Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onhan se kiva, että änäri pyörähti käyntiin, mutta voi vitalis sentään, mitkä himot iski itelle pelaamaan ulkojäille taas. No, kaipa tässä vielä muutaman kuukauden jaksaa kärvistellä.

Huomioimatta jätetty sisältö

macnevis

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
Onhan se kiva, että änäri pyörähti käyntiin, mutta voi vitalis sentään, mitkä himot iski itelle pelaamaan ulkojäille taas. No, kaipa tässä vielä muutaman kuukauden jaksaa kärvistellä.
Pakko kysyä, että mitä vaihtoehtoja sulla on kuin kärvistellä? Elokuun helteisenä viikonloppuna jää sopii parhaiten lonkerolasiin.

Jaska, parveke auki!

macnevis

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
Rullaluistelu on hyvä vaihtoehto. Jarrupala pitäis vaihtaa mutta sehän ei ole iso ongelma.
Tarviiko sitä edes välttämättä? Pelasin Espanjassa asuessa rullalätkää ja aina sitä jotenkin pysähtyi. Tarvittaessa vaikka törmäten vastustajaan. Tosin ne manolot vähän pahoitti mieltään siitä.

Jaska, parveke auki!

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko kysyä, että mitä vaihtoehtoja sulla on kuin kärvistellä? Elokuun helteisenä viikonloppuna jää sopii parhaiten lonkerolasiin.
Ei muuta kuin katsomaan jäähallien varauskalentereista höntsävuoroja. Vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä jääaikavastaaviin ja kyselee, mihin vuoroille voisi päästä mukaan pelaamaan.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tarviiko sitä edes välttämättä? Pelasin Espanjassa asuessa rullalätkää ja aina sitä jotenkin pysähtyi. Tarvittaessa vaikka törmäten vastustajaan. Tosin ne manolot vähän pahoitti mieltään siitä.
Oman mielenrauhan kannalta on hyvä, että on tieto että sitä menoa voi hillitä. Lonkassa näkyy vieläki jälki kun alamäessä aikoinaan paahdoin menemään liian lujaa ja kaaduin.

Huomioimatta jätetty sisältö

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä päin (Vantaalla) ei ainakaan viime talvena tarvinnut paljoa ulkojäillä luistella. Toki joululomalla käytiin lasten kanssa pari kertaa Lappeenrannassa tekojäällä, mutta siinä ne viime talven luistelut olikin. Tuossa olisi ihan lähellä hyvä kenttä, mutta eipä siihen viime "talvena" jäätä saatu missään vaiheessa aikaiseksi.

"They're like sex, except I'm having them."

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Where were you while we were getting high?
Tuosta Hangon veneturmasta: ikävä tapaus, kun ainakin yksi kuolonuhri tuli. Videoista näkee kuitenkin että tämä pienempi vene vetää tosi kovaa vauhtia ihan satamassa, jossa on paljon veneitä. Enkä siis tiedä, kummasta veneestä uhri oli, mutta virheen voi aika helposti osoittaa.

Osanotot joka tapauksessa. Aika turhalta onnettomuudelta vaikuttaa.

KooKoo - Meister Der Herzen 2019-20.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimon kanssa lähdettiin mökille. Ja koirien myös, tottakai hupsut. Saunottiin ja sitä ennen pelattiin futista. Vaimo teki sitten sen, että saunassa meni makaamaan ja oli itse näppäillyt nännit koviksi. Mutta vittu kun ei vanha jaksanut. Olin ihan poikki ja tyydyin saunomaan. Kai tänne myös saa kirjoittaa jos ei pannut?

Kattilallinen perunoita on parempi kuin tyhjä ämpäri

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vaimon kanssa lähdettiin mökille. Ja koirien myös, tottakai hupsut. Saunottiin ja sitä ennen pelattiin futista. Vaimo teki sitten sen, että saunassa meni makaamaan ja oli itse näppäillyt nännit koviksi. Mutta vittu kun ei vanha jaksanut. Olin ihan poikki ja tyydyin saunomaan. Kai tänne myös saa kirjoittaa jos ei pannut?
Meikäläinen olisi käynyt käsiksi heti samantein.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään on reissuni päätöspäivä. Erittäin nopeasti on aika ja tämä viikko mennyt ja oikeastaan vasta eilen illalla tunsin oloni ensimmäisen kerran tällä viikolla hieman tylsistyneeksi. Olkoot tuo jo merkki siitä että olen viihtynyt hyvin reissullani.

Päätöspäivä siis menossa ja sitä nyt kiroan miten olen oikein sinä yönä ajatellut kun olen bussimatkat Raumalta Hämeenlinnan suuntaan ostanut. Kello 12 on majoituspaikan avainten luovutus mutta kello 17 lähtee vasta bussi Turkuun. Eli siihen jää vielä viisi tuntia aikaa odottaa bussia. Kaippa olen ajatellut että on aikaa vielä tutustua Raumaan tuollakin ajalla mutta mihin laitan siksi aikaa kapssäkkini?

Eikä bussin vaihdos mene Turussakaan ihan sulavasti vaan joudun sielläkin odottamaan kahden tunnin verran. Olisihan sitä voinut paremmatkin bussivuoroliput varmaan ostaa tälle päivälle.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätöspäivä siis menossa ja sitä nyt kiroan miten olen oikein sinä yönä ajatellut kun olen bussimatkat Raumalta Hämeenlinnan suuntaan ostanut. Kello 12 on majoituspaikan avainten luovutus mutta kello 17 lähtee vasta bussi Turkuun. Eli siihen jää vielä viisi tuntia aikaa odottaa bussia. Kaippa olen ajatellut että on aikaa vielä tutustua Raumaan tuollakin ajalla mutta mihin laitan siksi aikaa kapssäkkini?
Itse jätän matkalaukut tällaisessa tilanteessa hotellin säilytyshuoneeseen, tietty kaikenlaiset majoituspaikat eivät vastaavaa palvelua tarjoa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tiedä monettako kertaa tapaan nummiksen, mutta joka kerta hän avautuu enemmän itsestään. Olen kyllä vähän ylpeä itsestäni että minuun luotetaan niin paljon.
Se ei oo kun parit rehvit ja naitte kuin makakit.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olin joku syksy yksin mökillä. Ulko-ovi oli silloin sellainen, että ei pysynyt kiinni, jos sitä ei laittanut lukkoon. Lähdin käymään ulkohuussissa pelkät bokserit ja saappaat jalassa. Ja painoin oven kiinni. Saman tien tajusin, että ne avaimet on tuvan pöydällä. Vara-avaimia ei ole.
Niin onnekashan minä olin kun tuo vara-avain vaikka se olikin aika hankalassa paikassa. Ei tarvinnut miettiä murtautumista omaan kotiin. Ehkä olisi pitänyt tulla ikkunasta lävitse... No joo, onneksi ei edes tarvinnut miettiä tuollaista.

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy