CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat
Olin tossa reilun viikon pois Kuopiosta mutta kiva oli kyllä palata kotiin. Kaukaa viisaana olin pistänyt riittävän määrän olutta jääkaappiin ja kylmää juotavaa löytyy. Viitamäki, pistäs yks huurteinen...
Niin missäs päin kävit Inkaa seurailemassa?

1991 | 1992 | 2009 | 2016 | 2017
1969 | 1970 | 1974 | 1980 | 1983 | 1998 | 2011
1995 | 2011 | 2019

Punamusta

Jäsen
Ihme kerros tulee hampaisiin jos yhteen kesään ei pahemmin pese niitä. Ootteks te huomanneet saman? Vai joka aamu hinkkaatte kuin mikäkin arjen orja.
Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen mutta vaikuttavat olevan silti päällepäin ihan kunnossa. Liekö vaan tyyntä myrskyn edellä...

Minulle ei ole ikinä oikein lonkero maistunut. Varsinkin joku karpalolonkero suorastaan inhottaa minua.
Kyl, makunsa kullakin. Oluttakin on tässä tarjolla.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En klikannut linkkiä, mutta vein kursorin sen päälle saadakseni otsikon näkyviin. Jos tuota muutettaisiin seuraavanlaisesti niin olisi mielestäni paljon ymmärrettävämpi:
schwarzeneggerin-lastentarhan-kytta-oli-liikaa-poistettiin-elokuvafestarin-ohjelmistosta-koska-se-on-kuin-birth-of-a-nation
-> ... poistettiin elokuvafestarin ohjelmistosta koska se on jäätävää paskaa.

Hoki on hieno laji, vielä kun tajuaisvat tuon liitossakin.

Punamusta

Jäsen
Mä juon aamupalaksi viskiä.
Maistuisi mullekin.

Mä harjaan hampaat aamuin illoin ja välillä siinä välissäkin. Yritän pitää siis hyvää henkeä yllä.
Pahan hengen ylläpito on aika helppoa. Arvostan hyvää henkeä.

Siis... miksi?
Laiskuus. Jäi loppukeväällä ja koko kesä menty ilman harjausta. Oon harjannut hampaat ehkä viidesti kahden viime kuun aikana, korkeintaan. Jäänyt tavaksi.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Maistuisi mullekin.

Pahan hengen ylläpito on aika helppoa. Arvostan hyvää henkeä.

Laiskuus. Jäi loppukeväällä ja koko kesä menty ilman harjausta. Oon harjannut hampaat ehkä viidesti kahden viime kuun aikana, korkeintaan. Jäänyt tavaksi.
Tuo on kyllä tyhmyyttä eikä laiskuutta. Kannattaa alkaa jo laittamaan rahaa syrjään tulevaisuuden hammasremonttia varten.

Punamusta

Jäsen
Tuo on kyllä tyhmyyttä eikä laiskuutta. Kannattaa alkaa jo laittamaan rahaa syrjään tulevaisuuden hammasremonttia varten.
Tiedetään. Mutta laiskuus on usein seurausta tyhmyydestä. Ei sillä, ehdin jatkaa koska tahansa ja keski-ikään on vielä pitkä matka. Mutta jos tämä kostautuu joskus, ei auta kun pulittaa ja purra yhteen.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tiedetään. Mutta laiskuus on usein seurausta tyhmyydestä. Ei sillä, ehdin jatkaa koska tahansa ja keski-ikään on vielä pitkä matka. Mutta jos tämä kostautuu joskus, ei auta kun pulittaa ja purra yhteen.
Todennäköisesti tuosta tulevasta hammasremontista tai -hoidosta isohko osa maksetaan yhteiskunnan toimesta. Ainakin, jos julkisen puolen hammashoitolaa päädyt käyttämään. Se on aina kiva tietää, että näitä meidän verorahoja käytetään hyvään, oikeasti huonommassa asemassa olevien auttamiseen ja ne ihmiset eivät itse sille tilanteelleen mitään voi. Eiku...

Kielipoliisi - prkl... päivämäärään kuuluu piste molempien numeroiden perään!

Punamusta

Jäsen
Todennäköisesti tuosta tulevasta hammasremontista tai -hoidosta isohko osa maksetaan yhteiskunnan toimesta. Ainakin, jos julkisen puolen hammashoitolaa päädyt käyttämään. Se on aina kiva tietää, että näitä meidän verorahoja käytetään hyvään, oikeasti huonommassa asemassa olevien auttamiseen ja ne ihmiset eivät itse sille tilanteelleen mitään voi. Eiku...
Tuskinpa jää ainoaksi verorahojen väärinkäyttökerraksi. Pahoittelut ennakkoon lusmuilusta ja yhteiskunnan halventamisesta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, K-Espoo, Gennaro Gattuso, Sir Bobby Robson
Tuskinpa jää ainoaksi verorahojen väärinkäyttökerraksi. Pahoittelut ennakkoon lusmuilusta ja yhteiskunnan halventamisesta.
Kannattaa nyt ainakin sen takia pestä, ettet ole kaveriporukassa se haiseva jätkä. Sama kuin jättäisi suihkussa käymättä tai ei pese itseään kunnolla. Ei sitä itse huomaa, mutta muut huomaavat kyllä jos haiset.

“Joelinton is the worst brazilian since Stevie Wonder shaved his wife’s pussy.”

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura
Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen mutta vaikuttavat olevan silti päällepäin ihan kunnossa.
Tämä nyt varmaan nähdään taas ajojahtina mutta onhan tuo nyt helvetin junttimaista ja typerää. Huonosti hoidetuilla hampailla voi olla muitakin pahoja terveyshaittoja kuin se että hampaaseen tulee reikä tai että hengitys haisee.

Ryhtiä nyt hyvä mies.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Punamusta

Jäsen
Tämä nyt varmaan nähdään taas ajojahtina mutta onhan tuo nyt helvetin junttimaista ja typerää. Huonosti hoidetuilla hampailla voi olla muitakin pahoja terveyshaittoja kuin se että hampaaseen tulee reikä tai että hengitys haisee.

Ryhtiä nyt hyvä mies.
Tässä ole mitään ajojahtia, ei huolta.

Kannattaa nyt ainakin sen takia pestä, ettet ole kaveriporukassa se haiseva jätkä. Sama kuin jättäisi suihkussa käymättä tai ei pese itseään kunnolla. Ei sitä itse huomaa, mutta muut huomaavat kyllä jos haiset.
Sen verran usein jo kuullut tämän että pitää varmasti paikkansa. No, koulut alkavat pian ja vaikkei koskekaan minua, voisin sen kunniaksi vähän ryhdistäytyä arkikunnossa. On tällä haavaa puhdasta lusmuilua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy