Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 200
  • 66 545
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En oikein suuremmin jaksa seurata teeveestä voiceoffinlandeja ja vastaavia. Aika tyhjänpäiväisiä ovat; epärehellistä makeilua ja parin ison firman junailemaa musiikkimaun yksipuolistamisen ja soittolistatouhun ym. riemujuhlaa.

Voisin toisaalta katsojakin, jos draamaa olisi edes hitusen. Kunpa kerrankin joku finaalilaulaja päästäisi kesken ”herkän balladinsa” tai ”sielukkaan rytmibluusinsa” tyylipuhtaan M.A. Numminen -kiekaisun. Ja päälle itkunsekainen ilme, että sinne meni saakeli koko ura vessanpöntöstä alas. Kuten levytyśsopimukset, tulevaisuudessa väijyvät festarikeikat ja avioliitontynkä jonkun julkimon kanssa. Vähän sama juttu kuin formulakisojen kanssa, kuka sellaista tylsää paskaa jaksaa katsoa. Kunnon mällejä lähtösuoralle, helvetinmoisia tulipaloja ja yleisöön lentäviä autonkappaleita, niin johan alkaisi kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Enitenhän nykyformuloissa puuduttaa ainakin minua se Mersujen naurettava ylivoima. Jos tuolla olisi edes 1-2 kilpailevaa tallia joiden vauhdilla olisi mahdollista haastaa Lewis Hamilton, niin saattaisi noita kisoja tulla seurattua ainakin silloin tällöin. Nyt koko hommasta on mennyt maku kun mestari on käytännössä selviö muutaman ensimmäisen GP:n perusteella.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Samaa mieltä. Meikäläinenkin saattaisi kiinnostua. Pelkät nopeat kaarat eivät nappaa. Tuli tekee kaikesta makeamman näköistä.
Ehdottomasti. Tulimeren kuumottava pauhanta, vääntyvän metallin väkivaltainen kirskunta, irtileikkautuneiden kehonosien lento ja kuskien kuolonhuudot - kaikki tällainen makea ja kiihottava on onnistuttu eliminoimaan lähes täysin moottoriurheilusta. Kuka saakelin kartiohattu jaksaa katsoa pari tuntia formulakisaa, jossa ajetaan kliinisesti 60 kertaa rata ympäri, kukaan ei pala autoonsa eikä leikkaudu törmäyksessä kappaleiksi, ja lopuksi suunnilleen samat kolme tyyppiä pääsevät palkinnoille?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jep. Melko puuduttavaa. Myös SM-liiga kaipaisi toimintaa. Enemmän kohua tuottavia tekijöitä eli tappelijoita, poliiseja, kahjoja sekä maalijuhlia, niin ihmiset kiinnostuvat.
Kyllä. Ei tarvita edes ruumita eikä neliraajahalvaantuneita, vaan maaleja, hillittömiä tilanteita, kunnon kolinaa, irronneita hampaita ja sopivasti verta nenästä. Kunnon myllyjä, pari vanhan kansan sekopäätä kaukaloon ja jokunen Summanen vaihtopenkin taakse. Meidän pelin viimeisin päivitys.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ihmisiä ainakin kiinnostaisi. Luultavasti joka vuosi mietitään mahdollisia ratkaisuja tuotteen kiinnostavuuden lisäämiseksi. Keino olisi hyvin yksinkertainen: lisää luuta, verta ja vittuilua. Johan kansa alkaa seurata enemmän SM-liigaa.
Jos tätä ei ymmärretä keksiä Suomessa, niin se tapahtuu jossakin muualla. Tai yleisön kiinnostus siirtyy esim. johonkin salibandyyn, jossa saatetaan oivaltaa tuoda luu, veri ja vittuilu parketille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En oikein suuremmin jaksa seurata teeveestä voiceoffinlandeja ja vastaavia. Aika tyhjänpäiväisiä ovat; epärehellistä makeilua ja parin ison firman junailemaa musiikkimaun yksipuolistamisen ja soittolistatouhun ym. riemujuhlaa.

Voisin toisaalta katsojakin, jos draamaa olisi edes hitusen. Kunpa kerrankin joku finaalilaulaja päästäisi kesken ”herkän balladinsa” tai ”sielukkaan rytmibluusinsa” tyylipuhtaan M.A. Numminen -kiekaisun. Ja päälle itkunsekainen ilme, että sinne meni saakeli koko ura vessanpöntöstä alas. Kuten levytyśsopimukset, tulevaisuudessa väijyvät festarikeikat ja avioliitontynkä jonkun julkimon kanssa. Vähän sama juttu kuin formulakisojen kanssa, kuka sellaista tylsää paskaa jaksaa katsoa. Kunnon mällejä lähtösuoralle, helvetinmoisia tulipaloja ja yleisöön lentäviä autonkappaleita, niin johan alkaisi kiinnostaa.


Olisipa tuikityönään mainiota, jos Vain Elämäässä nähtäisiin M.A. Numminen. Katsoisin saatana! Lisäksi Martti Servo, Mikko Alatalo, Heikki Silvennoinen, Justin Pembroke ja Kikan hologrammi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jos tätä ei ymmärretä keksiä Suomessa, niin se tapahtuu jossakin muualla. Tai yleisön kiinnostus siirtyy esim. johonkin salibandyyn, jossa saatetaan oivaltaa tuoda luu, veri ja vittuilu parketille.

Pesäpalloon sopisi ottaa käyttöön aitopihkalalaiset välineet käyttöön: palloksi aktiivinen käsikranaatti ja kopin sattuessa juoksija poltettaisiin elävältä. Tietysti jos juoksija ei ehdi kotipesään ennen kranaattia, hänet tapettaisiin. Kyllä tulisi mielenkiintoa lajiin. Heh.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pesäpalloon sopisi ottaa käyttöön aitopihkalalaiset välineet käyttöön: palloksi aktiivinen käsikranaatti ja kopin sattuessa juoksija poltettaisiin elävältä. Tietysti jos juoksija ei ehdi kotipesään ennen kranaattia, hänet tapettaisiin. Kyllä tulisi mielenkiintoa lajiin. Heh.
Tämä olisi vain paluuta lajin juurille, ja samalla kunnianosoitus suurelle laji-innovaattorille. Liekinheittimet pesien poteroihin!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Golf muuttuisi paljon mielenkiintoisemmaksi jos kentät olisivat miinoitettuja.
Samoin yleisurheilun aitajuoksu ja 3000m esteet, jos aidat ja esteet olisivat muutaman kilovoltin edestä sähköistettyjä. Vesihautaan istutettakoon lisäksi reipas piraijaparvi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Samoin yleisurheilun aitajuoksu ja 3000m esteet, jos aidat ja esteet olisivat muutaman kilovoltin edestä sähköistettyjä. Vesihautaan istutettakoon lisäksi reipas piraijaparvi.
Alligaattorithan ovat jo USA:ssa löytäneet tiensä golf radoille. Nyt pitäisi tänne tundralle löytää vastaavia eläimiä, olisikohan susilaumasta mihinkään?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Formulakisoissa voisi ajaa F1-kuskeihin nähden vastaantulevaan suuntaan joukko ikäihmisiä taunuksilla. Ja samaan suuntaan joukko putkimiehiä ja sähkäreitä hiaceilla, pyrkien ohi mitä kaistapäisemmissä paikoissa. Kylläpä tulisi silppua, ja liput kävisivät vallaten hyvin kaupan!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olympialaisiin voisi tulla 40-luvulta tutut 110 metrin sähköaidat. Saksalaiset kuulemma hallitsee tätäkin lajia.
Saksan päivittäistavarakauppaa hallitseva SS-ryhmä on tunnettu aggressiivisesta markkinoinnistaan paikallisissa SS-Prismoissa. Muutaman kerran vuodessa iskee alekampanja kuin sähköaidan 50.000 volttia, kun ketjun mainoshahmo Hintahitleri kaasuttaa pois 20 % kaikista normaalihintaisista tuotteista. Ja suihkusaippuan hinnasta leijailee puolet pois savuna ilmaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Alligaattorithan ovat jo USA:ssa löytäneet tiensä golf radoille. Nyt pitäisi tänne tundralle löytää vastaavia eläimiä, olisikohan susilaumasta mihinkään?
Susilauma piristäisi päivää lajissa kuin lajissa. Ehdotan kuitenkin sukupolvien takaisista Tarzan-elokuvista tuttuja lyhytkasvuisia afrikkalaisheimoja tuomaan jännitystä golfkisan lomaan. Pahaenteinen rummutus, bunkkereiden yli kiitävät lannevaatteisiin sonnustautuneet keihäsmiehet, ai-ai. Pahat golffarit kiinnitetään köysillä kahden kaarelle jännitetyn riu'un väliin, ja kun riu'ut vapautetaan, niin johan juppihousu repeää kahtia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Edellämainittuja lajeja selostamaan ehdottomasti Mauri Myllymäki, kunnon kallonmittailuineen kaikkineen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko liian aikaista uhrata ajatuksia joululle? Joulun viettotavat on ainakin tänä vuonna vielä hyvin epävarmoja. Monet aiemmat joulut olen viettänyt isäni luona lapsuuden kodissani ja se onkin ollut ainoa ajankohta vuodessa kun olen siellä oikein yötä ollut.

Nyt koronan ja töidenkin vuoksi on hyvin epävarmaa vielä miten joulun tulen viettämään. Nyt kun olen opetellut töitä tekemään myös viikonloppuisin niin voi hyvinkin olla että minulle lankeaa jouluna myös jokin työvuoro. Voi ollakin että olen yksin joulun tänä vuonna koska töiden ja koronan takia voi olla huono ajatus mennä käymään isän luona.

No, tämä on kyllä varmaan liian aikaista miettiä vlelä joulua sen enemmän. Mutta toisaalta joulukoristeitakin saa varmaan vielä hetken aikaa edullisemmin kuin sitten siellä joulukuussa?

Täytyisi käydä läpi joulukoristevarasto ja katsoa mikä toimii ja mikä ei. Ja hommata mahdollisesti uudet koristeet rikki menneiden tilalle. Olen katsellut myös asunnossani että tuossa olisi hyvä paikka tekojoulukuuselle ja sellaisenkin olen tänä vuonna aikeissa hankkia. Oikeaa kuusta en sentään hanki etenkin siitä tippuvien neulasten takia.

Tässä muutama sananen joulusta jo nyt. Mutta tosiaan, aika epävarmaa on vielä se kuinka joulun tänä vuonna vietän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko liian aikaista uhrata ajatuksia joululle? Joulun viettotavat on ainakin tänä vuonna vielä hyvin epävarmoja. Monet aiemmat joulut olen viettänyt isäni luona lapsuuden kodissani ja se onkin ollut ainoa ajankohta vuodessa kun olen siellä oikein yötä ollut.

Nyt koronan ja töidenkin vuoksi on hyvin epävarmaa vielä miten joulun tulen viettämään. Nyt kun olen opetellut töitä tekemään myös viikonloppuisin niin voi hyvinkin olla että minulle lankeaa jouluna myös jokin työvuoro. Voi ollakin että olen yksin joulun tänä vuonna koska töiden ja koronan takia voi olla huono ajatus mennä käymään isän luona.

No, tämä on kyllä varmaan liian aikaista miettiä vlelä joulua sen enemmän. Mutta toisaalta joulukoristeitakin saa varmaan vielä hetken aikaa edullisemmin kuin sitten siellä joulukuussa?

Täytyisi käydä läpi joulukoristevarasto ja katsoa mikä toimii ja mikä ei. Ja hommata mahdollisesti uudet koristeet rikki menneiden tilalle. Olen katsellut myös asunnossani että tuossa olisi hyvä paikka tekojoulukuuselle ja sellaisenkin olen tänä vuonna aikeissa hankkia. Oikeaa kuusta en sentään hanki etenkin siitä tippuvien neulasten takia.

Tässä muutama sananen joulusta jo nyt. Mutta tosiaan, aika epävarmaa on vielä se kuinka joulun tänä vuonna vietän.
Ainiin. Sä olet vankkumaton jouluihminen. Älä nyt vielä uhraa ajatuksia sinne asti.

Mä uhraan ensimmäiset ajatukset siinä vaiheessa kun kaupoissa alkaa joululaulut. Ja nekin on kovin negatiivisia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pesäpalloon sopisi ottaa käyttöön aitopihkalalaiset välineet käyttöön: palloksi aktiivinen käsikranaatti ja kopin sattuessa juoksija poltettaisiin elävältä. Tietysti jos juoksija ei ehdi kotipesään ennen kranaattia, hänet tapettaisiin. Kyllä tulisi mielenkiintoa lajiin. Heh.

Kuulemma Pohjois-Koreassa pelataan pesäpalloa näin.

Tämä saattaa jopa olla totta. Siellähän tykillä teloitetaan tai singolla jos kaikki koirat on jo syöty.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joulukarkit tulivat kauppoihin jo pari viikkoa sitten. Onhan tässä Halloweenkin aiemmin...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritän tilata jotain uuden sukupolven konsolia, siis Pleikka vitskua tai jompaa kumpaa Xboxia, mut vielä mitä. Kaikki saatana loppuunmyyty. Eikö tällä kansalla oo muuta tekemistä kun pelata. Hankkikaa elämä. Mistä helvetistä kekkasen tommosen myllyn? Pitääkö mennä kauppaan julkaisupäivänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös