itse veisi koronaa vaikka työpaikalle.
Toki, joku voi ajatella minun jo nyt toimineen väärin kun olen kertonut tuntevani oloni vähän nuhaiseksi ja silti käyvän töissä. Mutta olo on kyllä ollut niin erittäin minimaalisesti nuhainen ja olen tästäkin heti puhunut työpaikallani. Ja saanut viestiä että tarkkaile kuntoasi ja nyt pitää jäädä herkemmin kotiin. Mutta vielä ei olla nähty tarpeelliseksi jäädä kotiin. Ja nyt tuo minimaalinenkin nuhan tunne tuntuu kaikonneen.
Mutta urheilukanavat on taas viritetty näkymään. Otin taas paketin Viasat urheilu+ Cmore urheilu ja Teliakin. Tämän paketin sai puoleksi vuodeksi nyt melko edullisesti ja otin lisäksi erillisenä palveluna myös Ruutu plussan. Sieltä kun näkee ainakin parin viikon päästä alkavat kotimaiset korismatsit.
On tätä odotettukin. Tätä että tuo pitkäksi venähtänyt tauko urheilun katselemisessa päättyy. Olisihan sieltä jo tullutkin urheilua mutta nyt siitä voisi jälleen kiinnostuakin. On aika palata tämänkin nautinnon pariin.
Vaikka toki tätä liigan avauspeliä en tänään näekään kun olen siellä peliriippuvaisuusryhmässä.