Taitaa olla kristillisen kirkon keksintö kylläkin.Joulu on saatanan keksintö.
Taitaa olla kristillisen kirkon keksintö kylläkin.Joulu on saatanan keksintö.
Menee samaan kategoriaan rannekellon kanssa. Jotkut pitää "koska näin oli kaikilla tapana joskus"Kenellä on kello seinällä? En ole ikinä tarvinnut moista kotona.
Tuleeko muilla muuten helvetinmoista kaipuuta lapsuuteen sillon tällöin? Mulle tulee.
Tuleeko muilla muuten helvetinmoista kaipuuta lapsuuteen sillon tällöin?
Mökin seinällä on. Täällä se on kätevä kun kelloa en käytä kuin harvoin ja mökillä kun kännykkä ja padi tuppaa olla muualla kuin mä.Kenellä on kello seinällä? En ole ikinä tarvinnut moista kotona.
Näinpä. Sillon ku ajeli mimmien perässä fillarilla ympäri kyliä ja teki nyt muutenkin kaikkea mitä nuoruuteen kuului, ei sitä osannut sillon arvostaa. Nyt tuota aikaa arvostaa ihan eri tavalla ja sitä aikaa on ikävä. Muistan vieläkin mitä biisejä tuli luukutettua sillon, mitä tv-ohjelmia tuli kateltua ja kuka sen ensisuudelman antoi, ja miltä se tuntui.Tulee. Ikää kun tulee, ne lapsuuden ja nuoruuden "huolettomat" ajat ovat alkaneet tulemaan flashbackeinä enemmän ja enemmän. Joku biisi, ruoka, maku, haju, tv ohjelma jne.. tuo fläsäreitä siitä kun kaikki oli paremmin.
No joo, ei varmasti kaikki ollut paremmin, mutta nyt ajateltuna se oli huoletonta aikaa. Ei somea, ei tappavia tauteja, ei liikainformaatiota maailmanpolttavista asioista.
Parhautta oli kun sai synttärilahjaksi uuden Star Wars figuuriukon tai Kissin Lick it Up LP:n. Suurin murhe oli tykkääkö se naapurin ihana tyttö minusta. Oi niitä aikoja.
Ikävä kuulla.Eipä oikeastaan. Lapsuus ja nuoruus oli enimmäkseen aika paskaa aikaa omalta kohdalta.
Ja se pirinä kun oli herätyksen aika PIRRRRRRRRRR!!!!Kelloista tuli mieleen vanhan ajan herätyskellot ennen kännykkäaikaa. Tik..Tik..Tik..Tik.. Ei saakeli kuinka raivostuttavaa.
Yksi tuommoinen on, joku Mikki Hiiri kello, Disneylta ei todennäköisesti ole lupia kyselty vaan omalla luvalla. Se on vedettävää mallia ja kerran se on hankinnan jälkeen vedetty ja sitten toivottiin että loppuisi se vetovara jo, se oli aivan eri puolella asuntoa ja silti se perkeleen tikutus kuului makuuhuoneeseen saakka. Nykyään koristekellona.Kelloista tuli mieleen vanhan ajan herätyskellot ennen kännykkäaikaa. Tik..Tik..Tik..Tik.. Ei saakeli kuinka raivostuttavaa.
En soita. Mutta saksofonia haluaisin oppia soittamaan. Heittämällä maailman seksikkäin soitin. En halua pilata sitä mielikuvaa opettelemalla itse.Te hiiren murhaajat, soitatteko pasuunaa?
Ei se rökäletappio Lukolle viisareita siirtämällä muutu miksikään.Mää siirsin viisareita jo perinteisesti aikaisin illalla. Perintönä tämä tyyli.
Kyllä mulla on olkkarin seinällä iso viisarikello ja toinen, josta pitää aika rukata on mikroaaltouuni. Tosin siinä kello on digi.Kenellä on kello seinällä? En ole ikinä tarvinnut moista kotona.
Joku kusipää lähetti mulle eilen sähköpostia ja sanoi, että sun tietos on kohta netissä ellet maksa. No voi kun kamalaa. Anna mennä ääliö. Tein sitten rikosilmoituksen, että puutteellisella kieliasulla lähetellään ala-astekovisteluja mulle, vaadin rangaistusta ja voin käydä ittekin lyömässä kaveria jos poliisin resurssit eivät riitä. Oli kyllä hauska hetki. Tuommosen kanssa kun pääsis pesäpallomailan kanssa samaan pienehköön tilaan.
Nää on hyviä. Mulle on tullu kans samantyylisiä juttuja mutta niissä on kerrottu vaan että tiedetään missä asut jos sopimukseen ei päästä. Onnee vaan yritykseen.